🆔 New story : › Nysc: My "Sexvice" To My Principal And Students * STORY## @ItsStory_Time😘

in #story6 years ago

Episode 30
image
At the end of my NYSC Service sorry
“Sexvice” Year in that all girls secondary
school , I had slept with not more than 25-30
girls.
My last day of teaching in the school was
almost like the best day of my life.
During school hours, the girls didn’t allow me
to teach o, Omoh na so so gift and present
them they shower me throughout that day.
Even Ella and Juliet carry gift come give me,
sotay I come dey wonder whether no be the
same two girls I been dey avoid all these
while.
As school close that day, Ella and Juliet talk
say them must follow me go my house say e
get something wey them wan give me as
goodbye gift. I tell them say the gift wey them
don already give me don do but lie lie, them
still insist to follow me go house.
Omoh as we come reach house, Ella with her
big Boobs and the innocent looking Juliet give
me gift wey I no go ever fit forget.
Omoh that night, my bed never remain the
same. Na so so shout the bed dey shout all
through the night, the thing been too sweet
sotay I no even fit begin they tell una for here
sef. You sef code jare, Make I no bore una with
tori.. Lol.
Thanks for reading my story.
&&&&&&&
THE END
AUTHOR; kings-whale

Sort:  

Congratulations @busyb! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 53622.13
ETH 2208.05
USDT 1.00
SBD 2.29