50 pkt reputacji + 3 miesiące na Steemit | małe podsumowanie

in #polish6 years ago (edited)

Witajcie, wczoraj przekroczyłem próg 50 pkt reputacji. Zdaje sobie sprawę z tego, że nie jest to jakiś zabójczy wynik i niemożliwe osiągnięcie. Jednak takie okrągłe liczby są dla mnie istotne. Dodatkowo dwa dni temu stuknęło mi 3 miesiące bycia na tej cudownej platformie, jaką jest Steemit. Można zatem powiedzieć, że skończył mi się okres próbny.

Dotychczasowy czas spędzony tutaj oceniam jako dość udany. Co prawda były momenty zwątpienia, ale po kolei.

Wszystko zaczęło się 13.03.2018, wtedy to opublikowałem swój pierwszy post. Przyjął się dobrze i dało mi to solidny zastrzyk energii.

Następnie zacząłem moim zdaniem bardzo fajną serię. Jednak z niewyjaśnionych przyczyn przerwałem ją. Ale zamierzam zrobić wielką reaktywację, ponieważ jest to naprawdę duże pole do popisu a same wpisy myślę, że są też dosyć lekkie w odbiorze. Nie chce obiecywać, bo wiadomo jak to później wychodzi ale... stay tuned

Hity i kity z Kickstartera



Później chciałem reaktywować serię, którą zacząłem dawno temu na innym blogu, ale... wyszło jak wyszło. A szkoda, bo koncepcja była dobra. Wymagała sporo nakładu czasu, ale dawała mi mega frajdę.

W międzyczasie zrobiłem jeszcze projekt na konkurs. Wiem, że może nie jest on turbo zaawansowany ale mnie nadal taki projekt koszulki się podoba. 😀

No i potem stało się... na moim kanale było słychać wiatr i przewracające się snopki siana.

Miesiąc minął KepKeeper się ogarnął i wjechał na pełnej. I potem już było tylko lepiej.

Vlogi, rozwój tagu pl-gry i wiele wiele więcej. Nic tylko #bogactwoczescglowna

Ale tak na serio to cieszę się z tego, że tag pl-gry się tak dynamicznie rozwija. Mam nadzieję, że jest to początek drogi w dobrą stronę.

Wraz z rozwojem vlogów kolejnym niewątpliwym kamieniem milowym był upvote od D.Tube. Wiem, że było to jednorazowe ale pozwoliło mi to na bycie zauważonym. pod filmem wywiązała się bardzo fajna dyskusja.

Przez jakiś czas publikowałem równocześnie na D.Tube i DLive ale 05.06.2018 podjąłem decyzję o całkowitym przejściu na DLive.

Cały czas działam aktywnie, mam sporo fajnych projektów w głowie i jeśli tylko czas pozwoli to postaram się jak najwięcej ich zrealizować.

Seria Vlogów









I na koniec dziękuję bardzo wszystkim, krórzy przyczynili się do rozwoju tego kanału oraz wszystkim, którzy byli aktywni, głosowali, komentowali albo po prostu poświęcili chwilę ze swojego życia na cokolwiek związanego z moją osobą.

⭐ Grafika - Freepik

podpis.jpg

Sort:  

Gratuluje mi do 50 reputacji jeszcze trochę brakuje, ale powoli do przodu.

Moje konto również powstało 13 marca 2018! :)
Także wyczekuję "magicznej" pięćdziesiątki, jest to pewien kamień milowy, nie każdy go przecież zdobywa. Mi jeszcze troszeczkę brakuje, ale to tylko kwestia czasu!

Zdecydowanie zasłużyłeś na to osiągnięcie, gratulację!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 64721.74
ETH 2633.86
USDT 1.00
SBD 2.82