Kızım yazarlık yolunda | busy

in #tr6 years ago

Merhaba sevgili arkadaşlar,

IMG_6619 (1).JPG

st aralık.png

Yeni bir yazar mı yetişiyor? Şaka bir yana, işten eve geldim büyük kızım bir acele, bir heves elime tutuşturdu yukarıda gördüğünüz A4 kağıdı. Yavrucuğum dur bi üstümü başımı değiştireyim dediysem de yok illa oku ne düşünüyorsun hemen söyle dedi.

Ben de okuyalım yoksa kurtuluş yok bu kızdan diyerek aldım elime başladım Ali Kemal'in Sevdasını okumaya. Nelerden etkilenmiş dedim kendi kendime. Vatanım Sensin ilk aklıma gelen, sonra ona küçükken yatmadan okuduğumuz hikayeler de cabası.

Sonradan öğrendim, öğretmeni bu hikayede kullanması için bir kaç kelime vermiş ki anlamını benim bile bilmediğim. Kurgu güzel en azından verilen kelimeleri yerli yerinde, bir bütünün parçası olacak şekilde de kullanmış. Biraz eleştirecek olursak, olaylar bir çırpıda olup bitiyor, biraz daha dallanıp budaklanabilirdi dediğinizi de duyar gibiyim, aman duymasın kuzucuk üzülür, olmamış dediğinizi. Gerçi, ne olursa olsun emeğe her zaman saygı duymalıyız öyle dğil mi? Bana sorarsanız 9 yaş için idare eder gibi.


Sizce nasıl olmuş? nasıl buldunuz? Eğer okursanız yorumlarınızı duymak isterim.

Bir başka yazımda görüşmek üzere,
Hoşçakalın...

st aralık.png

hakan.png


follow @agememnon

Sort:  

Güzel hikaye :) olaylar baya hızlı gelişiyor diyecektim ki 9 yaşında olduğunu okuyunca.. gerçekten etkileyici.. :)

Yazısı da çok düzenli maşaallah :)

Teşekkürler, belki zamanla biraz daha geliştirir kendini. Yazısı aslında daha bir güzel A4 çizgisiz olduğu için istediği gibi yazamamış sanırım.

yeşilçam tadında güzel bir hikâye olmuş, tebrik ediyorum küçük yazarımızı:)

öğretmenin verdiği kelimeler,
tahtırevan, mihrab, şakayık, hünkâr mı acaba:)

Aynen tam yeşilçamlık olmuş bence de, kelimeler de yazdıklarınız doğru tahmin:)

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by agememnon from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Yaşına göre hayli güzel. Maşallah..

nakışlı patikler
çinili duvarlar

We recommended this post here.

We are Discover Steem, if you like our work consider giving us an upvote. :) If you don't wish to receive recommendations under your posts and to be recommended, reply with STOP.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 66683.89
ETH 3311.03
USDT 1.00
SBD 2.70