TÜRK TOPLULUĞUNA KATKIDA BULUNAN YARDIMLAŞMA TOPLULUKLARI

in #tr6 years ago (edited)

Herkese merhaba arkadaşlar 😃

27 Aralıkta başlamış olduğum steemit serüveninde bu zamana kadar olan izlenimlerimden yola çıkarak bu postu hazırlamaya karar verdim.

Steemitte Türk Topluluğu olarak sayımız çok fazla değil. Bir köy gibi düşünebiliriz steemiti discortta herkesin üyesi olduğu kanallar var, işte o kanallar köyün sokakları, bizler orada birbirimize komşuyuz. Pastalarımızı böreklerimizi yapar birbirimize dağıtırız (postlarımız😃) . Türk adetlerindendir, tabağı boş çevirmeyiz (upvote ve yorumlarımız) bu bizim güzel bir geleneğimizdir. Postlarımız bizim evimizdir. Şahsi alanlarımız, konu komşu akraba ziyarete gelir, ikramlarını yaparız, güler yüzle karşılarız. Kardeş olursunuz, can olursunuz… Birinin bir yardıma ihtiyacı olduğu zaman canla başla koşturup yardımcı olursunuz birlik beraberlik içinde. Elbirliğiyle. Sadece bende olsun değil, komşumda da olsun. O açken ben tok uyumamalıyım.

Şimdi sizlere Türk topluluğuna katkıda bulunan oluşumlar hakkında nacizane gözlemlediğim bilgilerimi aktarmaya çalışacağım. Bu postu hazırladım, çünkü Türk topluluğu adına yapılan her iş desteklenmeli, steemit köyümüzdeki “a” sokağı faydalı bir iş yapıyorsa destek olunmalı, bizler bu köyün bir parçasıyız. Bizi kalkındıracak oluşumlara destek olursak hep birlikte büyürüz gelişiriz.

Hepimizin discortta üye olduğumuz birçok kanal var. Bu kanallar hangileri biraz değinmek istiyorum. Yani köyümüzün sokaklarını benim gözümden gelin hepbirlikte gezelim,


STEEMİT-TÜRKİYE SOKAĞI


Burası steemit-turkiye sokağı arkadaşlar steemit köyüne ilk geldiğimde bu sokakta çok güzel insanlar karşıladı beni. Herkes hoşgeldiniz hocam diyordu. Çok şaşırıyordum. Acaba bana neden hocam diyorlar, yoksa beni öğretmen mi sanıyorlar diyordum içimden 😃, sonra baktım herkese hocam diye hitap ediyorlar, saygıdan dolayı böyle bir hitap şeklinin kullanıldığını anladım. Bu çok güzel bir hitap şekliydi ve ben de benimsedim herkese hocam diyerek hitap etmeye başladım. Şu an steemit-turkiye sokağımızda Türk topluluğuna destek olmak için canla başla çalışan arkadaşlarımız var. @ruen, @yataydeli @kagantrky, @ytibrahim kanalda aktif olarak yardımcı olmaya çalışıyorlar, daha ismini sayamadığım bir çok yardımsever kardeşimiz var bu toplulukta.

@damla arkadaşımızın steemit köyümüzün gelişmesinde katkısının büyük olduğunu biliyorum. Kendisi biraz sağlık problemlerinden dolayı kısa bir süreliğine aramızda olmasa da yaptığı güzel işlerle anılmaya devam ediyor. Türk topluluğuna katkısı çok büyük. Bir an önce aramıza dönmesini temenni ediyorum. Ona buradan sevgilerimi gönderiyorum.

https://discord.gg/CWtVS4Q

(steemit-turkiye sokağına giriş linki😃)


TRLİSTE


Steemit-turkiye sokağımızda tr tag'ını geliştirmek ve kaliteli postların paylaşımını arttırabilmek adına oluşturulan @trliste projeleri ile projeye katılan arkadaşlarımızın postlarından kaliteli ve faydalı olduğu düşünülen postlar, puanlama sistemine göre adil olarak hergün listede görevli olan arkadaşlarımız tarafından seçiliyor, Bunun yanında okunmaya değer postların da isimleri verilerek daha çok oy alması sağlanıyor. Böylelikle kaliteli içerik paylaşmaya teşvik ediliyor. Postları seçerken belirledikleri çok güzel bir puanlama sistemi var. Mesela ben yazdığım yazıda ne gibi eksiklerim olduğunu farkettim ve postlarımı daha kaliteli olması adına markdown kullanımına ağırlık vermeye çalışıyorum. Markdown kullanımını öğrenmek isteyenlere @cashthekush arkadaşımızın sayfasını ziyaret etmelerini tavsiye ederim. Postlarıyla gayet güzel açıklamış markdown kullanımını, ona da buradan teşekkür ediyorum faydalı anlatımları için, ayrıca @trliste ekibinde canla başla çalışan kardeşlerime de teşekkür ederim.

