Pokaż swój talent - wszyscy mają talent, mam i ja?

in #pl-konkurs6 years ago

Pierwszy raz biorę udział w konkursie, a niech będzie, a co mi tam! Challenge accepted =]

Twórca konkursu (@nervi) twierdzi, że zadanie o tyle trudne, że banalne ;) Czy rzeczywiście takie banalne? Chyba nie do końca, ale jak wyżej napisałam wyzwanie przyjęte :)

Talent

Niby każdy jest w czymś dobry, niby każdy jest wyjątkowy, unikatowy. Nie wiem jak Wy, ale u mnie na hasło "mój talent" ukazała się piękna pustka :P Ale spokojnie, trwało to kilka sekund ;)

Jak tak dłużej myślę, to już wiem, co jest moim niezaprzeczalnym talentem. A w zasadzie nawet kilka takich mam hahahaha =]

Po pierwsze umiem ruszać uszami, o tak:

Przyznaję się bez bicia, że umiem tylko jednocześnie obydwoma. Ale spoko, w sumie czemu by się nie nauczyć i pojedynczo ruszać uszami? Niach niach niach =] W końcu "sky is the limit" ;)

Po drugie umiem ruszać nosem, tzn. skrzydełkami nosa co by być dokładną ;)


To się nazywa mieć talent! :P

Z moich ukrytych talentów potrafię jeszcze **grać na nerwach**. Podobno. Tak mi mówili za małolata. Czy jeszcze ten talent posiadam? Myślę, że na pewno, ale jakoś chyba już się nie uaktywnia. Czyżbym dorosła?!

Screenshot_20181020-170545_1.jpg

https://memotywatory.pl/tag/nerwach?page=2

Hobby, zainteresowania i ja jeszcze dodam pasje =]

Konkurs został rozszerzony również o kategorie hobby i zainteresowania. Tego jest u mnie zdecydowanie więcej ;) Pozwoliłam sobie dodać jeszcze pasje, bo w sumie dla mnie te trzy pojęcia się przeplatają i myślę, że ciężko byłoby mi przypisać jedną rzecz pod jedna z w/w kategorii.

Podróże - Ci co mnie znają i jeśli tylko wejdą na mojego bloga, wiedzą, że kocham podróże. Uwielbiam podróżować. Uwielbiam latać samolotem. Uwielbiam robić prowizoryczne plany podróży. Prowizoryczne, bo i tak najfajniejsze są podróże, które tak naprawdę pisze życie. W końcu nie da się wszystkiego przewidzieć i zaplanować. I bardzo dobrze, bo bez tego nie byłoby żadnej frajdy. Uwielbiam poznawać nowych ludzi i dowiadywać się różnych ciekawych rzeczy na temat innych kultur czy też krajów/miejsc. Uważam, że to niesamowicie mnie rozwija jako człowieka.

20180402_191251.jpg

Sport Kocham sport. Pod każdą postacią. No dobra, może nie przepadam za bieganiem na długich dystansach, ale poza tym, to mogę robić wszystko, a jak! Spośród tych wszystkich sportów moją największą miłością są sztuki walki, a dokładniej - tajski boks. Albo jego okrojone wersje - K-1, kickboxing, etc. Co więcej, mogę się pochwalić, że jestem Mistrzynią Polski w kickboxingu w formule low kick.

received_10211777488300073.jpeg

Poza tym, to lubię dobry wycisk na siłowni, trekking, biegać sprinty, pływać, ba! nawet kilka razy byłam na zajęciach z baletu, które absolutnie polecam wszystkim! Mega fun, dużo endorfin i sporo potu. Co więcej, no nie wiem, cokolwiek zaproponujecie, nie mam problemu ze spróbowaniem czegoś nowego ;) Kilka miesięcy temu jeździłam na deskorolce i łyżworolkach - super powrót do szczeniackich lat ;)

Co mi daje sport i sztuki walki? Uczy/uczą dyscypliny, cierpliwości (której mi wiecznie brakuje), również mega kształtuje charakter, pozwala zachować/polepszyć zdrowie i daje szczęście. Po prostu. Nie będę namawiać i przekonywać, jeśli też lubicie jakąkolwiek formę aktywności fizycznej, to wiecie o czym mowa ;)

Sztuka/rysowanie/rękodzieło artystyczne - od najmłodszych lat uwielbiałam malować, rysować i w ogóle tworzyć. Nawet parałam się robótkami ręcznymi - haft krzyżykowy był moim ulubionym. Niestety nie mam żadnych zdjęć swoich robótek, za to znalazłam moją reprodukcję obrazu Salvadora Dalego, moje 'ostatnie' dzieło:

20160501_172634_1-01.jpeg

Ciuchy, ciuszki i inne pierdoły uwielbiam szmaty. Po prostu uwielbiam ciuchy. Zwłaszcza kocham ciuchy ze szmateksów. Ja sama nazywam to uprawianiem ciuchowego recyklingu ;) Po pierwsze oszczędność kasy, a po drugie mega frajda, kiedy znajdziesz oryginalne ciuchy za 3-5 ziko - bezcenne uczucie ;)

Jedzenie - na koniec, ale nie mniej istotna Pasja. I to Pasja przez duże P - JEDZONKOOOOO! Uwielbiam gotować, a jeszcze bardziej jeść! Mówię tutaj o dobrej szamce, żadnych fast-food'ach, żadnych złych kaloriach. Po prostu, przez żołądek do serca i do dobrego zdrowia.

20180427_182444.jpg

Pisanie - to moje "najświeższe" hobby. Za małolata, ba nawet podczas studiów pisanie było dla mnie skaraniem boskim. Dosłownie. Ale dzięki jednemu z moich byłych szefów okazało się, że pisanie nie stanowi dla mnie większego problemu, ba! sprawia przyjemność. I w ten oto sposób znalazłam się tutaj, na Steemit.

Kurczę, a myślałam, że niewiele będę miała do powiedzenia/napisania w tym konkursie ;) Człowiek uczy się jednak przez całe życie. I bardzo dobrze ;)

Do rychłego usłyszenia - niedługo kolejna relacja z mojej malezyjskiej wyprawy, na którą już Was wszystkich zapraszam.

Ciao i do zobaczyska!

Karola

Sort:  

@lynxialicious, go and place your daily vote for Steem on netcoins! http://contest.gonetcoins.com/

Wszystko pięknie i fajnie, ale dlaczego się wspierasz filmikami przy ruszaniu uszami i skrzydełkami nosa.
Muszę wierzyć Ci na słowo zamiast samemu się przekonać.
W sumie pozamiatałaś "Mistrzynią Polski w kickboxingu w formule low kick.", to nielada osiągnięcie i talent, a ja nie chcę mieć skopanego tyłka, więc już nie marudzę ;)

Warunki polowe, ograniczony internet i bardzo mała ilość czasu. Jak wyżej napisałam, post na spontanie i bardzo bardzo szybko napisany ;)

Dziękuję anyways @herbacianymag ;) pozdrawiam!

No nieźle, to już wiem czemu tak na tyłku usiedziec nie możesz, jak tu tyle do zrobienia jest :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 64447.43
ETH 3163.71
USDT 1.00
SBD 2.56