Steemit Kullanım Kılavuzu - Part 10 (Steemit FAQ-TR) (Son Part)

in #steemit7 years ago

Steemit Kullanım Kılavuzu' na Hoşgeldiniz!

Önceki Postlar:

Önceki postlarda da söylediğim gibi, sağ üst köşedeki menüyü açınca üstten ikinci sırada gördüğünüz FAQ (Frequently Asked Questions) yani Sık Sorulan Sorular kısmını türkçeye çeviriyorum. Zaten hepsini çevirdim sayılır bu son part. Bir de sığarsa eğer şu ana kadar yazdığım bütün partların hepsini tek bir postta toplamayı düşünüyorum. Bir post için 64 bin karakter sınırı var, kaç sayfa olur bu kestiremiyorum ama deneyince göreceğim büyük ihtimalle tüm partlar sığar gibi tek posta. Bu çevirinin çok işimize yarayacağı kanaatindeyim çünkü birçok bilmediğimiz ayrıntıyı anlatmışlar burada. Bu postta 17. ve 18. başlıkları yani Karışık ve Sorumluluk Reddi/Vazgeçme başlıklarını paylaşacağım.

İçindekiler

  1. Genel
  2. Hesaplar
  3. Topluluk
  4. Sitede Gezinme
  5. Paylaşımda Bulunma
  6. Yorumlar
  7. Ekonomi
  8. Oylama ve Küratörlük
  9. Eser Hırsızlığı, Spam, Kötüye Kullanma
  10. İtibar
  11. Takipçiler, Beslemeler, Resteem
  12. Blockchain Sistemi
  13. Steemit Şirketi
  14. Güvenlik
  15. Geliştiriciler
  16. Tanıklar
  17. Karışık
  18. Sorumluluk Reddi / Vazgeçme

17. Karışık

  • Steemit için hangi üçüncü parti araçlar var?
  • Resmi bir Steemit Facebook sayfası var mı?
  • Resmi bir Steemit Twitter hesabı var mı?
  • Steem whitepaper nedir ve onun amacı nedir?
  • Sorum burada cevaplandırılmadıysa nereden yardım isteyebilirim?

Steemit için hangi üçüncü parti araçlar var?

http://steemtools.com/

Resmi bir Steemit Facebook sayfası var mı?

https://www.facebook.com/steemit/

Resmi bir Steemit Twitter hesabı var mı?

https://twitter.com/steemit

Steem whitepaper nedir ve onun amacı nedir?

Steem whitepaper (steemit mantığını ve felsefesini okurlara sunmak için hazırlanan rapor), merkezi olmayan içeriğin teşviklerini ve dağıtımını, web teknolojilerini tümüyle artırabilecek bir şekilde mümkün kılan dijital para (token) sisteminin mekaniğini tanımlamak için yazılmıştır. Ayrıca, Steem Blockchain sisteminin içine yerleştirilen ilk websitesi olan Steemit' e de uygulanabilir. Steem whitepaper' ı okuyan kullanıcılar, Steemit' te olan hareketlerinin merkezi olmayan ağ olan Steem ile nasıl etkileşime girdiğini daha iyi anlayacaklardır.

Steem whitepaper' ın Steem' in ortaya çıkmasından bu yana güncellenmediğini belirtmek gerekir. O zamandan bu yana pek çok değişiklik yapıldı. Steem whitepaper' ın büyük kısmı artık güncelliğini yitirdi. Şimdi yeniden yazılma sürecinde.

https://steem.io/SteemWhitePaper.pdf

Sorum burada cevaplandırılmadıysa nereden yardım isteyebilirim?

Sorunuzu steemit.chat deki #help kanalına gönderirseniz, orada bulunan kullanıcılar yardımcı olabilir.

Ayrıca Steemit.com da #help etiketiyle bir post oluşturabilirsiniz, belki topluluktaki birileri yanıtlayabilir.

