Wyróżnione posty na tagach tematycznych #2

in #polish6 years ago (edited)

Prośba do osób które otrzymały delegacje SP. Wybierzcie po jednym poście ze swoich tagów i zostawcie link w komentarzu a ja wynagrodzę je upvotami. Posty nie mogą być starsze niż 6 dni.
Pod pierwszym postem z tego cyklu nie zgłosił się @grzechotnik.

#pl-fotografia - @hallmann
#pl-kuchnia - @grecki-bazar-ewy
#pl-tradycja - @fundacja
#pl-zdrowie - @anna.urbanska
#pl-psychologia , #pl-podroze - @saunter
#pl-technologia - @nicniezgrublem
#pl-religia - @niepoprawny
#pl-sztuka - @katayah
#pl-kosmos - @astromaniak
#pl-architektura - @grzechotnik
#pl-muzyka - @andzi76
#pl-gry - @kapitanpolak
#pl-sport - @beleg
#pl-filmy - @kusior
Tagi bez delegacji:
#reakcja - @minprawdy


#zmonetyzujmysli #tagitematyczne
Sort:  

Dziękuję, czuję się zaszczycony :)

Podaj jeszcze jeden link bo na ten post już głosowałem.

Hej! Nie mogę się zdecydowac na jeden post, czy istniałaby możliwość upvote po połowie na dwa?:)
Obie dziewczyny robią super rzeczy i świetnie to dokumentują:

Dodatkowo z innej beczki chciałam dać znać, że ruszyl konkurs, tutaj może więcej steemian go zauważy i weźmie udział:
https://steemit.com/pl-architektura/@katayah/konkurs-tagow-pl-architektura-i-pl-sztuka-siatka

Dzięki!

@Katayah - jesteś kochana! Dziękuję :)

Mk jest kochany :D ja tylko przekazuję dalej dobre posty :))

No i właśnie dlatego jesteś kochana :)

wziełaś mnie podstępem lol

Haha właśnie widzę, ale nie o to mi chodziło! nic straconego, będzie więcej nagród ;)


Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.031
BTC 61745.50
ETH 2898.66
USDT 1.00
SBD 3.61