Bizler bu platformda Türk milletini temsil ediyoruz. Kaliteli postlar paylaşarak Türk topluluğunun adını duyurmak bizim görevimiz. Aşağıdaki linkten @trlisteyi daha ayrıntılı tanıyabilir, listeye katılarak kaliteli postlarınıza katkıda bulunulmasını sağlayabilirsiniz. Emek verdiğiniz postlar boşa gitmez, seçilirseniz şimdilik en az 100 upvote alırsınız. Artı kaliteli paylaşımlara destek vererek yardımlaşma kürasyonu oluşturmuş olacaksınız. Böyle güzel ve faydalı projelere destek olursak Türk topluluğunun daha iyi yerlere gelmesini sağlayabiliriz.

https://steemit.com/tr/@trliste/tr-liste-uygulamasi-yeni-ekibi-ile-yeniden-basliyor
(trliste yi anlatan en güzel yazı😃)


TRKASA


@trkasa tr tagının güçlenmesini sağlamak ve tr tagını kullanarak kaliteli postlar paylaşan kardeşlerimize destek olmak için oluşturulan bir kasa. @ captansailor kardeşimizin yönetiminde olan @trkasa bizlere destek olmak için burada. Yardımsever kullanıcıların bağışlarıyla biriken sbd ler ile @trkasa nın size destek olmasını istiyorsanız tr tagının yükselmesi için yarışmalar düzenlemelisiniz, yani tr tagını yükseltici tanıtımlar yapmalısınız, teşvik etmelisiniz. Bağışlanan ve biriken Steem ve SBD 'ler SP delegasyon kiralama için kullanılmaktadır.

Böyle faydalı oluşumların desteklenmesi gerekiyor, hepimizin az da olsa trkasa ya bağışta bulunarak Türk topluluğuna faydalı olan bu oluşuma destek olmalıyız ki hep birlikte büyüyebilelim. Aşağıdaki linkten daha ayrıntılı bilgi alabilirsiniz

https://steemit.com/tr/@trkasa/tr-kasa-bueyuek-duyuru


COINSKOP SOKAĞI


Coinscop sokağına hoşgeldiniz, steemite katıldığım ilk günlerde discort kanalında bana çok yardımcı olan @Kubmarley kardeşimin aktif olarak herkese yardımcı olmaya çalıştığı bir kanal. Sorularımı bıkmadan usanmadan cevaplayan @Kubmarley kardeşime çok teşekkür ederim. Başarılar diliyorum

https://discord.gg/Kdbp3Re

Coinskop kanalının linki


ANADOLU SOKAĞI


@anadolu sokağımızda steemit-turkiye kanalında kaliteli içerikleri destekleyerek Türk topluluğuna katkıda bulunan faydalı bir oluşum.tr tag’ının gelişmesi için elinden geleni yapıyor sağolsun.

@anadolu'nun kürasyon izine katılarak Türkçe içerik üreticilerine destek olabilir ve kürasyon ödüllerinden faydalanabilirsiniz.
Aşağıdaki linkte Anadolu’nun yeni etkinliğini görerek daha iyi tanıyabilirsiniz. Emeklerinizden dolayı teşekkür ederim ☺️.
https://steemit.com/tr/@anadolu/yeni-etkinlikler


KUSADASİ SOKAĞI (COİNTURK)


Burası da @kusadasi sokağı arkadaşlar, burada bizler güzel aktiviteler yaparız, genelde üç dört günde bir bize öğretici yararlı konular hakkında yazılar yazmamız önerilir, bizler bu yazılarımızı kurallara uygun olarak yazarak hem çok faydalı bilgiler öğreniriz hem de güzel ödüller kazanırız. Mesela ben kripto paralar hakkındaki herşeyi Kuşadası projeleri sayesinde öğrendim, postlarımı yazmak için internetten araştırdım okudum, öğrendiğimi yazdım. İşyerindeki arkadaşlarım da benim sayemde öğrendiler. Bilgi insanı yüceltir…

