Każdy popełnia błędy | DLive

in #dlive6 years ago

Thumbnail

Na wstępie zaznaczę, że cieszy mnie fakt osiągnięcia pewnej regularności w publikowaniu materiałów. Oby to wszystko szło w coraz lepszą stronę.

Dzisiaj kilka słów o tym, że każdy z nas popełnia błędy. Nikt tego nie lubi ale jeśli jesteśmy gdzieś nowi to nie unikniemy tego. Najlepsze co możemy zrobić to z pokorą przyjąć to co inni bardziej doświadczeni użytkownicy chcą nam przekazać. Nie bójmy się powiedzieć "tak popełniłem błąd".

Użytkownik o którym wspomniałem w drugiej części materiału to @chyzan Bardzo mu kibicuję. To jest najlepszy przykład, że uwagi można wziąć do siebie i z nich korzystać.

Wiem, że w tym miejscu wchodzi często coś co się nazywa EGO. Ciężko nieraz z tym walczyć ale pamiętajcie są momenty w których wasza duma powinna powędrować do kieszeni. My wam chcemy pomóc, tylko dajcie sobie pomóc.

Tak przy okazji powiem, że jestem z siebie dumny bo nareszcie wybrałem formę i platformę do tworzenia vloga. Długo mi to zajęło ale sądzę, że dźwięk jest na tyle dobry, że może iść bez obróbki.

My video is at DLive

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62890.35
ETH 2544.51
USDT 1.00
SBD 2.94