You are viewing a single comment's thread from:

RE: Evden Çalışmak: Rüya mı, Kabus mu? 👹

in #tr6 years ago

Ben tam olarak evden çalışan sayılmayabilirim ama kendi işimi yapıyorum ve kendi işimi canımın istediği yerden yapabildiğim için ofiste ya da başka bir yerde olmam gerekmiyorsa evden çalışmayı tercih ediyorum. Benim sektör gereği mesai saati olmadığı için evde olup olmamak çok bir şey değiştirmiyor yani her türlü işler saat 6'da bitmiyor. O yüzden evden çalıştığımda en azından gitme gelme ve insanlarla uğraşma zamanından kazanıyorum. O zamanı da burada harcayabiliyorum.

Tek handikapı var disiplin. Onu da bir takım araçlarla uygulamalarla vs rahatlatabiliyorum. Onları uzun uzun yazdığım için şimdi tekrar buraya yazmayayım -üşendim evet 😄- ama şu yazılarıma bir bakabilirsin, belki bazıları senin de işine yarar.

Tools That I Use As A Freelancer and Entrepreneur (tr / en)
AppRadar #1 - MarginNote (tr/en)
AppRadar #2 | HABITICA : Hedeflerinizi ve işlerinizi oyunlaştırın!
AppRadar #3 | Effortless ile zamanı kontrol et!

bu da bonus olsun : Türkiye'de girişimciler ve freelance çalışanlar için başarı ipuçları

Sort:  

Ayrıntılı yanıt için çok teşekkürler. Habitica'yı bir dönem ben de kullandım ve daha fazla su içmekten daha az uyumaya kadar pek çok konuda yardımını gördüm. 😄 Diğer uygulamaları ve önerileri de hemen inceleyerek kullanmaya başlayacağım.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69450.75
ETH 3678.92
USDT 1.00
SBD 3.81