@kusadasi nın en son hayvanları besleme projesi harikaydı,inanıyorum ki o gün kedi köpek doyuran arkadaşlarımızın çoğu, böyle güzel bir etkinlikten dolayı mutlu oldular ve bu güzel davranışı alışkanlık haline getireceklerdir. Çünkü o hazzı yaşamak çok güzel …Kuşadası ekibine böyle projeler düzenleyerek Türk topluluğuna destek oldukları için teşekkür ediyorum.

Kuşadası projelerine katılmak isteyen yeni arkadaşlarımız discorta üye olup aşağıdaki linke tıklayarak “cointurk” kanalında bilmek istediklerini oradaki modlara sorabilirler. Bu arada Kuşadası ekibinin işi gerçekten çok zor. Çünkü oluşturdukları projeler de bizlerin postlarını tek tek inceleyerek oy veriyorlar. Oy verilmeyen postların kalmaması için canla başla çalışıyorlar. @mrtt @supermarioo, @burock ve isimlerini sayamadığım birçok kardeşimiz kanalda aktif olarak herkese yardımcı olmaya çalışıyor. Tüm ekibe herkese yardımcı olmaya çalıştıkları için teşekkür ederim. Kuşadasını takip ederek ve postlarına oy atarak destek olabilirsiniz.

https://discord.gg/4NyfVvp

(kusadasi yani cointurk sokağına giriş linki)

Postlarımıza gelen oy sayesinde Reputation yani tanınırlık puanımız artar, postlara gelen gelirle ister sp güçlendirirsiniz, isterseniz yazılarınıza katkı sağlaması için bot kullanırsınız, isterseniz yeni gelen arkadaşlara destek amaçlı postlar hazırlarsınız arada… Ben hepsini yapıyorum. Size de tavsiye ederim yeni başlayan Arkadaşlarımıza az da olsa katkıda bulunun, postlarını ziyaret edin yorum yapın, unutmayın bir zamanlar bizler de yeniyidik, hiç birşey bilmiyorduk, sora sora öğrendik. Halen de öğreniyoruz.


PERİNİN BULUNDUĞU KOAL SOKAĞI


@peri’nin bulunduğu koal sokağına hoşgeldiniz. @peri, tr tag’ının güçlenmesini sağlamak amacıyla Türk kulanıcılarının kaliteli ve faydalı içeriklerine oy atarak daha kaliteli postların meydana çıkmasını sağlayan “son minnoş bükücü” 😊 olarak da bilinen, faydalı konular belirleyerek yarışmalar düzenleyen ve projeler hazırlayan bir oluşum. Amacı biz minnoşlara destek olarak Türk topluluğunun kaliteli postlarla ilerlemesini sağlamak. Yeni katıldı aramıza, @biriki3 kardeşimizin ve arkadaşlarının kanalda çok aktif, güzel projeleri var. Peri’ye destek olarak gelişmesini sağlarsak, o da güçlenerek daha yararlı projelerle Türk topluluğuna destek olmaya devam edecektir.

KOAL sokağımızda da bizlere yardımcı olabilecek bir çok kardeşimiz var. Hepsi canla başla çalışıyorlar. Emeklerinden dolayı hepsine teşekkür ediyorum. KOAL ile ilgili daha fazla bilgi edinmek için aşağıdaki linki okumanızı ve periyi takip ederek ve küçük de olsa bağışta bulunarak destek olmanızı tavsiye ederim.

Elimizden geldiğince faydalı projelere destek olamaya çalışalım ki onlar da bizlerin gelişmesine katkıda bulunabilsinler.

https://steemit.com/tr/@peri/koal-yarismalari-ve-projeleri-hakkinda-or-busy

https://discord.gg/USN6Kmr

(perinin bulunduğu KOAL sokağı giriş linki)


