Steemit Haber Bülteni [5]

in #tr6 years ago

Steemit Haber Bülteni [5]

Untitled-3.png
Beşinci haber bültenimizi haber azlığından dolayı biraz geç paylaşmak zorunda kaldık. Vakit kaybetmeden haberlerimize geçelim :)

Önerilerinizi veya şikayetlerinizi yorum atarak belirtebilirsiniz. :)

Dlive Hacklendi mi?

Dlive oy botunda oluşan bir sorundan dolayu oy gücünü bitirene kadar dlive botu oy vermiş. Bu sorundan dolayı oy güçleri bitmiş ve 5 gün boyunca oy veremeyeceklerini ve buna bir çare aradıklarını yazılarında belirtmişler, @lakethefire adlı kullanıcı, açıklamalarını Türkçeye çevirmiş.

Pasifik saat dilimine göre saat 22:15 (Merkez Avrupa saat dilimine göre ise 6:15 'de ) Dlive' in upvote sistemi tehlikeli bir hal almış ve onayımız dışında çeşitli postlar upvote edilmiştir.O andan itibaren problemi düzelttik ve upvotelarımızı geri çektik.Böyle bir olayın bir daha yaşanmaması için ve sistemimizin güvenliğini kontrol altına almak adına ekstra önlemler aldık.

Bizim upvote gücümüz maalesef tükendi ve tahminlerimize göre enerjimizin tamamiyle yenilenmesi en az beş günümüzü alacak.Bizler bu zaman diliminde ise yayincılarımızın ve video içerik üretecilerimizin ödüllendirilmesi konusunda alternatif yollar arıyor olacağız.

Tekrar konuya açıklık getirmek gerekirse,hiçbir hesabın gizliliği ihlal edilmemiştir.Bu problemin sonucu olarak oylama sistemimiz tehlikeye girmiştir.

Bu durumu tam vaktinde rapor eden topluluğumuzda yer alan herkese teşekkür ediyorum.Dlive Team ayrı ayrı her birinize tesekkür borçludur.Bu durumun yol açabileceği sıkıntılardan dolayı şimdiden özür dileriz.

lakethefire'nın çeviri yazısına buradan ulaşabilirsiniz.

SteemPlus 2.8 sürümüne güncellendi!

Steemit'e ek özellikler getiren ve Google Chrome eklentisi olan SteemPlus, bu sefer steemit hesaplarının insan mı veya bot hesabı mı olduğunu görebileceğiniz bir özellik eklemiş.

Chrome eklentisine buradan ulaşabilirsiniz.

Editor.Md ile artık Steemit'de yazı yazmak kolaylaştı!

Screenshot (1).png

Koreli birisinin çıkardığı Editor.md sayesinde artık kolaylıkla Word'de yazı yazar gibi yazılarınızı yazabileceksiniz. Açık kaynaklı olan editor.md sayesinde platform oluşturuyorsanız editör'ünüz yerine bu editörü kullanabilirsiniz.

Editor.md'yi denemek istiyorsanız buradan ulaşabilirsiniz.

Coogger projesi sayesinde yazı akışına sahip olun!

ccc.png

Bildiğiniz üzere Utopian projesi sadece açık kaynak projelerine yapılan katkılara ödül vermekteydi. Fakat Coogger projesi sayesinde her türlü eğitici yazı paylaşabilirsiniz. Ayrıca bu yazılarınıza vereceğiniz etiket sayesinde konu akışı oluşturabilirsiniz. Bu sayede profilinizdeki konu karmaşası yüzünden geçmiş yazılarınızı bulma derdiyle uğraşmazsınız. Fakat şuanda yüksek miktarlarda oy verebilecek bir delegasyonu bulunmamaktadır.

Coogger'ın websitesi: http://www.coogger.com/

Steem ve Sbd pumplandı!


Source


Geçtiğimiz hafta sbd 3,5 dolara steem'de 2.6 dolar'a kadar pumplandı. Bu fırsattan yararlanan bir çok kullanıcı oldu. Fakat o seviyelerde tutunamadığı için yavaş yavaş eski haline dönmeye başladı.

