@minnowbooster Müsait

in #tr6 years ago

Merhaba. Steemit kullanmaya başladığımdan bu yana @minnowbooster'ı kullanıyorum. Sadece oylama için değil; Delegasyon, oy satma gibi imkanlardan da yararlanıyorum. Botumuz, bu aralar oldukça müsait.

  • Bu aralar %230 oranıyla oylama yapıyor. Steem'in median değerine, fiyatına, botun yoğunluğuna göre oranlar değişebilir. Ancak @minnowbooster zarar ettirmiyor.

  • Herhangi bir hesabın günlük limiti 50 SBD. Yani günlük -50 SBD karşılığında oylama imkanından yararlanabilirsiniz. Haftalık ve aylık, ayrı ayrı 9999 sınırları var.

  • Paylaşımdan 20 dakika ve daha sonrasında gönderim yapmanızı öneriyorum. Değilse kürasyon gelirlerini peşin olarak keser.

  • Bu botu kalitesiz, spam vb. paylaşımlar için kullanmayın. Kara listeye alınabilirsiniz.

Botun kullanımını şuradaki yazıdan öğrenebilirsiniz. İyi eğlenceler, bol kazançlar.

Sort:  

Çok teşekkür ederim paylaşım için. 🤠Minnowbooster'ın cazip oranlarla oylama yaptığını biliyordum ama bunun sadece çok küçük tutarları kapsadığını düşünüyordum; tutarının günde 50 sbd'ye kadar çıkabileceğini bilmiyordum. Hemen uyguladım. 😎

Rica ederim, ne demek.

Ben de bugün kullandığımda 2.28 katı oy verdi. Son dönemde teklif usulü botlardan aldığımız oylara göre harika bir oran bence.

En azından fazla risk yok.

You got a 44.12% upvote from @oceanwhale With 35+ Bonus Upvotes courtesy of @anadolu! Delegate us Steem Power & get 100%daily rewards Payout! 20 SP, 50, 75, 100, 150, 200, 300, 500,1000 or Fill in any amount of SP Earn 1 SBD Per 1000 SP | Discord server

sneaky-ninja-sword-xs.jpg

Sneaky Ninja Attack! You have just been defended with a 13.44% upvote!
I was summoned by @anadolu. I have done their bidding and now I will vanish...


woosh

A portion of the proceeds from your bid was used in support of youarehope and tarc.


Abuse Policy
Rules
How to use Sneaky Ninja
How it works
Victim of grumpycat?

You just received a 89.29% upvote from @honestbot, courtesy of @anadolu!
WaveSmall.gif

You got a 46.87% upvote from @dailyupvotes courtesy of @anadolu!

Please upvote this comment to support the service.

You got a 50.00% upvote from @brupvoter courtesy of @anadolu!

Çok teşekkür ederiz bu anlatım için. İnsanların işine yarayacaktır kesin :)

Rica ederim. Eski kullanıcıların çoğu zaten kullanıyor. Yeniler de öğrenmiş olur en azından.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62881.38
ETH 2449.40
USDT 1.00
SBD 2.62