Tematy Tygodnia (#temaTYgodnia) #19: WYNIKI

Polska społeczność oddała głosy i wytypowała zwycięzców! Macie przed sobą ogłoszenie wyników Tematów Tygodnia z głosowania #19.

25 autorów postów i 33 głosujących - bardzo dobry wynik! I to już nie liczę użytkowników, których głosy nie są ważne. Tak powinno być co tydzień!

Dzięki sponsorom ponownie troje uczestników otrzyma nagrodę w postaci SBD. Kwota pod tym postem tylko dołoży do puli dla zwycięzców!

Prezentujemy wyniki poniżej:

3. miejsce (20 punktów)

@anisso z tekstem

Trochę się pochwalę

Gdybyś kiedyś spotkał mnie w autobusie, możesz być pewien, że właśnie skroluję tablicę pinteresta. Jest to mój ulubiony serwis, na którym jest nieskończony zbiór zdjęć. Ich oglądanie działa na mnie mega pobudzająco i włącza mi się kreatywność. Jest to moja skarbnica inspiracji. I to właśnie na Pintereście znalazłam projekt, który postanowiłam własnoręcznie wykonać i dzisiaj wam pokazać.


@hallmann z kilkoma tekstami, ale bardziej

Kartel Bez Kresu, czyli przemyt życia

W Rzeszowie przy Al. Piłsudskiego, zaraz obok Pałacu ZUS-u, stoją XIX-wieczne koszary. Najstarsze w mieście. Jeśli wejdzie się w bramę i przejdzie dziedziniec, to w rogu po lewej stronie znajduje się Królestwo Bez Kresu. Jest to pierwsza w Polsce "herberciarnia", czyli lokal prowadzony w duchu poezji Zbigniewa Herberta, w którym można m.in. napić się dobrej herbaty.

A pozostałe to:

2. miejsce (21 punktów)

@grecki-bazar-ewy z tekstem

O tym jak zostałam kozią mamą :)

W tym tygodniu w #tematygodnia luźne powiązanie do tematu pierwszego to ssaki. Pomyślałam że nadszedł czas żeby opowiedzieć Wam jak ja, wychowana na 14 pietrze wieżowca w Katowicach stałam się posiadaczką małego stadka kóz.

1. miejsce (37 punktów)

@smashedturtle z tekstem

TemaTygodnia #19: Moje własne dzieło (codzienne)

Zachęcona niezwykle otwartym na interpretację tematem w TematachTygodnia powzięłam zamiar zastanowienia się co takiego wykonałam, czym jestem gotowa podzielić się ze społecznością i przede wszystkim co uważam za swego rodzaju własne dzieło. Nie zostałam obdarzona talentem plastycznym. Sprawdziłam to zapisując się na kurs rysunku jakieś trzy lata temu. Potrzebowałam tej pewności, że moje rysunki wyglądają beznadziejnie nie dlatego, że jestem leniwa i nie chciałam się nauczyć rysować, tylko dlatego, że po prostu nie mam talentu plastycznego. Ani trochę. Tak więc z wielkim podziwem przeglądam na Steemit posty ludzi, którzy prezentują swoje rękodzieła, rysunki, prace malarskie, czy wszelkie własnoręcznie wykonane drobne dzieła, do których wymagana jest precyzja i celowość w ruchach rąk i połączeń nerwowych.

Pozostali uczestnicy

Dziękujemy za udział wszystkim pozostałym użytkownikom, którym w tym tygodniu nie udało się wejść na podium: @angatt, @assayer, @bdr90, @bowess, @dutmistrz, @fervi, @grzechotnik, @kusior, @lady-milady, @mespanta, @niepoprawny, @opti, @patrycjaduda, @pattttti, @pkocjan, @polishcraftbeers, @postcardsfromlbn, @sweetstuff, @tapioka, @thedragonnis i @voitaksoutache.

Grafika z nagłówka zaprojektowana przez valeria_aksakova / Freepik.

Sort:  

Dziękuję bardzo :) Nie spodziewałam się II miejsca w tej edycji Tematów Tygodnia. Było na prawdę sporo dobrych postów, dziękuję raz jeszcze.

Nie ma za co :P i gratuluję!

Dziękuję za (nieliczne) głosy i gratuluję wszystkim wyróżnionym ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 67692.01
ETH 3734.85
USDT 1.00
SBD 3.69