Umut

in #tr7 years ago (edited)

flowers-1371554_1920.jpg

Pazartesi, son dersim boş. Okulun bahçesinde ilkokul öğrencilerinin gelişini izliyorum. Mini minnacık bir çocuk "Öğretmenim!" diye seslenip el salladı. En fazla 2'ye gidiyor dersin, bakınca varla yok arası ama dünyalar tatlısı. Beni tanımadan sahiplenebilmesine çok şaşırdım, gülümseyip el salladım. Koşarak arkadaşlarının yanına gitti. Ayağında terlik, sağ teki solundakinden farklı. "Öğretmen bana el salladı!" diye bağırıyor. Yüreğimde değişik bir şeyler oldu. Duramadım, öğretmenler odasına girdim, peşim sıra gelmiş o da! Kapının önünde beni seyrediyor utanmayla karışık bi gülümseme yüzünde. "Gel" dedim. Dolabıma döndüm ki yanımda, ışınlandı sandım. Çocuklara veririm diye şeker getirmiştim önceden. İki tane çıkarıp uzattım, yine aynı şekilde koştu dışarı. Sanırım arkadaşlarına...

Salı, nöbet günüm. Yorgunluk hat safhada. Servis yoklaması alıyorum. Biri bağırdı: "Öğretmeniiiim!" döndüm, yine o. Kollarını açmış bana doğru koşuyor. Kollarımı açtım ama o bacaklarıma anca kavuştu. Daha önce hep sarıldım sanmışım birilerine... Sarılmak böyle bir şeymiş demek dedim. Böyle oluyormuş insanın içi. Böyle garip... Yine koştu, arkadaşlarına...

Çarşamba, ders sonu bahçeden diğer binaya geçiyorum. Elimi tuttu minik bi el. Döndüm yine o. Öptü, başına koydu elimi. Sonra dayadı yanağına... Utandım, eridim... Kimse bakmasa ağlardım. Diz çöktüm önünde. Akıl ettim de adını sordum nihayet. Bahar dedi, yanındaki arkadaşının kolunun arasından. Saçları 3 numara, ayakkabısı olmayan küçücük bi kız çocuğu. Bahar... Adı gibi. Sarıldım, hadi koş sırana dedim. Koşup gitmese ağlardım...

Bir gülümseme ve iki şekerin karşılığında hiç bu kadar mutluluk almamıştım ben. Hiç bu kadar güçlü olduğunu düşünmemiştim tebessümün. Ve hiçbir çocuğun bir kere sarılarak üç gece boyunca kendisini düşünmeme sebep olacağını tahmin etmemiştim. Çocukları sevmeli dedim hep; gökyüzünü, çiçekleri, maviyi sever gibi.
Meğer daha fazla sevmeliymiş.
Her şeyi gülümsemelerinde saklayabildikleri için...

Sort:  

O küçük kalpte hep güzel anılacaksınız. Yıllar geçsede sizi unutmaz. İyi bir öğretmen olarak anılmak gerçekten güzel birşey.

This post received a 20% vote by @msp-turkey courtesy of @kenan1989 from the Minnow Support Project ( @minnowsupport ). Join us in Discord.

Upvoting this comment will help support @minnowsupport.

En saf, en temiz duygulara sahipler.. Bazen çocukları örnek almalı insan kendine..

Congratulations @eleadora! You have received a personal award!

1 Year on Steemit
Click on the badge to view your Board of Honor.

Do not miss the last post from @steemitboard!


Participate in the SteemitBoard World Cup Contest!
Collect World Cup badges and win free SBD
Support the Gold Sponsors of the contest: @good-karma and @lukestokes


Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

2015 te üniversiteden mezun oldum bir sürü öğretmenim oldu ama hiç aklımdan cıkaramadıgım ilkokul ögretmenimdir herzaman :)

Congratulations @eleadora! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

The Steem community has lost an epic member! Farewell @woflhart!
SteemitBoard - Witness Update
Do not miss the coming Rocky Mountain Steem Meetup and get a new community badge!
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 63966.12
ETH 2753.08
USDT 1.00
SBD 2.66