You are viewing a single comment's thread from:

RE: Hangi Gitar İle Başlamalıyım?

in #tr6 years ago (edited)

öncelikle hoşgeldiniz. yazı için de elinize sağlık. gitar üzerine bir sayfa yapacağınızı söylemişsiniz ve beni benden aldınız diyebilirim :) kimse okumasa bile emin olun ki eğer yeterli emek verilmişse ben yazınızı okur ve beğenimi atarım(her ne kadar düşük bir oy gücüm olsa da). enstrumantal rock müziğin hastası olarak özellikle gitaristlerle ilgili yazılarınızı, gitar tablarınızı vs.. merakla bekliyorum. steemit konusundaysa her gün okuyun araştırın derim. yazılarınıza bot kullandırarak upvote aldırmayı öneririm. şuradan nasıl yapılacağına bakabilirsiniz: https://steemit.com/tr/@bojacktenenbaum/tuerkce-steemit-rehberi-3-steemit-upvote-nedir-minnowbooster-ve-upvote-bot-lari-nasil-kullanilir

bu arada ben de geçenlerde elektro gitara başlamakla ilgili, yani benzer bir konuda bir yazı paylaşmıştım, ilginizi çekebilir:

https://steemit.com/tr/@netknight/elektro-gitar-calmaya-baslamak-tavsiyeler

Sort:  

yorumun için teşekkür ederim profesyonel olarak müzikle uğraşıyorum yaacaklarım akademik anlamda olmayabilir ama kendi deneyimlerim ile ilgili sonuçlar olacaktır genel olarak ilgini çekeceğini düşünüyorum

tamamdır, sizden öğrenecek çok şeyimiz var o zaman :)

hepimiz birbirimizden çok şey öğreneceğiz :D yazınız çok güzelmiş gerçekten bayıldım bu arada

tekrardan teşekkür ederim.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58559.96
ETH 3156.41
USDT 1.00
SBD 2.44