CPXTurk SMT İçin Çalışmalar Yapıyor

Türk topluluğunun gelişimi için tek çare SMT olduğunu belirten cpxturk şirketinin yaptığı açıklama:

Bizlerin CPXTURK (kusadasi)’nı desteklemeye çalışmalıyız.
@kusadasi steemturk.com sitesini kuracağını açıkladı. @kusadasi ekibi ile steemturk.com hakkında uzunca konuşma yaptık. Sonuç olarak steemturk.com basit bir şekilde steemitin çeviri sitesi olmayıp birçok geliştirici tarafından üretilecek Türkler için bir steemit sitesine dönüşmeyi planlıyor.
Borsa aracılığıyla yapılan beyaz liste(KYC) ile ileride kusadasinin bütün steem powerını kullanma planı, 1,000,000 power up planı ayrıca gelecekte olacak olan SMT işlevinin eklenmesinin planlandığı sitedir.
Steemturk.com sitesine SMT işlevi eklenirse kullanıcılar steem ve sbd gelirinin yanı sıra ek olarak SMT Token gelirininde sahibi olabileceklerdir.
Bu konu hakkında biraz daha toplantıya ihtiyaç duyuluyor ama bence bu Türk toplumu için en bariz çözümdür .

Source


Haziran ayında çıkacağı tahmin edilen SMT'nin Steemit'e neler kazandıracağını hep beraber göreceğiz.

TRLİSTE

  • Trliste ilk 2 yarışmasını tamamladı.
  • Trliste etiketini kullanan kişilerin yazılarına puan verip her akşam en yüksek puan alan 3 kişiyi seçmeye devam ediyorlar.
    Trliste ekibinin kürasyon izine katılımcı sayısı +120 geçti

Kuşadası

Kuşadası ekibi, 23. projesini tamamladı. Yeni bir sisteme geçeceklerini açıkladılar. Önümüzdeki günlerde bu sistemin nasıl olacağının bilgilerini açıklayacaklar.

TrCleaners Tr etiketini kötüye kullananları tespit ediyor!

@TrCleaners ekibi Tr etiketindeki kötüye kullanımları @steemcleaners ekibine bildiriyor. Fakat daha önce bildirmek yerine bir yazı paylaşarak uyarmaktaydı. Bazı kullanıcılar, bunu fırsat bilerek @steemcleaners'a bildirmekteydi. Şuanda @TrCleaners ekibi kötüye kullanımları kendi bildirdikten sonra raporunu paylaşmaktadır. Şuanda Steem Power gücüne sahip olmadıkları için downvote verememekteler.

Steemit'de E-Ticaret sektörüne ilgi artıyor!

Steemit'de E-Ticaret sektörüne ilgi artmaya başladı. Bazı kişiler steem veya sbd ile mal satmaya başladılar. Dlive sitesine satış mağazası ekledi. Steemit'in E-ticaret sistemleri için ödeme sistemi zaten vardı. Geçenlerde bir Türk kullanıcı, Steemit'de satış yapsam sıkıntı olur mu diye soruyordu. Türk kullanıcıları arasında E-Ticaret sistemi veya ikinci el pazarı çıkarmasını umut etmekteyiz.

Öneri ve şikayetlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz.

Önceki Yazılarımız



Sort:  

Gerçekten bu kadar çok yerden bu kadar haber toplamak büyük emek istiyor. Sürekli aktif olmaya çalışmama rağmen bu haberlerin yarısını duymamıştım. Editor.Md için @hakancelik ' e editör önerisi sundum. Emeğiniz için gerçekten teşekkürler.

coogger'in şuan kullandığı editör steemit ile uyumlu aslında ama galiba bu daha iyi bı incelemem gerekecek teşekkürler 🙃 bu arada @bybrawe ye haber paylaşımı için teşekkürler yine muhteşem olmuş

teşekkürler :)

emek verilmiş bu çalışma serisi için teşekkür ediyorum, trliste için de tebrikler:)

Benim de en ilgimi çeken haber editör md ile ilgili haber oldu markdown kullanımında zorlananlar için güzel bir buluş

süper bir bülten olmuş..
uzun süredir düzgün bir editör arıyordum, sayenizde bir tane bulmuş oldum :))
teşekkürler..

teşekkürler :) Daha güzel paylaşımlar yapmayı düşünüyorum.

