Tematy Tygodnia (#temaTYgodnia) #33: WYNIKI

Polska społeczność oddała głosy i wytypowała zwycięzców! Macie przed sobą ogłoszenie wyników Tematów Tygodnia z głosowania #33.

Szybkie statystyki:

  • 16 autorów,
  • 18 postów,
  • 21 głosujących.

W tym odcinku sponsorem jest @bowess z zawrotnym dodatkiem w wysokości 10 SBD. Dzięki temu wiemy, że na pewno trzech autorów dostanie nagrodę - i pamiętajcie, że kwota pod tym postem tylko dołoży do puli dla zwycięzców!

Prezentujemy wyniki poniżej:

3. miejsce (19 punktów)

@bowess z tekstem

Moja najdziwniejsza książka roku. "Pamiętnik Anastazji P."

Tak - najdziwniejsza. Przeczytałam książkę osobliwą, cudotwór. Ze staganu zamachały do mnie rogiem kołderki memuary. Zadzwonił dzwoneczek wczesnego nastolęctwa - Anastazja P., Anastazja P., była taka pani, hrabina, dziennikarka, skandal był, w telewizorze mówili. I ja, dzieciak przecież. Niby chcąca dużo wiedzieć, oglądająca z rodzicami Wiadmości i Polskie zoo, poruszona przemianą ustrojową i lawiną wydarzeń, a nierozumiejąca prawie nic.

2. miejsce (21 punktów)

@pignys z kilkoma tekstami, ale najbardziej

Sztuka mięs(n)a

Jednym z motywów, po które bardzo często sięgali malarze na przestrzeni wieków, były "martwe natury". Na malowidłach przedstawiano najróżniejsze przedmioty. Główne role przypadały zazwyczaj kwiatom i owocom, ale można było zobaczyć również książki, talerze i wazony, broń, instrumenty muzyczne i... pospolite żarcie. W tym szynkę!

A pozostałe to Satyra w studenckich spodenkach! oraz NAJstarsza, jaką mam…

1. miejsce (26 punktów)

@wadera z tekstem

Uwaga, ta książka może zabić! [tematygodnia #33]

Tajemnicza i podstępna. Narzędzie w ręku szatana. Zdrajczyni, klucz do wieczności, źródło zakazanych doświadczeń i niebezpiecznej wiedzy.

Oto ona - książka, księga, wolumin, rękopis - oczywisty lub pozostający w cieniu bohater filmowy, w swych najbardziej dla mnie złowrogich odsłonach.

Uczestnicy poza podium

Dziękujemy za udział wszystkim pozostałym użytkownikom, którym w tym tygodniu nie udało się wejść na podium: @abc.love.steemit, @alcik, @angatt, @annanowicka, @cezarys, @fervi, @julietlucy, @kapitanrosomak, @lesiopm, @mefio, @ptaku, @rolsonpatison i @wolontariusz.

Grafika z nagłówka zaprojektowana przez valeria_aksakova / Freepik.

Sort:  

Ależ zacne towarzystwo: @bowess i @wadera!!!
A w samym środku @pignys, radość go rozpiera!!!
Dziękuję! :)

Serdeczne dzięki wszystkim, którzy oddali na mnie głosy!! :-).

Szanowni!

Podziękowania i ukłony za wszystkie Wasze głosy!
No i trudno. Sami tego chcieliście - zbieram w takim razie na kolejny sponsoring. :)
Perfidnie przypomnę, że w ramach Wise przypadł mi tag #pl-ksiazki, więc piszcie jak najwięcej, bo znacie moją niechęć do samosobizmu. ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.031
BTC 61179.86
ETH 2631.51
USDT 1.00
SBD 2.46