Yapışkan Notlar#15- Botları Denedim

in #esteem6 years ago

image


Çok fazla araştırma yapmadan ve büyük sözü dinlemeden botları kullanmayı denedim. Bir miktar zarardayım. steembottracker üzerinden bir önceki gönderim için bir kaç bot kullandım. Genelde gönderdiğim SBD'nin 1.6 katını oyladılar.

smartsteem botu da 1.6 katı oyladı ancak tek bir hesaptan oylamadı. 5 farklı hesaptan %100 oy ağırlığı ile oylama yaptı. Belki gelir olarak kar edemedim ancak bu şekil oylamaya devam ederse şöhret puanımın yükseleceğini düşünüyorum


Tarih: 04.04.2018

Saat: 00:59

"Botları iyi araştır, botlarla deneme olmaz."

Sort:  

Teklif usulü botları çok dikkatli kullanmak gerek, zaten çok yeni özellikler gelmiş sanırım. Tek kişi de teklif yapsan belirli bir oranın üstünde oylamıyorlar. Bir de bazı botlara "capped" özelliği gelmiş, onlar da belirli bir rakamın altında oylamıyorlar.

Bir incelemek lazım onları ;)

Kesinlikle haklısın, niyetim ufak bir deneme yapmaktı lakin bu kadar az oylayacaklarını tahmin edemedim. Önceki oylamalara bakıldığında hepsinde kar ettim gösteriyor ama sonuç kesinlikle kar etmediğim. Teşekkürler.

People who liked this post also liked:

the athletes in the Easter week such a Messi case by @losbakeros

Beaxy : The Answer of Complete Trading Platform by @obicryptos

We are Discover Steem, if you like our work consider giving us an upvote. :) If you don't wish to receive recommendations under your posts, reply with STOP.

botlar vezir de eder rezil de... diyorsun :)

:) Kesinlikle, araştırma yapmadan uygulamamak lazım...

dmania için kullanıyordum--bıraktım-- deli zarar ettirdiler :))

Tebrik Ederiz! Bu Paylaşımınız'da 'destektr' Tag'ını Kullandığınız İçin Upvote Ve Resteem Kazandınız.

@destektr Yeni Türk Steemit Topluluğununa Destek Olmak Adına Hayata Geçirilen Bir Projedir.
Herhangi Bir Karşılık Ve Ödeme Talep Etmeden, Sadece 'destektr' Tag'ını Kullanan Ve @destektr'yi Takip Eden Herkesi Upvote Ve Resteem Yapar.

PhotoText-1521414670653.jpg

Lütfen Bu Hizmeti Sürdürmeye Ve Bundan Sonra Verdiğimiz Desteklerden Daha Yüksek Oy Oranı Alabilmeniz İçin, Oylama Gücümüzü Artırmaya Yardımcı Olmak Adına Alttaki Linkler'i Tıklayarak Çok Az'da Olsa Bağışta Bulunmak İstermisiniz.
(0.010 SBD) - (0.020 SBD) - (0.050 SBD) - (0.100 SBD) - (0.200 SBD) - (0.500 SBD) - (0.750 SBD) - (1.000 SBD)
Tüm Bağışlarınız SP Kiralamak İçin Kullanılacaktır. @destektr'ye Verdiğiniz Önemden Dolayı Çok Teşekkür Ederiz!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61291.28
ETH 2671.73
USDT 1.00
SBD 2.52