Yapışkan Notlar#16- Plankton Power

in #esteem6 years ago

image


Steemit denizinde bizlere verilen ad, plankton. Denizin en küçük canlıları. Oldukça fazla sayıda ve oldukça güçsüzler. Bir plankton olarak bu acımasız denizde hayat çok zor. Hiçbir büyük balık beni görmüyor, varlığımdan bile habersizler. Yokluk ile varlık arasındaki ince çizgide yürüyorum.

Peki planktonlar gerçekten güçsüz mü? Bence değil. En önemli özellikleri olan sayı üstünlüğünü değerlendirememiş bir topluluk sadece. Steemit'te bize verilen güç 15 SP. Oylama yaptığımızda bir kıymeti yok. O zaman bu gücü neden elimizde tutuyoruz? Ben tutmuyorum, sadece bağlantı sıkıntısı yaşamamak adına 15 SP dışındaki tüm gücümü delege ediyorum, başka birine veya birilerine aktarıyorum, aslında ödünç veriyorum.

Merak etmeyin gücünüzü istediğiniz zaman geri çekebiliyorsunuz sadece 7 gün sonunda size geri dönüyor. Benden aldığı ödünç güçle iyi işler yapabilecek insanlar var, onlara destek oluyorum.

Türk kullanıcılar arasında oy gücü yüksek olan sayılı hesap var ve sayısız oy gücü düşük hesap. Oy gücü düşük hesaplar, bir miktar güçlerini ödünç verseler büyük değişim olur diye düşünüyorum. SP (Steem Power) yatırım yaparak artırılabilen bir güçken, PP(Plankton Power) gönülden gelen güçle büyür.


Tarih: 04.04.2018

Saat: 20:05

"Kendi gücünün farkına var. Değişim için bir adım at. Gücünü aktar. "

Sort:  

50 sp gibi bir sp ile şu anda 0,01 oy verebiliyorum size. Delege ettiğiniz yerden size bir geri dönüşü yoksa tavsiye etmiyorum.
minnowbooster' sitesinden direkt bota delege edip haftalık 0.01 SBD kazanabilirsiniz.
Daha fazla delege eden daha fazla kazanıyor vesaire.

Haklısınız, ben sadece gücümüzün az olduğunu ve bu gücü farklı yollarla değerlendirme adına vurguda bulundum. Örneğin @peri, @anadolu gibi hesaplara delegasyon yapılsa geri dönüş beklemeksizin, onların bu gücü faydalı bir şekilde kullanacağına inanıyorum. 👍

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by cashthekush from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

We recommended this post here.

We are Discover Steem, if you like our work consider giving us an upvote. :) If you don't wish to receive recommendations under your posts, reply with STOP.

Tebrik Ederiz! Bu Paylaşımınız'da 'destektr' Tag'ını Kullandığınız İçin Upvote Ve Resteem Kazandınız.

@destektr Yeni Türk Steemit Topluluğununa Destek Olmak Adına Hayata Geçirilen Bir Projedir.
Herhangi Bir Karşılık Ve Ödeme Talep Etmeden, Sadece 'destektr' Tag'ını Kullanan Ve @destektr'yi Takip Eden Herkesi Upvote Ve Resteem Yapar.

PhotoText-1521414670653.jpg

Lütfen Bu Hizmeti Sürdürmeye Ve Bundan Sonra Verdiğimiz Desteklerden Daha Yüksek Oy Oranı Alabilmeniz İçin, Oylama Gücümüzü Artırmaya Yardımcı Olmak Adına Alttaki Linkler'i Tıklayarak Çok Az'da Olsa Bağışta Bulunmak İstermisiniz.
(0.010 SBD) - (0.020 SBD) - (0.050 SBD) - (0.100 SBD) - (0.200 SBD) - (0.500 SBD) - (0.750 SBD) - (1.000 SBD)
Tüm Bağışlarınız SP Kiralamak İçin Kullanılacaktır. @destektr'ye Verdiğiniz Önemden Dolayı Çok Teşekkür Ederiz!
  • Feronio - 32 Oy Listesine postunuz eklenmiştir. Yazıyı oylayarak veya resteem yaparak listenin daha fazla kişiye ulaşmasına yardımcı olmak istermisiniz?

  • Feronio Oy Listesi Linkinden detaylara ulaşabilirsiniz.

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 54158.26
ETH 2857.74
USDT 1.00
SBD 2.01