Moneta dotarła! Od teraz mam pamiątkę z Euro 2012!

in #polish7 years ago

Jakiś czas temu "wygrałem" mini konkurs w poście @rafalski (tutaj link) - nagrodą była tajemnicza moneta, którą miałem otrzymać pocztą. W środku koperty znalazłem papierową wersję Steemit z kontentem:

Moneta była mocno przyklejona i niestety sama kartka nie przeżyła...

W środku znajdowało się pamiątkowe 1 UAH (hrywna) z Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej Euro 2012! Nie będę więcej o tym pisać, bo zapewne @rafalski sam chciałby przedstawić jakiś opis w swoim tekście. Pokażę wam tylko zdjęcia tej ładnej monety:


A na koniec przebój lata 2012:


Jedna osoba pod dwoma nickami.
Marek Szumny - to ja.
@lukmarcus i @marszum.

Sort:  

Fajnie, że doszło :D Ciekawe jest to, że moneta jest niby w stanie menniczym z rulona, a masz takie dobre fotki, że widać każdą mikro rysę :)

Aż sam się zdziwiłem, że fotki telefonem wyszły takie dobre.

:D To co Ty masz za telefon?

Nic specjalnego - Huawei P8 Lite.

Łoo nie wiedziałem że on robi takie mocne zbliżenia i tak ładnie na nich ostrzy.

Robiłem to zdjęcie gdzieś z pięciu centymetrów na białej kartce papieru bez żadnego zooma i o dziwo aparat od razu złapał ostrość.

szacun dla rafalski

This post received a 57% upvote from @morwhale team thanks to @lukmarcus! For more information, click here! , TeamMorocco! . this is @originalworks . steem @steemprice BTC

$5631.1 USD/BTC
Volume: 162894.8 BTC ($917276321.58 USD)
Last Updated Fri Oct 13 10:47:36 2017

Ale zazdroszczę! Ładna moneta!

Gratuluje :)

Calling @originalworks :)
img credz: pixabay.com
Nice, you got a 2.4% @minnowbooster upgoat, thanks to @lukmarcus
Want a boost? Minnowbooster's got your back!

The @OriginalWorks bot has determined this post by @marszum to be original material and upvoted it!

ezgif.com-resize.gif

To call @OriginalWorks, simply reply to any post with @originalworks or !originalworks in your message!

To enter this post into the daily RESTEEM contest, upvote this comment! The user with the most upvotes on their @OriginalWorks comment will win!

For more information, Click Here!
Special thanks to @reggaemuffin for being a supporter! Vote him as a witness to help make Steemit a better place!

Thanks for all your hard work doing this @lukmarcus ! I know it takes a long time!

"Te wszystkie boty strasznie mnie zniechęciły do oddania głosu." ;)

This post has been verified as a quality post and received a 10.00 % upvote from @binkley thanks to: @lukmarcus. SteemThatBotMoreIGrow . Please Upvote My Comment To Help Me Verify More Posts.

This post has received a 1.89 % upvote from @buildawhale thanks to: @lukmarcus. Send at least 0.50 SBD to @buildawhale with a post link in the memo field for a portion of the next vote.

To support our curation initiative, please vote on my owner, @themarkymark, as a Steem Witness

Udało Ci się. Fuksiarz :)

Dużo razy strzelałem, aż trafiłem :)

Kto gra, wygrać musi. A tak serio to gratuluję

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59239.80
ETH 2662.03
USDT 1.00
SBD 2.48