Yeni Hedef

in #tr6 years ago (edited)

image

Burada çok güzel arkadaşlıklar edindiğime inanıyorum. Hepsi de bu platform aracılığıyla tanıştığım ama hiç offline olarak görüşmediğim insanlar. Sınavlarım ile ilgili bir post atmıştım. Sağ olsunlar hem postun altına yorum olarak hem de özellikle Discord üzerinden bir sürü insan başarılar diledi. Gerçekten doğru bir şeyler yaptığıma inandım vallahi.

Kendime yeni bir hedef belirledim bu arada. Küçük bir tatile ihtiyaç duyduğumu hissediyorum uzun süredir. "Nasıl bu kadar yoğun olabilirim?"" diye düşününce aslında cevapları çok basit. Önceki yazılarımda uzun uzun açıklamıştım bunu. Şimdiki hedefim belirli bir miktar SBD veya Steem biriktirip, bunları nakde dönüştürüp küçük bir tatil yapmak. Arkadaşlar burada eğer bankaya çekecek kadar bir miktar kazanıyorsanız en az bir kere bile olsa çekin. Çünkü buradan kazandığınız paranın sıcak para olarak cebinize girmesi, motivasyonunuzu inanılmaz artıyor. Tabi ki hepsini çekmeyin, biraz da power-up yapın ya da bid-bot kullanın. Ama dediğim gibi parayı elinize aldığınızda farklı bir motivasyon oluyor.

Yine kısa tutmak durumundayım yazıyı. Yarın çok önemli bir sınavım var. Umarım güzel geçer ve güzel bir post atarım yarın.

Bu arada biraz önce gördüm. @punky ve @captainsailor da hedef belirlemek ile ilgili yazılar yazmışlar. Çok hoşuma gitti doğrusu. İkisinin de yazılarını seve seve okurum. Güzel bir trend başlatacağız sanırım bu şekilde.


NOT: Görsel bana aittir.

Sort:  

"Belirli bir miktar" söylemi, aslında henüz rotayı ve bütçeyi çıkarmamış olmamdan kaynaklanıyor. Sonraki yazılar da sayısal bir değer ile bunu da belirtmiş olurum.

Sınavlar bir bitsin o da güzel motivasyon olur :)
Kolay gelsin şimdiden.

Şu 4 dersi de verip tamamen kurtulup motivasyonumu zirveye çıkarmaya çalışıyorum :)
Teşekkür ederim bu arada :)

burdan kazandığım para hiçbir zaman çekecek kadar çok olacağını sanmıyorum.. nedense öyle bir ümidim yok :)
zaten çoğunu power up yapıyorum..
ama benimde hakketen bir tatile ihtiyacım var.. veya bu ilkbahar yüzünden böyle oluyor..
hayat canlanmaya başlayınca, içimden bir ses hadi sende git bir yerlere açıl azıcık diyor ::))

Şimdi paranın çokluğu göreceli bir kavram. Motivasyonunuzun para olmaması güzel ama bir yerde oraya çıkıyor işin ucu. Bütçenize göre bir kaçamak yapmakta fayda var valla benden söylemesi :)

Para olarak değil de neden farklı bir hedef koymuyorsunuz?

  • Şu zamana kadar 100 içerik
  • Her gün en az 20 yorum
  • İçerik için en az 100 beğeni

vs. gibi yani?

Öyle bir hedefim de var merak etmeyin. Burada sadece para için bulunan bir insan değilim. Yazılarımdan görebilirsiniz bunu. Bloglarıma yönelik hedeflerim de var ama şimdilik onlar bende kalsın.

Para için burada olmadığını az çok anlayabiliyorum da insanlar yazdıklarını okuyarak yanlış anlayabilir diye dedim ben öyle. Punky de CaptainSailor da burada para için bulunmuyor ama bu tarz içerikler artarsa sıkıntı yaşarız. Umarım anlatabilmişimdir :)

Sen işini bilirsin o zaman ;)

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by kamuhuzuru from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56905.43
ETH 2398.24
USDT 1.00
SBD 2.26