Abuk Kuşun Dermansız Ötüşleri

in #tr6 years ago

Her birimiz işlerimizin başucunda, hayatlarımızın en uzak noktalarında koşturuyoruz hayatlarımız adına. Farklı simalarımız oluşuyor her yeni sabah aydınlığına.

Ağlayan simalar, sebepsiz gülenler, mahzunluklar, al yanaklar...

Fark edemediklerimiz ise tam da yüzlerimizin ortasına oturuyor lakin aynalar göstermiyor. Mesuliyetler, meşgaleler ve sözüm ona hayat mücadelelerimiz perde oluyor onlara.

Yine vasıfsız cümlelerin yerlerini kestiremeyerek nereden girip, nereye ulaşmam gerektiğini bilemedim.

Konuşabilsem, kelimeleri cümleleyebilsem, rahatsız eder miydim hiç sizleri?

Dilimin döndüremediğini ellerimle döndürmeye çalışıyorum fakat onu da pek beceremiyorum işte, ama konuşabilsem yazar mıyım hiç çivisi eksik yazıları?

Konuşabilsem, bilmez miydim benim saçmalarımın karşınıza çıkıvermesindense, sizlere temiz bir sayfa bırakmayı?

Ama işte yine tutamadım kendimi.
Yine bulamadım adam akıllı cümleleri.
Sadece kendimden koyabiliyorum, ama hani gün içerisinde birlikte olduğumuz arkadaşlarımızla birçok, çok da gerekli olmayan muhabbetler ederiz ya, onların her cümlesini kabul ederiz. İşte ona sığıntı olarak yazıyorum belki de bu gerek dışı dokuz küsurlu saçmalıkları. En azından kendimden olsun istiyorum.

Her neyse zırvalıyorum işte. Her seferinde son defa olması niyetiyle yapıyorum, çaktırmadan hoşçakallaşmaya çalışıyorum ve sonra yine tutamıyorum kendimi.

Hayalarımda üretilen hayâsız dijital minik karıncalar sebep oluyor bu hallerime. Sırtımdan enseme, ensemden beynime küçük bacakları üzerinden elektrik bıraka bıraka yürüyüp ilerliyorlar. Beynimde turlar atıp kendilerine uygun bir yer bulana kadar maruz bırakıyorlar beni. Sonra yerleşiyorlar uygun bir kıvrıma. Beynimin bir parçası oluyorlar.
Anti depresif nefesler çekiyorlar içlerine ve depresif karbondioksitle dolduruyorlar beynimi.
Gencecik öğrencilerin tutuklandığı bir karabasanı çağırıyorlar antenleriyle.

Masum olmayan karanlık duygularım giriyor rüyalarıma.
Uykuya dalarak bunlarla yüzleşip, mahremiyetlerini bozmak isteyemiyorum.
Onlar kalbim ile beynim arasında dengelenip gizli kalmalılar.
Ben dâhil onları görmemeliyim yahut onlar beni görmemeli.

Rahatsızlık vurmuşsa başıma, başımı sallamamın vereceği rahatsızlığın sonuçlarıyla mutlu olacak insanlar varsa eğer, serçelerin ciğerlerinden düşecek damlacıklar derman olsun dertlere.

Dertsiz tasasız olan başaklar misafir etsin diye yazılsaydı bu anlamsızlıktan bozma kelime sıralamaları, gökten akın akın derman dolardı tüm ekmek aralarına.

Anlamadınız ama işte öyle.
Ben de anlamadım.
Derman bulamadım.
Hiç.



Story & Image Copyright: OTahirZGN
ZAK000.png

Sort:  
Loading...

Yazdıklarınız abuk subuk gibi görünse de hiç de öyle değil. Her bir abuksubuklukta anlamlı derin düşüncelerle yazılmışlar.

Bu bir yetenek, şahsen bana yaz deseler ben bu kadar anlamlı yazamam

:) çok teşekkürler sevgili @baycan 🙏😄

WARNING! The comment below by @erudire leads to a known phishing site that could steal your account.
Do not open links from users you do not trust. Do not provide your private keys to any third party websites.

Postunuz @bot-az ve ona katılan 152 curation traili tarafından oylanmıştır. Teşekkürler.

You just planted 0.05 tree(s)!


Thanks to @tahirozgen

We have planted already 3061.71 trees
out of 1,000,000


Let's save and restore Abongphen Highland Forest
in Cameroonian village Kedjom-Keku!
Plant trees with @treeplanter and get paid for it!
My Steem Power = 18899.80
Thanks a lot!
@martin.mikes coordinator of @kedjom-keku
treeplantermessage_ok.png

sneaky-ninja-sword-xs.jpg
Sneaky Ninja Attack! You have just been defended with a 2.74% upvote!
I was summoned by @tahirozgen. I have done their bidding and now I will vanish...

woosh
A portion of the proceeds from your bid was used in support of youarehope and tarc.

Abuse Policy
Rules
How to use Sneaky Ninja
How it works
Victim of grumpycat?

This post has received a 7.19 % upvote from @booster thanks to: @tahirozgen.

You got a 9.01% upvote from @upmewhale courtesy of @tahirozgen!

Earn 100% earning payout by delegating SP to @upmewhale. Visit http://www.upmewhale.com for details!

This post has received a 56.65% UpGoat from @shares. Send at least 0.1 SBD to @shares with a post link in the memo field.

Interested to earn daily? Delegate Steem Power to receive 95% payout rewards. Use this link https://on.king.net/shares to delegate SP to @Shares. Join us at https://steemchat.com/ discord chat.

Support my owner. Please vote @Yehey as Witness - simply click and vote.

You got a 25.00% upvote from @authors.league courtesy of @tahirozgen!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64344.02
ETH 3142.36
USDT 1.00
SBD 4.01