Yapışkan Notlar#20- 100 000 SP Gelse?

in #esteem6 years ago (edited)

image


Evet, hiç beklemediğiniz bir anda birileri size 100 000 SP delege etse ne yapardınız?

100 000 SP ile yaklaşık olarak $10 SBD oylama yapılıyor günümüz fiyatlarıyla. Bu soru nereden aklıma geldi? @anadolu bir yazısında Steemit'te değişime gidildiğinden bahsetti. Bizleri neler bekliyor kestirmek güç, velevki birileri bu değişim için sizi seçti ve size 100 000 SP delege etti. Bu gücü kendi bölgeniz için en iyi şekilde kullanmanız adına verdiğini belirtti, nasıl kullanırdınız?

Misal bana delege edilse, elim ayağım birbirine dolaşırdı. Kime oy vereceğim, yüzde kaçla oylayacağım, kendime oy versem ayıp olur mu, sürekli bayraklama yapıp ortalığı mı temizlesem, arkadaşım gönderisini gözden kaçırıp oylamazsam bana darılır mı vb. sorularla Steemit benim için cehenneme dönerdi. Peki siz ne yapardınız?


Tarih: 06.04.2018

Saat: 13:55

"Daha yolun başındayım! "

Sort:  

Bu şekilde kendi kazanmadığım bir delege gelmiş olsa, ilk olarak bunu tamamen topluluk yararına kullanırdım. Tıpkı şu an mevcut olan kuratörler gibi. Çünkü bu verilen sp kaç tane amaç için kullanılabilir ki?

Bu dışında, toplulukta yapılan yarışmaların kazananlarına daha yüksek yüzde ile oy verirdim. Amaç kaliteli içeriği öne çıkarmak.

Bunları yaparken de kendi kazancımı kuratörlük yaparken kazandığım kürasyon ödülleri ile sağlardım. Tabi bunu yaparken gelen 100.000 sp ye kesinlikle dokunmadan

Böyle bir delege güç gelse peşinde sorumluluğuyla beraber geliyor demektir. Yani boş boş oturamazsınız. Ben de elimden geldiğince #tr etiketi için güzel işler yapmaya çalışırdım. Ve unutmamak gerekli delege edilen güç geldiği gibi bir anda geri de gidebilir. Bu nedenle doğru amaçlarla kullanmak, bize emanet edilene hıyanet etmememiz gerekir. 👍

Aynen o yüzden gelen delege tamamen topluluk için kullanılmalı bence.

Hatta @anadolu ve @sorucevap sesimi duyuyorsa, bu soru ile güzel bir soru-cevap etkinliği olacağını düşünüyorum.

Bana böyle bir sp gelmiş olsaydı; tr etiketi üzerine oluşturulan gruplara destek verir ve bununla birlikte oylanan kişi sayısını artırabilirdim.

Hatta bu grupları birleştirme çabası içine girilebilirdi. Tek çatı altına toplamak adına bu güç kullanılabilirdi.

Kesinlikle öyle, tek çatı konusunu dün @anadolu'nun yazıya aldığı yazıda dile getirmiştim.

zaten pek içerik üretemiyorum.. arada kendime vote atardım .. ayıp olmazdı yani: ))
tr etiketi adına güzel projeler üretilebilirdi..
hatta şuan günlük 250 içerik üretilen tr etiketi 2-3 katına bile çıkardı bu büyük SP ler sayesinde..

:)) arada olmak şartıyla kendinize oy kullanmanız sıkıntı olmazdı, zaten bu kadar güçle kürasyon geliriniz artmış olacaktı. Asıl iş proje üretmekte. Ben de içerik gelirleriyle doğru orantılı olarak sayısının artacağı kanaatindeyim. 👍

Sistem bu hakkı veriyor. Ama nedense Steemitte kendini vote edenler öcü gibi görülüyor. Adamın hakkı bu ister upvote’lar ister upvote’lamaz

kişi kendi gelişimine devam edebilmesi için kendini vote etmesı dogal bır durum..bence bu yadırganmamalı

Tebrik Ederiz! Bu Paylaşımınız'da 'destektr' Tag'ını Kullandığınız İçin Upvote Ve Resteem Kazandınız.

@destektr Yeni Türk Steemit Topluluğununa Destek Olmak Adına Hayata Geçirilen Bir Projedir.
Herhangi Bir Karşılık Ve Ödeme Talep Etmeden, Sadece 'destektr' Tag'ını Kullanan Ve @destektr'yi Takip Eden Herkesi Upvote Ve Resteem Yapar.

PhotoText-1521414670653.jpg

Lütfen Bu Hizmeti Sürdürmeye Ve Bundan Sonra Verdiğimiz Desteklerden Daha Yüksek Oy Oranı Alabilmeniz İçin, Oylama Gücümüzü Artırmaya Yardımcı Olmak Adına Alttaki Linkler'i Tıklayarak Çok Az'da Olsa Bağışta Bulunmak İstermisiniz.
(0.010 SBD) - (0.020 SBD) - (0.050 SBD) - (0.100 SBD) - (0.200 SBD) - (0.500 SBD) - (0.750 SBD) - (1.000 SBD)
Tüm Bağışlarınız SP Kiralamak İçin Kullanılacaktır. @destektr'ye Verdiğiniz Önemden Dolayı Çok Teşekkür Ederiz!

We recommended this post here.

We are Discover Steem, if you like our work consider giving us an upvote. :) If you don't wish to receive recommendations under your posts and to be recommended, reply with STOP.

"Nerdeeeee, hayaller aleminde yaşama oğlum" der annem bunu duyunca :)

Ama aklımda çok güzel projeler olduğunu söyleyebilirim. Benim kafam boş durmaz genelde fikir üretir durur öyle.

Belki ileride buna benzer bir durum olursa çok güzel şeyler olacağına emin olabilirsiniz :)

O zaman dört gözle bekliyoruz yeni projelerini...

Bir yerden delegasyon geliyor da benim haberim mi yok yoksa :D

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 60888.47
ETH 3392.01
USDT 1.00
SBD 2.57