Yapışkan Notlar#29- Eski Gönderilerin Önemi

in #tr6 years ago (edited)

29jpeg.jpg

Eski Gönderilerin Önemi

Steemit'te, emek ve zaman harcayarak hazırladığımız gönderiler zaman içerisinde mecazi anlamda kayboluyor. Paylaşım miktarı arttıkça, ilk gönderiye gitmek eziyet oluyor. Bir kullanıcı benim hesabımı incelemek istese, 70'in üzerinde post incelemek zorunda. Bunların arasına sadece resim paylaştığım, denemeler yaptığım, acemiliğimi attığım gönderileri de eklersek, işin içinden çıkılmaz bir hal alıyor.

Steemit'te görünür olmak için reklam şart. Eski gönderilerinizi sayfanın en altında bağlantı şeklinde verebilirsiniz. Sadece başlığı ilginçse okuyucuyu çekecektir. Başka neler yapılabilir diye araştırırken, çok güzel örnekler buldum. Bunlardan bir tanesi kaydırıcı kullanarak eski gönderilerinize bağlantı oluşturmak. Kullanımı kolay ve görsel açıdan dikkat çekici görünüyor.

Yapışkan Notlar serisine başladığımdan beri aklımda olan bir fikri hayata geçirmiş bulunuyorum. Seriyi takip etmek isteyenler için kolaylık olması açısından önceki bölümlere yönlendirecek bir bağlantı şekli hazırladım.

Bağlantının kodlarını görmek için, yazıyı steemd üzerinden inceleyebilirsiniz.
567.JPG

Eski gönderilerimizin kıymetini bilmek adına sizlerle paylaşmak istedim.

Umarım faydalı olur.

Not: Görseller yazara aittir.

YAPIŞKAN NOTLAR - 1---->28


                                                        
Sort:  

Eski bağlantılara gitmek gerçekten sorun, bu konuua çözüm getirmeniz iyi olmuş. Yalnız bağlantı linkini göremedim :)

@baycan, bağlantının kodunu yazdığımda, yazıyı gönderemedim hata verdi. Ben de steemd üzerinden incelemenizi tavsiye edebildim :)) Kodu yazmanın bir yolunu bulduğumda ekleyeceğim muhakkak.

Kodu resim olarak ekledim :)

Çok harika bir fikir olmuş, ben de böyle bir şey arıyordum. İşime yarayacak kesin.

Çok teşekkürler ;)

Ben teşekkür ederim, Steemit derya deniz, bakalım daha neler öğreneceğim :)

Steemit'in blogdan farkı olmadığı için, bu önerdiğiniz yöntemde bloglarda ve web sitelerinde sıklıkla kullanılır. Aslında profesyonel web sitelerinin bu sorun için çözüm olarak ne yaptıklarına bakmak en etkili yöntem olacaktır.

Örneğin yazı altında eski yazıların başlığının bırakılması etkili olabileceği gibi, hem başlık hem görselin bırakılması tıklanma/okunma oranını artırabilir.

Kesinlikle katılıyorum, umarım Steemit geliştikçe kullanabileceğimiz araç sayısı da artar. Şimdilik markdown kodları ile sınırlı görsellik katabiliyoruz.

Teşekkürler değerli yorumunuz için.

Ne güzel bir şey yapmışsın, eline sağlık :)

:)) Teşekkürler, beğenmenize sevindim. 👍

Zaman gecip postlar biriktikçe bende aynı derten muzdarip oldum.. zamanlama harika olmuş. Teşekkürler

Ben teşekkür ederim. Resim boyutlarını küçültmeyi unutmayın, örnekteki resim boyutları yaklaşık 150x150 pixel 👍

Teşekkür ederim böyle güzel bir bilgiyi paylaştığınız için, en kısa zamanda deneyeceğim paylaşımlarımdan birinde. @trliste için tebrik ederim.

Ben teşekkür ederim. @trliste sayesinde daha çok kişiye ulaşır umuduyla paylaşmıştım. Sanırım başarılı oldum :)) 👍

kesinlikle oldunuz @trliste süper bir şey :) paylaşımınız da

TR Liste, Steemit Türkiye'nin başlatmış olduğu bir kürasyon projesidir. TR Liste her gün, gönüllü değerlendirmen ekibimiz tarafından Steemit Türkiye Discord Kanalında değerlendirilen kaliteli yazılar arasından, en yüksek puan alan 3 yazıyı ve 1 fotoğrafı, TR Liste Curation Trail'i ile oylayarak destek olmaktadır.


"trliste" etiketini yazınıza ekleyerek siz de TR Listenin desteğini alabilirsiniz. TR Liste kuralları ve nasıl seçileceğiniz hakkında daha ayrıntılı bilgi için bu konuyu okuyabilir
ve Steemit Türkiye Discord Kanalı ndan bize ulaşabilirsiniz.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by cashthekush from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61728.21
ETH 2680.80
USDT 1.00
SBD 2.56