JUMBO-T SOKAĞI


@jumbot sokağımızda yine Türk topluluğuna destek olmak amacıyla kurulan bir oluşumdan bahsedeceğim. @Sauronbey (Jumbo-T) ve @Ucmuharfli kardeşlerimin ve ismini sayamadığım bir çok kardeşimizin olduğu bu kanalda, Jumbo-T Türk kullanıcılarının postlarına oy atarak katkı sağlıyor. Bir sbd ye bir ay boyunca hergün bir postunuza en az 0.15 sbd katkıda bulunuyor. Aynı zamanda upvote sayısı çoğalıyor. En az 20 kişi oyluyorlar. Çok karlı, hem de sp geliri sağlıyor, attığı oyların bir kısmı sp olarak geri dönüyor. Benim paylaşımlarımı arttırmama ve hergün bir paylaşım yapmama neden olan sevimli bir bot🤗. Şu sıralar yoğunluktan paylaşımlarım azaldı biraz, ama olsun bir paylaşım yapıp, sonra bir sürü upvote almak insanı mutlu ediyor. Jumbot ekibine de teşekkür ediyorum. Katkılarından dolayı.

https://discord.gg/RrKS9Re

(jumbot sokağına giriş linki)


COOGGER SOKAĞI


Coogger sokağına hoşgeldiniz 😃. Yine kaliteli paylaşımları desteklemek için @hakancelik kardeşimiz tarafından geliştirilen bir proje, oy vereceği postları seçerken, paylaşımların kalitesine içeriğinde bilgi barındırmasına, kısacası başka insanlara yararlı olmasına dikkat ediliyor.
@hakancelik kardeşimizin bu projesi henüz gelişim aşamasında bitince herkese duyuracak ve umarım bizleri daha güzel şeyler bekleyecek, ona destek olarak bizlere daha fazla destek olmasını sağlayabiliriz. Aşağıdaki linki inceleyerek Coogger sokağında ne gibi faydalı projelerin oluşturulduğunu inceleyebilirsiniz. Emeklerinizden dolayı teşekkür ederim ☺️.

https://steemit.com/tr/@hakancelik/steemitapp-nedir-nasil-kullanilir

https://discord.gg/2U8Rv2w

(Coogger sokağına giriş linki)


STEEMİT TR DAYANIŞMA TOPLULUĞU SOKAĞI


Steemit tr dayanisma topluluğu sokağına hoşgeldiniz. Bu sokakta da birbirine yardımcı olan kardeşlerimiz var. Kurucusu @canku kardeşimiz, @wisex ve @burakdogusoy kardeşlerimiz de kanalda herkese yardımcı olmaya çalışıyor. Çok yeni bir kanal, postunuzu upvote kanalına atarken sizden önceki iki postu beğenme kuralı var, böylelikle oraya post attığınız zaman iki upvoteyi garantiliyorsunuz. Güzel düşünülmüş bir uygulama. Yine yardımlaşma projeleri düzenleyerek Türk topluluğunun gelişmesine katkıda bulunmaya çalışıyorlar. Ödüllü yardımlaşma projeleri ile yeni gelen arkadaşlarımıza gönüllü olarak destek olarak kaliteli postlar oluşturmalarını sağlıyorlar. Yalnız desteğe ihtiyaçları var. Çünkü gönüllü olarak bu işi yapıyorlar. Elimden geldiğince destek olmaya çalıştığım bir topluluk gelişeceğine inanıyorum. Emekleri geçen kardeşlerimize böyle yardım amaçlı bir kanal açtıkları için teşekkür ederim 😊 aşağıdaki linkten yardım projesini inceleyebilirsiniz.

https://steemit.com/trdayanisma/@ekmekarasi/steemit-tr-dayanisma-platformu-oeduellue-1-proje

https://discord.gg/nR72cbX

(Steemit tr dayanisma topluluğu sokağına giriş linki)


UTOPIAN-IO SOKAĞI


@utopian-io sokağına hoşgeldiniz, İngilizcesi iyi olan ve bilgisayar kullanımı konusunda kendisine güvenenler, bu kanal tam size göre, burada açık kaynaklı projelere postlarıyla katkıda bulunanlara @utopian-io botu oylayarak güzel katkı sağlıyor. Hatta zengin bile olabilirsiniz. 😃@omersurer, @ulkembetil ve birkaç Türk kardeşimiz kanalda Türk ekibine aktif olarak yardımcı olmaya çalışıyorlar. @damla kardeşimizin katkılarıyla Türk kardeşlerimizin utopian-io ya katkı sağladıklarını bir postta okumuştum.

https://steemit.com/utopian-io/@utopian-io/welcome-utopian-bot-v3-0

https://discord.gg/eaDvWnx

(utopian-io kanalına giriş linki)


