Yapışkan Notlar#17- Takip Etme

in #esteem6 years ago (edited)

image


Steemit'te büyük hesapları incelediğinizde takipçi sayıları çokken, takip ettiklerinin daha az olduğunu görebilirsiniz. Peki bunun nedeni nedir? Takibe takip olayını mı bilmiyorlar? Yoksa aaa bana oy verdi, hemen takip etmeliyim olayından mı haberleri yok? Yorum yazmış dur takip edeyim de belki o da beni takip eder kısmını mı atlamışlar?

Takip etmek, o hesap neler paylaşmışsa benim akış sayfamda görünecek anlamı taşıyor. Sadece beni haberdar ediyor. Gerçekten takip ettiğim hesap sayısı ise iki elin parmaklarını geçmez. Peki neden takip listeme o kadar kişi ekledim? İki cevabı var, ilki yeni başladığımda takibe takip olayı, ikincisi ise gördüğüm tüm Türk hesapları takibe almam. Niyetim iyi ancak yöntemim yanlış gibi duruyor. Akış sayfam karman çorman. Belki iyi gönderileri kaçırıyorum, ne kadar çok takip ettiğim varsa o kadar çok gönderi oluyor. Akış sayfam almış başını gidiyor. Takip ETME, gerçekten takip et felsefesini harekete geçiriyorum.

Siz hangi kriterlere göre takip edeceğiniz kişiyi seçiyorsunuz? Sizleri aşağıdaki karikatür ile beş dakika yalnız bırakıyorum :)

görsel kaynak

Tarih: 05.04.2018

Saat: 00:13

"Takip ettiğin kişiler listesini gözden geçir. Akış sayfanı temizle. Dmania görmek istemiyorum:))"

Sort:  

Yazıyı akışımda görünce giriş kısmında yazan ve başlık birlikte işte kafama taş geliyor, niye ufak hesapları takip etmiyorsun gibisinden diye düşündüm ama öyle olmadığını görünce sevindim :)

Ben de akışımda takip etmek isteyeceğim şeylerin olmasını isterim, yoksa gereksiz laf salatası yapıp kalitesiz içerik üretenleri neden takip edeyim ki, boş yere zaman kaybı.

Ben de bugün temizlik yapacağım. Bazı hesaplar gönderi yayınlamayalı aylar olmuş ama ben takip ediyorum boş yere. Güzel yazıları kaçırmamak adına bahar temizliği yapmak lazım :)

ben yeni üye olduğumda herkes yabancı geliyordu bana, tıpkı almanyaya giden gurbetçi misali gördüğüm her Türk'ü takibe takip yapıyordum:))

sonra anasayfam çok karışık gelmeye başladı, sevmediğim içeriklerden bol ve manasız resteemlerden bıkmıştım, o yüzden pek resteem yapmam..

geçenlerde yaz temizliği yaptım ve gördüm ki aktif olmayan, son gönderisi neredeyse 2-3 ay önce atılmış çok sayıda hesaptan takipten çıktım.

etkileşim hâlinde olmadığım kuru kalabalık olmasındansa, kaliteli içerik sahiplerinin ve iletişim içinde olduğum az kişi benim için daha önemli artık, tavsiye ederim sana da:)

Aynı fikirdeyim, ben de aynı sıkıntınyı yaşıyorum. Yarın ilk iş takip ettiğim kişileri incelemek olacak, bakalım ben nelerle karşılaşacağım :)

Tebrik Ederiz! Bu Paylaşımınız'da 'destektr' Tag'ını Kullandığınız İçin Upvote Ve Resteem Kazandınız.

@destektr Yeni Türk Steemit Topluluğununa Destek Olmak Adına Hayata Geçirilen Bir Projedir.
Herhangi Bir Karşılık Ve Ödeme Talep Etmeden, Sadece 'destektr' Tag'ını Kullanan Ve @destektr'yi Takip Eden Herkesi Upvote Ve Resteem Yapar.

PhotoText-1521414670653.jpg

Lütfen Bu Hizmeti Sürdürmeye Ve Bundan Sonra Verdiğimiz Desteklerden Daha Yüksek Oy Oranı Alabilmeniz İçin, Oylama Gücümüzü Artırmaya Yardımcı Olmak Adına Alttaki Linkler'i Tıklayarak Çok Az'da Olsa Bağışta Bulunmak İstermisiniz.
(0.010 SBD) - (0.020 SBD) - (0.050 SBD) - (0.100 SBD) - (0.200 SBD) - (0.500 SBD) - (0.750 SBD) - (1.000 SBD)
Tüm Bağışlarınız SP Kiralamak İçin Kullanılacaktır. @destektr'ye Verdiğiniz Önemden Dolayı Çok Teşekkür Ederiz!

Congratulations @cashthekush! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Do not miss the last announcement from @steemitboard!

Bem de ilk başladığımda bir çok hesabı bilinçsiz bir şekilde takibe aldım, her geçen gün takipçi sayım arttıkça hoşuma gidiyordu ancak faydalı bir iş olmadığını anladım.

We recommended this post here.

We are Discover Steem, if you like our work consider giving us an upvote. :) If you don't wish to receive recommendations under your posts and to be recommended, reply with STOP.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61291.28
ETH 2671.73
USDT 1.00
SBD 2.52