TR'ending'in Boş Olması

in #tr6 years ago

Bir saniye bot attırıp geliyorum.
Geldim.
Şimdi durum şu, evet herkes kazanmak istiyor. Tamam, biliyoruz. Sakin olun.


emotions-1916662_640.png
img src

Başlık

İsterseniz yüz milyar dolarlık oy alın beni bağlamıyor ama Allah kitap aşkına, ya da artık hangi dine inanıyorsanız, şu tarz gönderileri botlarla üstlere getirip gözümüzün önüne SOKMAYIN.
Geri bu arkadaş yabancı ama zaten cevabını almış, bir sürü flag yemiş. Sadece o gönderisi değil bir sürü gönderisi de flag yemiş profiline girip bakabilirsiniz.
Zaten artık bu tarz işler için steemit topluluğu https://steemit.com/@berniesanders'ı takip ediyor.
Peki #tr etiketi için böyle bir isim var mı?

@trpolice vardı bir ara, 3 aydır bir şey atmamış, ne oldu birileri susturdu sanırım? Yemedi mi? Ne yemedi? Allah Allah, enteresan.
Demek ki bu gönderide söylenildiği gibi gerekli mevkilere göndermekle olmuyormuş bu işler.
Sinirliyim bu profile, ilk çıktığı zamanlarda çok merak etmiştim kim diye ama tükürdüğünü yaladığı için şu anda kim olduğu kimsenin umurunda değil.

@trcleaners vardı. Çok severdik kendilerini. Gönderileri söylemeden, yani yayınlamadan şikayet ederlerdi. Arka planda insanları uyarırlardı. Yani beni hiç uyarmadılar, uyardıkları hiç kimseyi de tanımıyorum. Sizi uyardılar mı bilmiyorum umarım uyarılacak bir şey yapmamışsınızdır, belki de uyarmıyorlardır. Belki de uyarılmaktan hoşlanmıyoruzdur. Artık bu sizin uyarılma kapasitenize bağlı bir şey.
Kendileri 14 gün önce ara verdiklerini söylediler. Allah Allah...
Kim ne yaptı da ara verdiniz?
Neden ara verdiniz?

''bazı kişilerin ağır tepkileri nedeniyle''

Böyle bir şey söylenmiş ama bu kişiler kim, halka açıklanmamış. Ayrıca hesaplar kiminse 3-5 bir şey kalmış alın onları yazık. Onu bulamayanlar da var.



img src

@muratkbesiroglu 'da flaglanır mı?

Hocam gururumuz vallaha. Trending'den hiç düşmüyor kendisini tebrik ediyorum. Güzel bir kitle yakaladınız.
Bildiğiniz gibi bernie reis KALİTESİZ içerikleri flaglıyor. O ve ekibi, takipçileri yani. Onun bir kült ekibi var.

Bizim yok #tr de öyle bir ekibimiz.
Olmalı mı?
Bilmem.
Bilemedim.
Demek ki olmuyor ki 2 tane proje kapanmış.
Garip.

Neyse, diyeceğim o ki Murat hocam flaglanmaz içiniz rahat olsun. Zaten güzel gönderiler yazıyor ve tanınırlık + kazanç için bot kullanıyor. Zarar marar bakmıyor belli ki. Ben de beğeniyorum gönderilerini.
Allah daha çok versin.

@anadolu 'nun gönderisi Trending'e girdi.

Gururlarımızdan bir diğeri olan Anadolu abimizin gönderisi de girmeyi başardı ilk sıralara. Ne yazık ki İngilizce değil gönderi ama yine de all post trendinginde var.
Eğer İngilizceye çevirmemi isterseniz anlaşabiliriz @anadolu bey, bu da açık bir iş teklifi olmuş olsun :D

Hmmm.........
Nice Post........!

Anadolu da flaglanmaz. Güzelcene anlatmış her şeyi. Sıkıntı yok yani.



Söylediklerim çıkınca ben, temsili. img src

Ben Demiştim Ve Haklıydım!

Hatırlar mısınız bundan 2 months ago trending gönderilerinin patates olduğunu anlattığım bir yazı yayınlamıştım. Demiştim ki, yazınızı ne kadar allayıp pullasanız bile o yazı kötüdür. Yukarıdaki süslenmiş kaka gibidir. O yazıda yazdıklarımın aynısını buraya yazmak istemiyorum, evirip çevirip. Şu kısmı alıntı yapsam yeter;

➙ Steemit trending sayfası, postları için ödeme yapanları gösteren promoted sayfası ile aynı amaca hizmet ediyor aslında. Yani sizin postunuzun kalitesi kimsenin umrunda değil. Ne yazık ki böyle.
➙ Yazdığınız yazının trendinge düşmesi için güzel olmasına falan gerek yok.
➙ Trending sayfasındaki yazıların çoğu kalitesizdir ve kimsenin umrunda değildir.

#tr etiketinin trending kısmına baktığımız zaman da gördüğümüz manzara aynı.
Mesela @doctorbishop çok güzel yazılar yazıyor. Kendisini hiç trending'de görmedim.

Keza yüce @punky de öyle. Şu yazı ingiliççe olsaydı net 100 dolar oy vardı. Trende falan çıksaydı 500 dolar oy vardı üstünde. Acaba çevirip çalsam mı...

Ben geçen gün bir yazı okudum, @bekirsolak yazmış. Hayatımda bu kadar özenmedim bir yazıya. Yeminle elinize sağlık. Mesela bu yazı da kaliteli bir yazı. Okumanızı tavsiye ediyorum. Bu tarz yazıları görmek beni mutlu ediyor. Keşke oy gücüm artsa da...

