Merhaba Steemit Topluluğu!

in #tr7 years ago (edited)

Merhaba Steemit Topluluğu!

İtiraf etmeliyim ki Steemit'i duyduğumda ziyadesiyle heyecanlandım, tahmin ediyorum ki buradaki pek çok kişi hala heyecanlıdır. Uzun zamandır hem yazabileceğim hem de okuyabileceğim bir platform arayışındaydım. Facebook ve Twitter gibi mecralar kendilerini geliştirmeye devam ediyor olsalar da benim için önemlerini çoktan yitirmişlerdi. Uzunca bir zaman blog yazdım. Yazma konusunda kısmen tecrübeli hissetsem de Steemit'e ayak uydurabilmek için katetmem gereken daha çok yol var. Hele de yolun başında olduğumu düşünürsek. Bu yüzden yapacağınız yorumlar ve belirteceğiniz görüşler beni son derece mesut edecektir.

Adım Ebrar. Boğaziçi Üniversitesi'nde Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık okuyorum. Her ne kadar zaman zaman derslerimin zorluğundan şikayet etsem de bölümümü ve okulumu cidden çok seviyorum. Çünkü hayata dair pek çok şey öğreniyoruz ve ufkumun günden güne genişlediğini hissedebiliyorum.

Son üç yıldır profesyonel olmak üzere beş yıldır fotoğrafla ilgileniyorum. İlk zamanlarda hobi olarak gördüğüm bu alan inanın şu an benim içinden bir hobiden daha fazlası. Ne zaman canım sıkkın olsa, üzgün olsam ya da mutsuz hissetsem ya çıkıp fotoğraf çekerim ya da oturur saatlerce fotoğraf okumaları yaparım. Bu noktada herkesin en az bir tane hobisi olmalı diye düşüyorum zira hayat zaman zaman tahmin ettiğimizden daha zor olabiliyor. Ayrıca buraya arşivimden bir iki tane fotoğraf iliştiriyor olacağım ;)

TRebrarD2_golde_sonbahar.jpg

TRebrarD3_bir_sabah_istinye.jpg

Fotoğraf dışında yazmak istediğim başka konular da var elbette. Kısaca bahsedecek olursam; yaşam tarzı, filmler, geziler ve ilgimi çeken diğer konular hakkında yazılar kaleme alacağım. Ara ara deneme tarzındaki yazılarımı da yayınlamayı düşünüyorum.

Şimdilik diyeceklerim bunlardan ibaret ;)
Sevgiler
Ebrar

Sort:  

Merhaba @itsmeebrar hosgeldiniz.

Doğru yerde olduğunuzdan emin olabilirsiniz. Platform gibi bizlerde gelişme aşamasındayız ve bu yüzden öğrenmemiz ve dikkat etmemiz gereken çok şey var.

Steemit'te yeni olduğunuzdan hakkinda bilmeniz gerekenleri öğrenebileceğiniz linkleri derledim.
Steemit Kullanim Kilavuzu
Kopyala yapistir konusu
esteem uygulamasi ile ilgili bilgiler
TAG-Spam cezasi almama icin bilinmesi gerekenler
Plagiarism icerik hirsizligi cezasi almamak icin bilinmesi gerekenler
Kimlik hirsizligi
Spam Yorumlar
Steemit guvenlik konusu
Itibar Puani
Turkce bilgi kilavuzu

Bu yazıları okumanızda fayda var.

Ayrica Steemit Turkiye discord kanalina üye olarak aklınıza takılan soruları iletebilir ve diğer arkadaşlarla tanışabilirsiniz.

Güzel paylasimlarinizda görüşmek üzere iyi Steemler 😉

Tam da ihtiyacım olan konu başlıkları. Teşekkür ederim, en kısa zamanda okuyacağım :)

Welcome @itsmeebrar

You may like this nice Card. Use it in any way you want: This version is a completly free gift for you. Save it at your Computer or Smartphone. Some clever Steemians print it for takeaway. The QR-Code leads directly to your blog.

Do you want to know more?

Read what you can do with your personal MemberCard and about the professional Version in my article => Click here for Details


Made with Love 💋

Fotoğraflar gerçekten çok güzel. Aramıza hoşgeldiniz. Kaliteli yazılarda görüşmek üzere .. :)

Teşekkür ederim

Fotoğraflar güzelmiş. Özellikle "fotoğraf okumaları" dediğiniz kısım çok şey katıyor insana. Ben de fotoğrafı çok severim ara ara çekmeye çalışırım. Normalde mesleğim öğretmenlik ama ilgimden dolayı iki yıllık açık öğretim fotoğrafçılık okudum. Fotoğrafla uğraştıkça çevreme daha dikkatli baktığımı, sıradanmış gibi görünen şeylerde estetik güzellikler bulduğumu fark ettim. Lafı çok mu uzattım ne. Bol ışıklı fotoğraflar diliyorum size. :)

Evet, katılıyorum size. İnsana başka yönlerden bakmayı öğretiyor fotograf çekmek. Teşekkür ederim yorumunuz için.

Aramıza hoşgeldiniz. Hatta arkadaşlarda bir iki kelime söyler
@cleverbot @drotto @banjo @orginalworks :)

I don't have a boyfriend because I am straight.

I speak a little bit of spanish. Would you like to hear some of it?

Teşekkür ederim

Hello! I looked at your profile and noticed that you have made a fresh account so welcome to the great community of steemit. Here's your upvote and keep on steeming!
As you only recently joined the steemit community it can be hard to recieve lots of steem power so my advice would be to give @MinnowPowerUp a go as you can earn up to 30% more steem power than just powering up! It's a subscription based daily upvote bot that draws its power from a delegation pool. I also recently made this post explaining my experience with it in more depth while earning over $1 per day in upvotes.
PS! If you would like to get free cryptocurrency by airdrop then www.powtoken.com is giving away free tokens to everyone who signs up using only a facebook account!

Hi, thank you for your attention. I will look it soon ;)

aramıza hoş geldin

Merhaba, teşekkürler

Tebrikler. @anadolu'dan %50 oranında bir oy aldınız. Kaliteli içerikler ürettiğiniz sürece yanınızdayız.

Desteğiniz için teşekkürler.

I love the Fall colours!

I love them too!

Hey welcome . If you need Steemit Brothers don't forget to follow other steemit users

Thank you, I engaged as much as I can.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 61779.77
ETH 2434.59
USDT 1.00
SBD 2.62