18. Sorumluluk Reddi / Vazgeçme

  • Üçüncü parti referansları ve kullanıcı bağlantıları

Üçüncü parti referanslar ve kullanıcı bağlantıları

BlockTrades, Poloniex, Bittrex, Changelly, Shapeshift.io, Coinbase, Localbitcoins, SteemDB, PeerHub, Steemit.chat, SteemTools, AnonSteem, SteemConnect, Streemian, SteemStats, Pixabay, Steemcleaners, Pexels, Postimage, Markdown Cheatsheet, @cheetah, Bitcointalk, bitcoinfees, blockchain.info, ve steemd üçüncü parti araçlardır ve Steemit Inc. nin mülkiyetinde veya bakımı altında değildir. Liste burada, ayrıca listelenen diğer üçüncü parti uygulamaları veya web siteleri, Steemit Inc. adına onay veya öneri veya tavsiye teşkil etmez.

Kullanıcı postlarına yapılan tüm bağlantılar kullanıcılarımız tarafından oluşturulmuştur ve Steemit Inc. nin veya yönetiminin görüşlerini temsil etmez. Onların burada listelenmesi, Steemit Inc. yi temsilen onay veya onay verme, tavsiye niteliği taşımaz.

Lütfen üçüncü parti araçları, kendi sorumluluğunuzda olduğunu bilerek kullanın.



Not: Evet azizim. Steemit FAQ çevirisinin sonuna geldik. Bence güzel bir iş çıkardık. Toplamda 10 partlık bir çeviri oldu. 18 başlığın tamamını çevirdim. Böylece Steemit için Sık Sorulan Sorular' ı türkçeye kazandırmış olduk. Umarım bilmediğiniz birçok şey katmıştır size. Hayırlı uğurlu olsun. 

Yukarıda dediğim gibi eğer sığarsa hepsini tek part şeklinde ayrıca yayınlayacağım. Başka güzel çeviri projelerim de var aklımda şu anda. Belki onları da yakın zamanda hayata geçirmeye başlarım bakalım. Güzel ve faydalı belgeleri Türkçeye kazandırmaya devam edeceğim. Tüm bu süreçte verdiğiniz destek için hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Kendinize iyi bakın azizim.

Sort:  

katdesim oncelikle eli saglik bend parama nerden baka bilirim ve steem powir yukseltirsem ne olucak bana faydasi olurmu

paranıza wallet kısmından bakabilirsiniz. sp yi yükseltirseniz faydası olur tabi daha fazla değerde oy basabilir ve dolayısıyla daha fazla curation power kazanırsınız. ama onun hesabını yapmak gerekir. değecek kadar yatırım yapmazsanız pek bir ise yaramayabilir.

@hknyasar eline sağlık.. çok güzel bir iş çıkardın.. Bence steemit geleceğin siteleri arasında yer alacak...

eyvallah azizim. ben de steemit in yakın zamanda çok daha fazla kullanıcısı olan daha şık bir site olacağına inanıyorum. zaten steem card çıkarmışlar sanırım bugün bir postta gördüm. aynı kredi kartı gibi. ama okumadım postu, çıktı mı yoksa daha proje mi tam bilmiyorum. yani gelecek vaat ediyor.

Kardeş harika bi iş çıkarmışsın be. Tesadüfen gördüm çevirilerini desem yalan olmaz heralde. Sağolsun @omersurer kardeşimiz yeni arkadaşlara yardımcı olsun diye yorum olarak vermiş linkleri, ordan gördüm çevirilerini. Tek kelimeyle "Bravo" kardeşim. Benden 10 üzerinden 10 puan sana 👍🏻👏🏻👏🏻👏🏻

tesekkür ederim faydası olduysa ne ala

Gerçekten çok faydalı bir iş çıkarmışsınız teşekkürler.

ben tesekkür ederim

bu yazı serisinin video anlatımı yapıldı mı . yapılmadıysa siz yapabilirmisiniz.steemit daha anlaşılır olur gibi sanki

zamanım olursa yaparım tabi

Gerçekten çok faydalı oldu. Teşekkürler.

sevindim faydası dokunduğuna. ben tesekkür ederim

Tşkler;) oldukça faydalı oldu bu bilgiler

ben tesekkür ederim ne demek

Güzel çalışma. Çok teşekkürler.

ne demek rica ederim

inanır mısın hepsini okudum, not bile tuttum.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 67917.78
ETH 3516.77
USDT 1.00
SBD 2.72