Öneri: Birlikten Kuvvet Doğar!

in #tr6 years ago (edited)

oneri-birlikten-kuvvet-dogar-min.jpg

Herkese merhaba, Steemit'e ilk adım attığımdan zamandan bu yana kendimi bu platformda nasıl geliştiririm diye çok düşündüm ve bunun tek başına olmasının zor olduğu sonucuna ulaştım.
Birçok platformda olduğu gibi Steemitte de grup oluşturma birliği, birlik gelişimi, gelişimde başarıyı getirecektir.

Bu noktada benim şöyle bir düşüncem var (bunu uygulayanlar olduğunu da biliyorum):

Örneğin,

  • Güvenilir ve samimi 10 kişilik bir grup oluşturulacak ve grup üyeleri her gün birbirlerinin paylaşımını yorumlayıp oylayacak,
  • Grup üyeleri arasında sbd günü ( altın günü gibi :P ) organizasyonlar düzenlenip, sıralı bir şekilde, her gün bir grup üyesine diğer grup üyeleri belirli bir miktar sbd gönderilecek...
  • Başlangıçta düşük miktarlar olabilir mesela her üye 0.25 sbd gibi... O gün bu miktarlar gönderilen üye de topladığı sbd ile kendi paylaşımları için botlara harcama yapabilecek...

Aslında bu fikir bence iyi. 10 kişi kadar güvenilir arkadaşlar bulup kendimize bir grup kursak ve bunu yapsak iyi olur! Sizce de iyi olmaz mı?
Konu ile ilgili yorum yazarsanız, ben böyle bir oluşumu hayata geçirmek isterim. Birbirimiz gelişimine katkıda bulunur ve güzel dostluklar kurabiliriz.

Sort:  

  • İçeriğiniz coogger projesi tarafından seçilmiş olup 11hesap tarafından upvote atıldı içeriğinize upvote atan cooggerup botu hakkında ve bu oluşum hakkında detaylı bilgileri aşağıdaki adrese tıklayarak öğrenebilirsiniz.
    https://steemit.com/coogger/@coogger/cooggerup-nedir-ve-discord-kanalimiz

  • Bizimle discord üzerinden iletişime geçebilirsiniz.
    Discord : https://discord.gg/jkRYBQ8

  • Bir dahaki sefere sizi daha hızlı bulabilmemiz için coogger etiketini kullanabilirsiniz.


Projemize ve kaliteli içeriklere destek veren ,içeriğinize oylama yapan hesaplar :

@coogger@hakancelik@berksahin@ibrahimsmngl
@pars11@sedatcelik@bkatipoglu1@lutfibasdas
@baristutakli@karamars@steemit-turkey

Bir iki tanesi uyguladığımız fikirler ama bireysel aktiflik çok önemli.

Bireysel aktiflik kesinlikle çok önemli bu düşüncenize katılıyorum. Bunun yanı sıra, bir grup olarak dayanışma ve yardımlaşmada işin içine girerse çok daha iyi olur.
Yorumunuz için teşekkürler... ;)

Biz trteam ekibi olarak, sbd günü yapıyoruz. Birbirimizle etkilesim de cok ise yaradi. Toplanan sbd leri gunun yazisini yazan kisi bot a kullaniyor.bizde de oy ve yorum destegi veriyoruz. Gun sayesinde birbirimizi tanima firsati bulduk yapilan espiriler grupta donen yemek muhabbetleri gercek bir altin gununden farksiz oldu 😀😀😀

Sizi tebrik ediyorum. Zaten sizin gibi yardımsever insanlar sayesinde bizde bir şeyler öğreniyoruz.
Yorum için teşekkür ederim.

Ben de katılmak isterim yardımcı olabilirmisiniz

bu projenizi arkadaslara sundum ama cok guvenilir bulunmadi ama mesafenin dediği gibi bir grup olusturu begenip yorum yapilarak para kazadirilabilir boyle daha aktif bir ortam olusur bu cok mantikli

Aslında ben zaten size bu şekilde söylemiştim. Rasgele herkes değilde. Güvenilir kişilerle beraber, yapılabilinir. Sonuçda burada herkes birbirini çok iyi tanıyamıyor ama karşılıklı yorumlarla, sohbetlerle insanlar birbiri hakkında az da olsa bir fikir sahibi olabiliyor. Bu şekilde diyalog kurabildiğimiz kişilerle bu ekibi kurabiliriz.

This post has received a 0.15 % upvote from @drotto thanks to: @banjo.

Bence olabilir. Benim ki "Az veren candan çok veren maldan" şeklinde olur. :)

  • Feronio - 10 Oy Listesine postunuz eklenmiştir. Yazıyı oylayarak veya resteem yaparak listenin daha fazla kişiye ulaşmasına yardımcı olmak istermisiniz?

  • Ayrıca birçok konuda toplulukta bizlere yardımcı olan @emrebeyler'e bu link'den Witness oyu verebilirsiniz. Bu tamamen ücretsiz, güvenilir ve topluluk adına yararlı bir destek olacaktır.

Katkılarınız için teşekkür ederim...

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61536.69
ETH 3445.53
USDT 1.00
SBD 2.50