İLK TRADE (Coinplugturk & Gobaba 2. Projesi)

in #tr6 years ago (edited)

Gobaba üzerinden ilk alışverişi yapmış bulunmaktayım.
(Bu crypto dünyası için küçük bir adım olsada benim için büyük bir adım)

7.PNG

Şaka bir yana kısaca bende işlem sırasına göre fotoları atarak anlatayım.Oldukça basit aslında tabi ilk etapta yönlendirme açısından ufak bir yardım gerekiyor.

000.PNG

Site içinde TR wallete gelerek depozite kısmına tıkladım.Ödeme yöntemini papara seçiyoruz.
Var olan papara hesabına (miktarı yazıp tıkladıktan sonra)yönlendiriyor.

0.PNG

onay verdikten sonra

Ekran Alıntısı.PNG

Para TR cüzdanımıza saniyeler içinde geliyor.

2.PNG

Bu işlemden sonra alacağımız cryptocoini seçmek için sol yanda olan menüyü kullanıyoruz.Aşağıya doğru gelerek alacağımız steemi tıklıyoruz.

Buy steem now kısmına tıklıyoruz.Açılan pencerede steem olmadığı için BTC yi veriyor

.3.PNG

Tl olarak miktarı belirtiyoruz.Bize karşılığında BTC veriyor.

4.PNG

İşlemi onaylıyoruz.

5.PNG.

BTC cüzdanına geldiğimizde bu miktarı görüyoruz.
Sıra bu BTC yi steeme dönüştürmekde

6.PNG

Bunun için üstteki menüden trade kısmına tıklıyoruz ve üstteki ekran açılıyor.
Burada sağ üstteki menüden aşağıya inerek steemi buluyor ve seçiyoruz.
Hemen altta amount steem kısmına alacağımız steem miktarını yazıyoruz 100 tl için yaklaşık 15-18 steem civarı alabilirsiniz .Ben 15 olarak emir verdim.
Tabi kura göre bu miktar değişecektir .
Buy limit bölümünden onay vererek işlemi sonlandırıyoruz.
Dashborda (üst kısımdan)tıklayarak wallet bölümüne gelerek steem cüzdanımıza geliyoruz.

7.PNG

Steem hesabımıza geçmiş bulunuyor.

Son olarak bu steemi steemit hesaplarına aktarmak isteyen arkadaşlar için (çünki ben de o şekilde değerlendirmeyi düşünüyorum) Bu konuda ilk bilgilendirmeyi yapan efsane arkadaşa sordum blocktrades e aktararak yapılabilir dedi ama sanırım daha kısa bir yolu olmalı aktive key kullanarak belki ama emin değilim denemediğim için.Kuşadası yahut bilen bir arkadaş bilgi verecektir mutlaka...

Herkese bol kazançlar

Gobaba mail adresim: [email protected] hesap ismi

Sort:  

sneaky-ninja-sword-xs.jpg
Sneaky Ninja Attack! You have just been defended with a 8.38% upvote!
I was summoned by @gizemli3. I have done their bidding and now I will vanish...

woosh
A portion of the proceeds from your bid was used in support of youarehope and tarc.

Abuse Policy
Rules
How to use Sneaky Ninja
How it works
Victim of grumpycat?

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62622.67
ETH 2944.91
USDT 1.00
SBD 3.61