Hadi Tanışalım! @gokhan83kurt ile Sohbet

in #dsound6 years ago (edited)


Selam! Dün akşam @gokhan83kurt ile birlikte çok güzel bir sohbet geçirdik. Hem kendisini tanıma fırsatı hem de tavsiyelerini dinleme ayrıcalığımız oldu. Bu konuşmamızda minnow, plankton olan steemit kullanıcılarına tavsiyelerde bulunduk ve bazı Türk dostlarımızın yapmaya çalıştığı küçük yarışmaları kendimizce de yorumladık. Eğer yarışma düzenliyorsanız isminiz geçiyor olabilir :) Sizleri de bu radyo/podcast bölümüne davet ediyorum. Aşağıdaki DSOUND yazan yerden veya IPFS 'den kolayca dinleyebilirsiniz.

Eğer siz de konuk olmak istiyorsanız bana bir şekilde ulaşmanız yeterli, ister yorum ile ister discord sunucularından... İyi dinlemeler dilerim!


  1. Steemit'i nereden duydunuz? Tanışma hikayeniz?
  2. Steemit de ne yapmak istiyorsunuz? Nasıl bir profiliniz var? Neler anlatıyorsunuz ve paylaşıyorsunuz?
  3. Yarınlar için planlarınız neler, neler yapmak istiyorsunuz? Hayalleriniz ve kafanızdaki şeyler neler? Profilinizi nasıl şekillendirmek istiyorsunuz?
  4. Türk kullanıcılara ne önerirsiniz? İyi kullanıcıları nasıl buluyorsunuz? En çok severek takip ettiğiniz profiller kimler? Yarışmalar hakkında ne düşünüyorsunuz?
  5. Steemit dışında bulunduğunuz bir platform var mı? Youtube gibi instagram, tumblr gibi?

Logo için @ruen 'e teşekkür ederim. Image src is pixabay.


► Listen on DSound
► Listen from source (IPFS)
Sort:  

Ne sıklıkla canlı yayın yapacaksınız ve saatleri belirli mi?

Yukarıdaki gibi kaydı her zaman dinleyebilmeniz için canlı yayın değil, sohbet ederken kayıt ediyorum. Sonradan bazı yerleri kesiyorum. Edit yapıyorum. Böylece dinleyiciye temiz bir ses kaydı ulaşmış oluyor.

Yukarıdaki ► Listen on DSound yazan yeri tıklayarak dinleyebilirsiniz.

Saat ve gün tamamen konuk olan kişiyle anlaşmamıza bağlı. Böylece daha rahat oluyor. Canlı yayın olarak kayıt yapılırsa ağızdan kaçan bir cümle pişmanlık yaratabilir. Bunun da önüne geçmiş oluyorum.

Anladım, sesiniz tam bir radyocu sesi, başarılarınızın devamını diliyorum, Takipteyiz :)

teşekkür ederim sizi de beklerim :)

Güzel bir sohbetti. Teşekkür Ederim. Resteem ettim.

Katıldığınız için ben teşekkür ederim çok keyifliydi :)

You got a 22.22% upvote from @childfund courtesy of @captainsailor! @childfund is a bid bot to help the steem community sponsor a child.

güzel, samimi bir sohbet olmuş, hesabınızdaki bunun gibi bir kaydı ilk kez dinledim sanki balkonda toplaşıp çay içerek anlatıyormuşsunuz da biz de dinliyormuş gibiydik:))

Diğer kayıtları da dinlemeniz temmennisi ile o halde, teşekkür ederim :) @sudefteri

Bilgilendirici bir program olmuş, emeğinize sağlık 😊

This post has received a 50.00 % upvote from @moneymatchgaming thanks to: @captainsailor. Upvote this Post to Support the MMG Community on Steemit! :)

You got a 5.54% upvote from @luckyvotes courtesy of @captainsailor!

@minnowfairy has given your post a 9.52% upvote! Follow @minnowfairy to stay updated on our latest programs and initiatives.

üstad nasıl oluyor biraz bilgi verir misin? konuk olmak nası oluyor veya ne zaman yayın yapacaksınız radyo demişsiniz nası dinleyeceğiz

Yukarıdaki ► Listen on DSound yazan yeri tıklayarak istediğiniz zaman dinleyebilirsiniz.

Bazen dsound da problemler oluyor onun için de ipfs kısmı kullanılabilir

Konuk olmak isteyenler bana discord sunucularından ulaşabilir.

Güzeldi, sonuna kadar dinledim kedi olayını da duydum 😎

lanet olsun gözünüzden bir şey kaçmıyor :D

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63212.56
ETH 3233.70
USDT 1.00
SBD 3.88