Karınca Kararınca...

in #tr6 years ago (edited)

Yaz geldi,karıncalarla imtihan başladı. Düşünün 100 milyon yıldır dünya üzerinde yaşıyorlar ve 35 bin karınca türü var. Sıcak iklimleri seviyorlar. Sadece 9 bin 500 karınca türü biliniyor.Sanırım anavatanları da halamın evinin altı. Kendisi birinci katta oturmanın azizliği mi dersiniz bilinmez karıncalarla pek bir haşır neşir. Öyle üçbeş değil yıllık olağan kongre ve toplantılarını halamın evinin altında yapıyorlar. Son birkaç yıldır düzenli olarak bu mekanı kullanıyorlar. Çeşitli ilaçlarla yok etme çabaları ise olumsuz sonuçlandı. İflah olmadılar. images.jpeg görsel Dünyada herbir insan başına ortalama 1.6 milyon karınca düşüyormuş. Sanırım zavallı halam payına düşeni direkt almış. Tüm böcekler arasında en büyük beyin karıncalar da varmış ve beyinlerinde 250 beyin hücresi bulunuyormuş. Karıncaların akıllı olduklarını tahmin etmiştim. Çalışkanlık ve azim onlardan soruluyor sonuçta. Ama ne demişler azı karar çoğu zarar. Doğal ortamlarında yaşamaları onlar için daha yararlı olacak. Yeni gelen böcek ilacıyla ilgili halamın hain planlarına kurban gitmeleri an meselesi. 20180618_202441.jpg Zafer karıncalar da mı yoksa halamda mı olacak bilmiyorum. Yine de küçük büyük tüm hayvanlara zarar vermek kötü. Hepsi bizimle uyum içinde yaşabilseler keşke. Ben elimden geldiğince dikkat etmeye çalışıyorum. Böceklere dokunabildiğim için ve fazla da korkmadığım için sorun yaşamıyorum. Yazımın sonunda aklıma Azra Kohen'in son kitabı AEDEN geldi. Kitabın sonunda tüm böcek ve sürüngenler dünyada bir nehir gibi akıp gidiyorlar sokakları dolduruyorlardı. Kitabı okumayanlara tavsiye ederim. Masal dinlemeyi sevenler için de hepimizin iyi bildiği Ağustos böceği ve Karınca masalını buraya bırakıyorum.:) iyi seyirler:) Sevgiler, JUNOSTAR

Sort:  

This post has received a 1.72% upvote from thanks to: @junostar.
For more information, click here!!!!

If you use our Robot before your post has 1 day and get an Upvote greater than 1%, you will automatically receive Upvotes between 1% and 10% as a bonus from our other robots.

Do you know, you can also earn passive income after every bidding round simply by delegating your Steem Power to @minnowhelper?
you can delegate by clicking following links: 10 SP, 100 SP, 500 SP, 1000 SP or Another amount

Help support @minnowhelper and the bot tracker by voting for @yabapmatt for Steem witness! To vote, click the button below or go to https://steemit.com/~witnesses and find @yabapmatt in the list and click the upvote icon. Thank you.

Voting for @yabapmatt

Aslında bir kenara şeker koysa sanırım daha iyi olabilir. :)

Söyle düşün evin tüm odalarindan kürekle karinca atiyorsun. Çıkmadıklari nokta yok. Seker çözüm olmadı :)

o zaman başka :)

You got a 25.84% upvote from @votepower courtesy of @junostar!

This post has received a 1.56 % upvote from @drotto thanks to: @junostar.

sneaky-ninja-sword-xs.jpg
Sneaky Ninja Attack! You have just been defended with a 5.38% upvote!
I was summoned by @junostar. I have done their bidding and now I will vanish...

woosh
A portion of the proceeds from your bid was used in support of youarehope and tarc.

Abuse Policy
Rules
How to use Sneaky Ninja
How it works
Victim of grumpycat?

Bu ilaç hakikaten çok etkili .kesin çözüm olacak :))

Bizde öyle düşünüyoruz:)

Öyle üçbeş değil yıllık olağan kongre ve toplantılarını halamın evinin altında yapıyorlar

😂 Karıncalar akıllı hayvanlar demek kongre için ideal mekanmış. Halanız evini kongre merkezi olarak kiraya verse güzel para kazanır desenize. :))

G-8 zirvesi evin altında :) Bende söylüyorum kiradan kazanırız diye...:)

Bizim evde bu kadar yoğun değildi ama biraz karınca sorunu vardı.
Yuvalarını buldum önce.
Sonra yuvalarından sokağa doğru gittikçe reçel damlatmaya başladım.
Onlar bitirdikçe 1 metre ilerisine yeni bir reçel damlattım.
Bir süre boyunca ta apartmandan bizim eve çizgi şekindeydi. Sonra birden bire yollarını değiştirip bahçemize gittiler.
Bu sırada bir kaç tanesini falan öldürdük tabi yanlışlıkla.
Ama en az zararı bu şekilde verebileceğimi düşündüm.
Kimyasal kullanmadan falan mis gibi :)

Sizin durum baya zormuş ne öyle kürekle karınca atmak :D

Olabilir aslinda bu cözüm.tam yuvalarini bulmak biraz zor oluyor.Denemek lazim.tesekkur ederim :)

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 19 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Karıncalarla başetmek zor, şeker yöntemini duymuştum:)

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66530.34
ETH 3251.57
USDT 1.00
SBD 4.36