Hedefimi Belirledim

in #tr6 years ago

khachik-simonian-269941-unsplash.jpg

Uzun zaman olmuştu yazmayalı. Üç gün ama benim için bir süre. Çünkü her gün bir yazı yazmayı kendime zorunlu kılmıştım. Tabi ki böyle ekstrem durumlar dışında. Bu hafta çünkü neler neler oldu vallahi bir Lifestyle Blog serisinde anlatmayı düşünüyorum. Mesela bir spoiler vereyim; "Dün sabah 10'da ve öğlen 3'de sınava girdim, daha sonra o sınavdan çıkıp ofise gelip acil işleri tamamladım." Bu sadece bir küçük spoilerdı. Lifestyle Blog serime devam edip ayrıntılı anlatacağım.


Hatırlayanlarınız olacaktır, bir hedef belirlemiştim kendime. Şu yazıda bahsetmiştim. İşte o yazı için hedefim 60 SBD biriktirmek. Daha sonra o parayı çekip küçük de olsa bir tatile gitmeyi hedefliyorum. Umarım yakalayabilirim öyle bir boşluk. Yakalayamasam da işler biraz dursun deyip gideceğim muhtemelen. Kafamı meşgul eden ufak tefek olaylar var çünkü. Güzel bir şekilde toparlamam lazım.

DQmTov3C5qkDCmBmz9WwiRncaUVtjo4bqdDrDyzFZRead1m_1680x8400.png

Cointurk Facebook Sayfası açıldı bu arada arkadaşlar. Sayfayı Facebook'tan beğenmenizi tavsiye ederim. Çünkü oradan da güzel şeyler yapılmaya başlanacak. Güzel fikirler var aklımda. Bunları @kusadasi ekibi olarak değerlendirip projelendirebiliriz. Takip etmenizde fayda var kazanç sağlayabilmeniz için.

Daha aktif olmaya çalışacağım artık. Discord'da zaten aktifliğim var ama içerik üretmeye, aslında üretmeye ne kadar emek harcadığımı bilenler beni anlayacaktır. Güzel içerikler ve blog yazılarımda daha sık buralarda olmaya çalışacağım. Herkese mutlu hafta sonu diliyorum.

U5dsZ2Z9EtJNQ1F1ov9beL7Bb5XqBdy_1680x8400.png

Görsel kaynak

Sort:  

Kendini koşullama kaliteli işler zorla çıkmıyor bekliyoruz :)

Yok aslında zorlama olayı sadece şu an zamanla alakalı benim için. Yoksa aklımda güzel yazılarım var. Hepsi gelecek sırayla :)

Hedef belirlemen güzel. Post'larını bekliyoruz.

Teşekkür ederim. Hedef belirleyince ona odaklanıp gitmek gayet güzel oluyormuş onu fark ettim. Tavsiye ederim :)

People who liked this post also liked:

Kızım yazarlık yolunda | busy by @agememnon

Brown Thrasher Waiting For The Owner (Sahibini Bekleyen Kahverengi Thrasher) by @pinarhanpolat

Geleceğin Adı: Kripto ve Blockchain [Cointurk 24. Projesi] id: embesilikat#1557 by @embesilikat

We recommended this post here.

We are Discover Steem, if you like our work consider giving us an upvote. :) If you don't wish to receive recommendations under your posts and to be recommended, reply with STOP.

Başarılarının devamını dilerim, projelerini ve yapacaklarını bekliyoruz. Emeğine sağlık ;)

Teşekkür ederim. Bu ekosistemi hep birlikte güzelleştireceğiz :) Emeklerimize sağlık diyelim :)

Umarım bu projede iyi işlere imza atarsınız. Kolay gelsin.

Teşekkür ederim :)

"hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez" derler. 🛥️
Umarım en kısa zamanda tatil parası birikmiş olur bize de oradan anıları yazarsınız. 😎

Hedef konusunda aynı şeyleri düşünüyoruz. Kesinlikle hedef koyup o noktaya gitmek çok güzel bir olay. Teşekkür ederim güzel dilekleriniz için. Kahveleri de yazılarınızı dikkate alarak içeceğim :D

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by kamuhuzuru from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 66394.28
ETH 3309.98
USDT 1.00
SBD 2.70