STEEMITR SOKAĞI


Steemitr sokağına hoşgeldiniz, kanalın sahibi @steemitr Türk topluluğunun gelişmesi için güzel projeleri olan bir arkadaşımız, sadece biraz desteğe ihtiyacı olduğunu düşünüyorum. Kanalındaki kişilere ve çevre kanallara da faydası olan bir kanal, komşuluğun güzel yaşandığını düşünüyorum. Umarım istediği projeleri gerçekleştirerek Türk topluluğunun gelişmesine katkıda bulunmaya devam eder. Aşağıdaki posttan kanal hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz.

https://steemitr.com/steemitr/@mburakolgun/steemitr-com-or-tuerkiye-nin-steemit-agi-yayinda-or-turkey-s-steemit-network-online

https://discord.gg/crkmkMs

(Steemitr sokağına giriş linki)


##DESTEKTR SOKAĞI


@destektr yeni duyduğum güzel bir proje, karşılıksız upvote ve reestem yapan yeni bir oluşum. destektr tag ını kullanan herkesin postunu paylaşıp beğeniyor.Sadece destektr tag ını kullanmanız yeter, bir de yorum otomatik yorum atıyor. Aşağıdaki linkten daha ayrıntılı bilgi alabilirsiniz. Gayet güzel düşünülmüş bir oluşum. Emeklerine sağlık.

https://steemit.com/destektr/@destektr/destektr-den-uecretsiz-upvote-ve-resteem-ab8f85e659f75


FERONİO BOTU


@feronio botu tr tagını kullanan kardeşlerimizin postları arasından seçiliyor. @tolgahanuzun kardeşimizin oluşturduğu bir proje olan feronio özellikle yeni başlayan kardeşlerimize teşvik olabilmek adına oluşturuldu. Sistemde kalmak için çabalayan kardeşlerimize yardımcı olmaya çalışıyor. Günde beş post seçiyor. Seçtiği postları tüm gücüyle oylayarak ödüllendiriyor.
aşağıdaki linkten projesini daha iyi tanıyabilirsiniz. Kendisi gönüllü olarak yardım etmeye çalışıyor. Bizler de böyle güzel işler yapan kardeşlerimizi desteklersek daha iyi işler çıkaracaklarına eminim. Emekleri için teşekkür ediyorum.

https://steemit.com/tr/@feronio/merhaba-steemit-ben-dostum


Bu arada @Captainsailor kardeşimizin tanıtım röportajları da çok iyi ona da böyle bir proje başlattığı için teşekkür ediyorum. Herkesin birbirini daha iyi tanımasını sağlıyor. Aşağıdaki linkten @gokhan83kurt hocamla yapmış olduğu röportajı dinleyebilirsiniz. Siz de tanınmak istiyorsanız kendisine ulaşabilirsiniz.

https://steemit.com/dsound/@captainsailor/20180317t104523509z-hadi-tanalm-gokhan83kurt-ile-sohbet


Evet arkadaşlar artık tanıtım postumun sonuna geldik. Ellimden geldiğince sizlere steemit köyünü ve sokaklarını tanıtmaya çalıştım. Steemit köyümüzdeki yardım kanallarından ve destek projelerinden bahsetmeye çalıştım. Bence faydalı olan her projeye güç yettiği kadar destek olunmalı ki Türk topluluğu olarak birlik beraberlik içinde büyüyüp gelişebilelim. Şu an küçük bir köy olabiliriz. Ben Türk topluluğuna inanıyorum ve güveniyorum görüldüğü üzere çok güzel projeler oluşturularak insanlar bir şekilde destekleniyor. Büyük bir şehir haline geleceğiz. Kaliteli postlarımızla göstereceğiz kendimizi tüm dünyaya.

Geçenler de okuduğum @tugbabeauty ile @miniklaydy kardeşimin yardım postu da çok hoşuma gitti. Çocuk sevindirmek kadar güzel bir şey yok. Yüreklerine sağlık.

Yine @batuhoca hocamızın öğrencileri için yaptığı yardımlar, onlarla olan güzel diyaloglarını takdire şayan buluyorum. Küçücük yürekleri sevindirme adına yaptığı güzel işler için teşekkür ederim. Yüreğinize sağlık hocam.

