Srebrna moneta z Korei Północnej - 1988 r. Moja Kolekcja #1

in #polish7 years ago (edited)
Sort:  

Ładna moneta :)

O proszę, kolejny kolega po fachu ;) Ja też zbieram ;)

głupcem jest ten co nie zbiera takich ślicznotek :D

Pełna zgoda :)

nominał 500 WON (teraz warte 0,56 sdb)

to trochę tak jak teraz ludzie pytają ile dollarów kosztuje bitcoin, a kiedyś będzie pytanie ile satoshi kosztuje dollar :)

Taak, ja czekam na satoshi = dolar

Czekałem, aż ktoś zwróci na to uwagę :D

Dolar w KRLD na czarnym rynku kosztuje ~8300 wonów (cena waha się od 8000 do 9000) więc 500 nominalnie to około 6 centów.

Hmm ciekawe bo inną cenę podali na numista.com i stamtąd ją "podebrałem". Chyba, że tam podają wartość w tamtych latach? Źródło - https://en.numista.com/catalogue/pieces39954.html

Może wzięli jakis oficjalny kurs? Ale to mi też nie pasuje. Prawda jest taka, że kurs tego ichniego wona trudno ustalić bo oficjalny nie ma sensu, a czarnorynkowy nie jest powszechnie znany bo w tym państwie czarny rynek jest mocno hermetyczny i w zasadzie dla turystów niedostępny.

Kupiłeś na targu staroci? Kupiłeś na Allegro?

Allegro trafione, poprosze o adres na steemit malpa interia.eu :)

Świetny materiał i piękna monetka. Czekam na kolejne części, poleciał follow. Pozdrawiam.

This post recieved an upvote from minnowpond. If you would like to recieve upvotes from minnowpond on all your posts, simply FOLLOW @minnowpond

Któreś z Twoich rodziców był na tej olimpiadzie? A koreańska reprezentacja rozdawała te monety? Ich hokeistów chyba nie było na tej olimpiadzie?

Albo masz związek z hokeistą Brianem Rafalskim albo z felietonistą Leszkiem Rafalskim.

Rozwiązanie zagadki jest o wiele banalniejsze niż dotychczasowe odpowiedzi ;)

Ksyyyyt - o wiele bardziej banalne, albo po prostu banalniejsze ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59244.75
ETH 2651.05
USDT 1.00
SBD 2.49