Güzel bir derleme olmuş. Gelişmeleri tek bir yerden takip etmek iyi geldi. Teşekkürler...

teşekkürler :)

Tebrikler! Paylaşımınız TRListe kurallarına uygun görülmüş olup, günün seçilen yazıları arasında yerini aldı!

Günün seçilen yazılarına buradan ulaşabilir, trliste curation traile nasıl katılacağınızı buradan öğrenebilirsiniz.

Eğer, bizimle iletişime geçmek isterseniz Steemit Türkiye Discord Kanalından bizlere ulaşabilirsiniz.

👍

@netya @sauronbey @sahinadm @sudefteri @trbtc @baycan hayırlı akşamlar arkadaşlar :)

@bybrawe yine güzel bir derleme olmuş, bu konuda çok iyi gidiyorsun.

Google Chrome eklentilerine karşı önyargım var ama şu Steem Plus ı çok merak ediyorum kullanmak için. Ben nasıl görünüyorum orada :)

hayırlı akşamlar:)
ben de eklentileri kullanmayı sevmiyorum, güncellemelere de karşıyım:)
mandıra filozofu gibi oldum galiba:))

:D ben de paraya karşıyım o yüzden sadece Adblock eklentisini kullanıyorum, sevdiğim sitelerde eklentiyi kapatıyorum tabi.

Güncellemeler iyidir de android uygulama güncellemelerine uyuz oluyorum ben her seferine el alışkanlığımdan bir şeyler götürüyorlar.

aynen:) telefona yazılım güncellemesi gelecek diye ödüm kopuyor:D
uygulamalar da kapanıp açılmayacak hâle gelince mecbur güncelliyorum:)

:) en baştan kaderimize razı olmak gerekiyor.

Burası reklam sevmeyenlerin platformu :D adblock sağolsun

İsmine benzer bir tarayıcı var onu bir araştır, reklamlardan sen para kazanıyorsun SMT token ile: Brave Browser

Reklam severim ben ama reklamdan reklama fark var.

Mesela Coca Cola sevmem ama reklamları olağanüstü :)

o browser'ı duymuştum. Coca cola reklamlarıyla satışları arttırıyor :D her gördüğümde coco cola içesim geliyor,

Reklam izlemeden haber okumak güzel

Screenshot (3).png

yorum için teşekkürler. Eklentide bazı hatalar var gibi.

Benim insan olduğum gibi mi :)
Sanki öyle der gibi oldu ;)

Haksız mıyım ama :D

Pis spammer işte ne olacak @bybrawe :)

bxxxx.png
botu işaretledim. Yanlış tanımasınlar seni :D

Bak ya :) Tamam hadi öyle olsun. İsteyen istediğini söylesin beni geleceğin TR balinaları(sizler) tanıyor şimdiden o yeter bana :)

sen bot değilmiydin :D bende spammer :D

Öyle gibi oldu işte, yaz beni bot yaz :D

Bot olarak arafs hesabını mı kullanacaksınız?

Bot değil aslında proje hesabı olarak arafs ı kullan başka yazılar için yeni hesap aç diyenler oldu. Halkımıza sordum onlar da öyle dedi :)

Sanırım arafs proje hesabı olarak kalacak, ben kendime yeni bir hesap açacağım :)

En azından daha tecrübeyle oluşturulmuş bir hesap olacak. Good idea:)

Bayılıyorum bu seriye :) ellerine sağlık :))

Steem plus beni spammer diye belirtecek herhalde :D

Screenshot (2).png

Yüzde kaç olunca spammer olduğun anlaşılıyor :)

bilmiyorumda %50 üzeri spammer damgası yemişim

Artık neler yaptıysan daha öncesinde :)

benim için ne diyor acaba merak ettim:)

Ben de kendimi merak ettim şimdi:)

Kimse eklentiyi kurmak istemiyor anlaşılan :)

evet biraz hazırcıyız:)

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by ByBrawe from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

sneaky-ninja-sword-xs.jpg

Sneaky Ninja Attack! You have just been defended with a 5.07% upvote!
I was summoned by @bybrawe. I have done their bidding and now I will vanish...


woosh

A portion of the proceeds from your bid was used in support of youarehope and tarc.


Abuse Policy
Rules
How to use Sneaky Ninja
How it works
Victim of grumpycat?

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60984.95
ETH 2351.90
USDT 1.00
SBD 2.47