@mesafe @bym ve @ekmekarasi kardeşlerimizin de yeni gelen kardeşlerimizi teşvik amaçlı hazırladıkları yardım postları çok güzeldi. Yüreklerine sağlık.

Bu postu hazırlamamın diğer bir sebebi de yeni gelen kullanıcılara kanalları tanıtmak. Geçen günlerde @pinarhanpolat kardeşimin discort kanalları hakkında bilgi istediğini gördüm. Hatta birinin yardımcı olması adına bir post olarak paylaşarak bu konuyu paylaşmasını istemişti. Ben cevap yazdım biraz tanıttım ama tam yeterli değildi. Umarım bu postum yeni gelen kardeşlerimize yardımcı olur.

Steemit köyünü tanıtmaya postlar yetmez, yaptığınız güzel projeleri çok ayrıntılı tanıtamadım ama yaptığınız işlerle ilgili tanıtım postlarının linkini atarak bu eksikliği gidermeye çalıştım. Hepiniz harika insanlarsınız, burada emek veren ve sabırlı olarak birlik beraberlik içinde çabalamaya devam edenlerin çok güzel yerlere geleceğine inanıyorum. Hepinizin yolu açık olsun kardeşlerim, hepinize canı gönülden teşekkür ederim ☺️.

Steemite geldikten sonra çok güzel insanlarla karşılaştım. Burası bana çok güzel arkadaşlıklar, dostluklar kazandırdı, benim burada ailem diyebileceğim güzel arkadaşlarım var, hepsi güzel gönüllü insanlar, buradan onlara da çok teşekkür ediyorum. Onlarla steemitte çok güzel paylaşımlar yapıyoruz, hatta geçen gün @mesafe arkadaşımın yardım postu da harikaydı, çok hoşuma gitti. Yüreğine sağlık güzel arkadaşım.. @bircan kardeşim neşe kaynağım, @uzercanan kardeşim o da süper bir insan, @aytenarikoglu @nurtensul neşeli ikizlerimiz, @serpilem harika bir insan, @ispin çok tatlı @gulfuren güzel gönüllü arkadaşım, @neokuduk @sudefteri @ekmekarasi @oznew kardeşlerim, hepsi candan arkadaşlarım benim, bu sistemde böyle güzel arkadaşlarım olduğu için çok şanslıyım. @buca @turkishcrew @gokhan83kurt @oguzhangazi @batuhoca @cashthekush @ytibrahim @revan746 @kubmarley @captainsailor @canku @wisex @burakdogusoy ve daha bir çok kardeşim var burada, hepsi güzel insanlar. Onlara da ayrıca teşekkür ediyorum. ☺️

Postumda markdown düzenlemesi yaparak destek olan ve faydalı postlar paylaşan
@cashthekush kardeşime çok teşekkür ederim ☺️. Emeğinize sağlık. @cashthekush kardrşimiz markdown kullanımını çok iyi biliyor. Ben de onun markdown öğretici postları sayesinde yazı kalitemi arttıracağım.

Ayrıca postumu görsellerle destekleyen ve kaliteli postlar paylaşan @gokhan83kurt hocama da çok teşekkür ederim. Emeğinize sağlık hocam.

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim 😊
Elimden geldiğince anlatmaya tanıtmaya çalıştım. Eğer ismini bilmediğim discortta güzel işler yapan tanıdıklarınız varsa yazın, eksik olan hususları yoruma yazarak postu hep birlikte tamamlayalım.

Yazımı beğendiyseniz sayfanızda paylaşın ki özellikle yeni gelen arkadaşlarımıza ulaşsın.

Sürçü lisan ettiysem affola, kalın sağlıcakla güzel dostlar.

Sort:  

Çok güzel hazırlamışsınız,bu tür bir tanıtım paylaşımı yaptığınız için ayrı bütün herkesi tanıttıgınız için ayrı teşekkür ederim, elinize düşüncenize sağlık.

Yorumunuz için teşekkür ederim. Türk topluluğuna yararlı işler yapmak adına oluşturulan projelere destek olarak daha güzel yerlerde olacağız inşallah. Emeklerinizden dolayı teşekkür ederim.