Yani neyse, diyorum ki, çok güzel yazılar var. Şimdi kimse bana gelip de yok hayır kaptan senin yazdığın şu yazı çok güzel, o yüzden sen trendinge gir ama A kişisi girmesin demesin. Ben de saldım son zamanlarda. Nedenleri belli zaten. İş güç.

Evet yaz geldi okul bitti işe girmem lazım.

Bu konuları sonra konuşuruz moralimi bozma şimdi.

Geçen gün bir arkadaş sordu bana ''abi neden cointurk raporlarında tr etiketini kullanıyorsunuz?'' diye. Canım benim çünkü o projeler #tr etiketinde yürütülüyor da ondan dedim ben de.
Bu arada paylaştığım son raporumda küratörlük görevimi bıraktığımı belirttim, bunun nedeni yukarıda da bahsettiğim gibi işe giriyor olmamdır. Umarım ileride tekrar çalışabiliriz. Steemite eskisi kadar vakit ayıramayacağım. Zaten finaller vardı bu kadar uzun gönderiler de yazamıyordum. Şimdi de iş durumu...

Şu anda olduğu gibi gecenin 00:11 gibi bir saatinde gelip blog yazacağım ve kaçacağım belli ki.



img src

Konumuza Dönecek Olursak

Konumuz falan yok. Yukarıda anlattım söylemek istediklerimi. Yazımı şöyle noktalandırıyorum.

“Bir cümle yeter sözden anlayana, blog yazsan fark etmez laftan anlamayana.” Mevlana.

Ayrach.png

Previously on Captainsailor

Bir çok arkadaşımın severek okuduğunu söylediği acı gerçekler serisinin yazılarını da sizlerle paylaşayım. Buradan öğrendiklerinizi de uygulayarak kısa süre içerisinde REP puanınızı, gelirinizi ve takipçilerinizi arttırabilirsiniz. Başka bir yandan da insanların nasıl düşündüğünü, genel olarak neyin ne olduğunu da öğrenmeniz mümkün.

Steemit Acı Gerçekler 10 | Yeniler ve 1 Milyon Hakkında
Steemit Acı Gerçekler 9 | Bot Kullanmak Kendini Oylamanın Başka Bir Yoludur
Steemit Acı Gerçekler 8 | Yorum İle Avcılık
Steemit Acı Gerçekler 7 | Blog Yazmanın Sırlarını Saklamak
Steemit Acı Gerçekler 6 | Neden Steemit'i Bırakmalısınız.
Steemit Acı Gerçekler 5 | Seni Beni Neden Takmıyorlar?
Steemit Acı Gerçekler 4 | Kimsenin Söylemediği Para Kazanma Blogları
Steemit Acı Gerçekler 3 | Kaybeden Olma Turabi Ol
Steemit Acı Gerçekler 2 | Asla Kazanamayacaksınız.
Steemit Acı Gerçekler 1 | TR - Trending ve Patates Gönderiler

Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Sort:  

Quraturk tr etiketi altında paylaşılan kaliteli ve orjinal içerikleri tespit edip ödüllendirmeyi hedefleyen bir kürasyon projesidir. Yazınız değerlendirmen ekibimiz tarafından uygun görülmüş olup, günün seçilen yazıları arasında yerini almıştır.
Quraturk hakkındaki tüm sorularınızı discord üzerinden sorabilirsiniz


Bu yorumu ya da günlük Quraturk postlarını oylayarak projeye destek olabilirsiniz.

Benim de sabah 9 da sınavım var bakıp kaçamadım. Ben şahsen trend kısmına bakmıyorum. tr için çok bakan olduğunu da düşünmüyorum. Tabi bu senin söylediklerinin bir sonucu oluyor. Belki zamanla değişir.

Ayrıca teşekkür ederim beğenin için :)

Bakılması gerekiyor aslında :)

Bot kullanımın dezavantajları sorusuna cevap olabilecek nitelikte bir yazı hazırlamışsın, eline sağlık :)

Teşekkür ederim beğenmenize sevindim ;)

Teşekkürler. Aslında bu gibi yazıların trende çıkması lazım. Sonraki paylaşımlardan biri için mesaj atarım hocam, çeviri için.

Oy alma durumumuz olmadığından trende çıkmamız zor oluyor, şu anda botlar çok zarar ettirdiği için de büyük miktarlarda kullanmamayı düşünüyorum, bakalım inşallah ileride.
Bekliyorum.

berniesanders bu aralar steem monster'ı pazarlamaya çalışıyor :D adam heajinle çok uğraştı. -17 reputation puanına kadar flagladılar şimdi -10 na gelmiş :D

rep önemli değil onun için, şu anda topluluk üzerinde 70 rep gibi etkisi var zaten. Hatta daha çok bile etkisi var diyebilirim.

bu arada şuanda yüksek miktarda bot kullananlar çok zarar ediyor :S

Aynen öyle, bid miktarı arttıkça zarar miktarı da katlanıyor.

Bu sistemde yeniyim, ilk defa edebiyatın maddiyatla harman olma uğraşı içerisinde farklı olguların kıstasına dikkate alarak kaleme almanın hazzı ile yazmak İçin gelmiştim. Yeni mecrayı tanımam adına kaleminize sağlık...

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 61436.95
ETH 3388.33
USDT 1.00
SBD 2.49