Pokaż swój talent - GŁOSOWANIE!

in #polish6 years ago

talent.jpg

Przedmowa

Witajcie drodzy Steemianie, pierwszy etap konkursu za nami. Czas na głosowanie!

Do konkursu zakwalifikowały się poniższe zgłoszenia (chronologicznie):

Łącznie 8 zgłoszeń, będzie w czym wybierać prawda :)

Czas głosować!

Głosowanie będzie odbywać się w formie przedstawionej w poście aktualizacyjnym, czyli:

Wybieramy 3 naszym zdaniem najlepsze zgłoszenia i w komentarzu pod tym postem wypisujemy nasze głosy.

Przykład:

Zgłoszenia osób głosujących przyjmowane będą do wypłaty posta (7 dni po opublikowaniu). Pamiętajmy, że nie możemy głosować na siebie!

Zgodnie z obietnicą, osoby które w wyniku głosowania otrzymają miejsce niższe niż trzecie – otrzymają ode mnie nagrodę pocieszenia w formie podarunku STEEM bądź SBD :)

Do dzieła!

Sort:  

Dobrych kandydatów mieliśmy tu sporo, ale niestety - nie każdy może wygrać. Wina @nervi (później zostanie ukarany :D).

3 pkt - @lynxialicious
2 pkt - @anshia
1 pkt - @pieknyapollo

  1. @pieknyapollo
    "Kocham Hajs" to jest materiał na hit! No i ująłeś mnie tym festiwalem/przeglądem. Sam zagrałem takich strzałów ze 30 i widok tańczących pod sceną lumpów nie jest mi obcy. 😉

  2. @minimalna
    Nigdy nie widziałem podobnych prac i mają w sobie coś ciekawego. Koliber mnie zauroczył kolorami.

  3. @lynxialicious
    Bo mój wujek Tadek też potrafił ruszać uszami. 😜

Chyba ludzie boją się mówić na kogo zagłosowali.
Spokojnie, tutaj nie grożą wam żadne kary- to nie jest cisza wyborcza :D.

A więc tak, wybór był trudny, ale nie oddać na nikogo głosu w tej sprawie to też grzech.

Trzecie miejsce (1pkt) - Maksymalna
Drugie miejsce (2pkt) Pienkny apolo
Pierwsze miejsce (3pkt) Arka Nowego


Mam nadzieję, że każdy wybaczy mi przekręcenie nazwy :P

1 Miejsce (3pkt)- @arka.noego
2 Miejsce (2pkt) - @minimalna
3 Miejsce (1pkt) - @anshia

1 Miejsce (3pkt)- @minimalna
2 Miejsce (2pkt) - @arka.noego
3 Miejsce (1pkt) - @kusior

O jak miło :) Dziękuję za punkcik!

3 pkt. @pieknyapollo
2 pkt. @kusior
1 pkt. @dorotti

Całkiem niezłe talenty! :)

Dziękuję za punkcik :)

1 Miejsce (3pkt)- @lynxialicious
2 Miejsce (2pkt) - @minimalna
3 Miejsce (1pkt) - @anshia

Moje typy :

  1. Miejsce ( 3 pkt ) - @minimalna
  2. Miejsce ( 2 pkt ) - @pieknyapollo
  3. Miejsce ( 1 pkt ) - @arka.noego

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62912.13
ETH 2544.21
USDT 1.00
SBD 2.84