Bu güzel bilgilendirici paylaşımnızda daha çok yeni olmamıza rağmen bizede yer verdiğiniz için çok teşekkür ederiz.
@destektr ve @murti hesapları tarafından paylaşımınız resteem yapıldı

PhotoText-1521414670653.jpg

Basariların devamını diliyorum kuzen👌👍

Süper bir paylaşım olmuş eline sağlık.
Keşke bu paylaşım içinde buda geçseydi 👇
https://steemit.com/destektr/@destektr/destektr-den-uecretsiz-upvote-ve-resteem-ab8f85e659f75

Hocam postunuzu okudum şimdi ysyınlamışsınız. Burada paylaşmanıza çok sevindim. Güzel bir destekleme projeniz var. Discort linkiniz varsa atarsanız sevinirim. En azından yeni gelen arkadaşlarımızın bu şekilde sizin desteklerinizden faydalanmasını sağlarız.😃

Çok faydalı bir paylaşım olmuş. Farklı sokaklarda olsak da #tr etiketi adına güzel işler yapanları tanımış olduk. Bu güzel çalışmada küçük de olsa katkım olması beni çok mutlu etti. Teşekkürler @baycan.

Katkınız benim için çok büyük, inşallah geniş bir vaktim olduğunda markdown eğitim postlarınızdan faydalanacağım. Ellerinize sağlık hocam. Yeni başlayanların faydalanması açısından markdown kullanımı ile ilgili postunuzu burada paylaşıyorum.

Yardım deyince son zamanlarda aklıma gelen ilk isim @baycan 👍 Geçen haftalarda yeni başlayanlara destek amacıyla yapmış olduğun proje ile güzel gönlünü bizlere göstermiştin. Şimdi ise bu postun yeni başlayanlar ve bizler için bir rehber nitelinde elimizin altında bulunmalı diyorum.. Kalemine emeğine sağlık..

Yüreğine sağlık arkadaşım. Yorumun beni çok mutlu etti. Çok ayrıntılı yazamadım ama, attığım linklerle tamamlamaya çalıştım. Umarım faydalı olur.

Şu uzun ve güzel postla #TR topluluğuna verilebilecek en güzel katkılardan birini verdin. Tebrikler...

Çok sağolun hocam. Resimler harika oldu postta. Emeğinize sağlık ☺️. Eğer ismini bilmediğim faydalı bulduğunız bir oluşum varsa yazarsanız sevinirim ☺️

Buram buram emek kokuyor. Teşekkürler post için.steemfido.png

Yorum için teşekkür ederim 😊 . Severek hazırladığım bir post oldu. Böyle bir posta emek vermek beni çok mutlu etti çünkü Türk topluluğu adına güzel işler yapıyor kardeşlerimiz.

Böylelikle bilmediğimiz kişileri tanımış olduk . Fakat discord linklerinde sıkıntı mı var ben mi beceremedim çözemedim

Discort linklerini tekrar deneyin şu an hepsi aktif.😃


  • İçeriğiniz coogger projesi tarafından seçilmiş olup 13 hesap
    tarafından upvote atılmıştır içeriğinize upvote atan cooggerup botu hakkında ve
    bu oluşum hakkında detaylı bilgileri aşağıdaki adrese tıklayarak öğrenebilirsiniz.
    https://steemit.com/coogger/@coogger/cooggerup-nedir-ve-discord-kanalimiz

  • Bizimle discord üzerinden iletişime geçebilirsiniz.
    Discord : https://discord.gg/QC5B3GX

  • Bir dahaki sefere sizi daha hızlı bulabilmemiz için coogger etiketini kullanabilirsiniz.

Sende bu oluşumun bir parçası olabilir, destek verebilir veya alabilirsin; discord kanalımıza bekleriz.

Eline sağlık çok faydalı bir yazı olmuş. Yardımcı olan tüm steemit köyüne selamlar :)

Sağol güzel yorumun için, aynen hepsine tekrar teşekkür ederim ☺️

Emeğine sağlık, hazırlayacağım dedin ve hazırladın :)

Uzun uzun anlatmışsın ne güzel detayıyla, eminim bir çok insana faydalı olacaktır.

Beğenmenize çok sevindim. Sizin hazırlamış olduğunuz post rehberlik etti bana.

Tebrik ederim hem jumbot hem de trliste için 😉

Ayrıca resteem yaptığınız için de, ben alışamadım resteem olayına, aklıma gelmiyor hiç 😃

Faydalı yazıları özellikle kaynak olarak paylaşıyorum :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66540.93
ETH 3186.50
USDT 1.00
SBD 4.11