You are viewing a single comment's thread from:

RE: Hangi Gitar İle Başlamalıyım?

in #tr6 years ago

Steemite hoşgeldiniz. Burada yeteneklerinizi çok iyi sergileyebilir ve çok güzel arkadaşlıklar edinebilirsiniz, steemitte size başarılar dilerim 😊 takıldığınız bir konu olursa mutlaka sorabilşrsiniz. Bir de gelişmek büyümek isterseniz size kuşadası projelerine katılmanızı tavsiye ederim, bilgi almak isterseniz yazabilirsiniz. Kuşadası projeleri yazılan her posta muhakkak güzel destek sağlıyor.

Sort:  

kesinlikle bilgi almak isterim yardımcı olursanız çok sevinirim

Discort kanalından üye olursanız linkini atıyorum
https://discord.gg/JGHSQn
Buradaki modlar sizi projeler hakkında bilgilendireceklerdir, benim ismimi verebilirsiniz. Bana çok destek oldular postlarımda Türk ekibini güçlendirmeye çalışan bir grup eminim size de yardımcı olacaklardır. Onların sayesinde kripto para uzmanı oldum diyebilirim.😃

üye oldum çok faydalı gerçekten teşekkür ederim

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61038.67
ETH 2626.98
USDT 1.00
SBD 2.62