Następca fidget spinnera? Hity i kity z Kickstartera #1

in #polish7 years ago (edited)

Jako że jest to pierwszy post z tej serii to na początku krótki wstęp. 

Serie chciałbym prowadzić regularnie. Znaleziska będą głównie z Kickstartera, ponieważ jest tam jednak najwięcej rzeczy. Głównie będzie to kategoria Design & Tech, bo tam można znaleźć sporo ciekawych pomysłów. Może w przyszłości ta seria będzie pojawiać się również w formie wizualnej na DTube.

Jak opisywałem bardzo lubię różnego rodzaju zbiórki crowdfundingowe. Cieszę się, że ludzie, którzy mają jakiś fajny pomysł mają miejsce, gdzie mogą się nim dzielić i jednocześnie realizować swój pomysł przy pomocy społeczności.
Portali tego typu trochę jest jednak według zestawienia www.investopedia.com najpopularniejsze w 2017 roku były Kickstarter, Indiegogo, CircleUp.
W Polsce również mamy swoje odpowiedniki między innymi PolakPotrafi.pl, Wspieram.to.

Jeśli jakiś pomysł jest dobry, odkrywczy i niecodzienny to często w jeden dzień potrafi uzbierać wymagane minimum.

Czasami jest jednak tak, że pomysł jest niezbyt trafiony i ludzie nie są do niego przekonani. Nie należy się jednak przejmować i trzeba wyciągnąć wnioski z ewentualnych sugestii ludzi.
Największymi perełkami są jednak projekty uzyskujące wymaganą kwotę, ale nie mamy pojęcia jak to się stało. Czasami takie projekty są dziwne, niepotrzebne czy wręcz bezsensowne. Jednak pamięrtajmy, złota zasadę (lekko przerobioną).

Jeśli coś jest głupie, ale ludzie to wesprą, to znaczy, że jest potrzebne.

Ok, jeśli dotrwaliście do tego momentu to mogę oznajmić, że jest to koniec wstępu i przechodzimy do właściwej części artykułu.

Dzisiaj chcę wam przedstawić kilka rzeczy, które urzekły mnie sami zobaczcie dlaczego.

 1) Angle Razor 

Czym jest brzytwa zapewne każdy wie. Jedni do golenia wybierają maszynki tradycyjne, inni elektryczne. Idąc do barbera zapewne zobaczymy, w jaki sposób ów brzytwe się wykorzystuje.
Osobiście nie miałem pojęcia, w jakiej cenie można kupić średniej klasy brzytwę. Jak podpowiada allegro są to okolice 30zł. Jest to moim zdaniem cena przyzwoita. Oczywiście specjalista nie jestem więc wszystkie poglądy będą bardzo subiektywne.

Co powiecie na brzytwę za 55 funtów?
Co ma w sobie specjalnego zapytacie… nic albo niewiele. Jak napisał producent
Angle Razor — prosta brzytwa na miarę XXI wieku. Brzytwa jest estetyczna, dobrze wykonana, wydaje się prosta w użytkowaniu i ma ładną podstawkę. 

Jak widać prawie 600 osób było w stanie wydać ponad 250zł na brzytwę.

Czy was to przekonuje? Mnie niezbyt


 2) SERMAN BRANDS 5.S | RFID Blocking Minimalist Travel Wallet

Śledzę Kickstartera od dawna i tyle ile widziałem różnych projektów portfeli to nawet nie potrafię zliczyć. Ludzie ciągle to kupują i nie ma w tym nic złego. To, co mnie urzekło w tym projekcie to to, jak zostały pokazane „zwykłe” portfele.

 
 

30 dolarów za ładny portfel to nie jest dużo i nie dziwie się czemu ten projekt wypalił. Zwłaszcza że próg to było zaledwie 5000 dolarów. Pamiętajcie jednak jedną ważną rzecz. Nie ma w nim miejsca na monety. Dla wielu osób  jest to zmora, bo nie wiem jak wy ale ja nienawidzę walających się po kieszeniach monet.
Czy warto… mam mieszane uczucia.


3)   Tenkara Zoom Rod — The Teton Zoom

Nie znam się na wędkowaniu, ale jak tylko zobaczyłem ten projekt przypomniały mi się dwie rzeczy 

• Czym różni się ona od tego, bo chyba to jest główna karta przetargowa. Tak jak mówiłem nie znam się może jakieś wędkarskie świry się wypowiedzą.


• Tekst, przy którym się uśmiałem jak nie wiem co. Miłego czytania
Mój stary to fanatyk wędkarstwa


  4) ADA pen

Długopis. Naprawdę nie wiem co mam więcej napisać. Każdy ma jakiś swój ulubiony długopis. Ale czy wydalibyście 89 euro na długopis. Ponad 100 osób na to pytanie odpowiedziało TAK. A ja myślałem, że 2 dolary, które zapłaciłem za długopis od Xiaomi to dużo.


Jeśli chcecie możecie posłuchać jak ten długopis klika. Może to was przekona

https://d15chbti7ht62o.cloudfront.net/assets/019/822/574/972e5645c7ba57d84426dbdb98e04a31_mp3.mp3?2018

Świat mnie nie przestanie zadziwiać.


  5) VORTECON

 Pamiętacie zapewne jakie szaleństwo było wokół fidget spinerów. Czy mamy jego następcę? Nie wiem, ale jest on moim zdaniem równie bezsensowny i bezużyteczny. Tak wiem, że fidget spiner miał w swoich założeniach pomagać dzieciom z ADHD i autyzmem.


23 funty… dużo, ale za… za coś na pewno się płaci. Ponad 2000 osób zainwestowało. 


  6) xChain

Projekt wydaje się bardzo ambitny, ale nie wiem jak tylko na to patrzę to od razu się śmieję. Nie wiem czemu, ale jakoś mi to wygląda zbyt absurdalnie i futurystycznie. Może nie jestem aż takim świrem siłowni.

Może i bym kupiłby się pochwalić i wyglądać na hipstera, ale 205 dolarów mnie nie zachęca.
Może ktoś się skusi. W sumie to już ostatni moment.


7)   PAWD

Modny transporter dla psa. Wydawało mi się to na początku dość głupie niepotrzebne i w dodatku dość drogie, bo 79 dolarów to nie mało.

Potem zadałem sobie pytanie ile kosztują tradycyjne transportery. Z pomocą przyszło allegro.

Różnica cenowa znaczna, ale sama opcja składania do małej walizki mnie przekonuje najbardziej. Kwestia estetyki swoją drogą ale w tradycyjnych transporterach najgorsze jest ich przechowywanie.
Jeśli masz psa, kota lub fretkę to może warto się zastanowić



 Jeśli podobał wam się artykuł to dajcie znać. Wszelkie sugestie mile widziane. 



Sort:  

Głosuje tylko ze względu na tą zajebistą wędkę - o tak już wiedziałbym jak ją wykorzystać :-) To tak, a propos wędkarskich świrów.

Super sprawa - no i jest tak wykonana, że survivalowe szaleństwo z nią - to przyjemność :>

Jeśli chodzi o cenę - to nie jest to wygórowana cena. Profesjonalne 9-11 metrowe wędzisko może kosztować spokojnie ponad 2000zł-10.000zł w Polsce.

Tu mamy węglowo-aluminiowe bez przelotkowe wędzisko... ale dość krótkie - i właściwie do połowu ryb w potokach, strumieniach.

Inna sprawa, że tu w UK - podobne, starsze, używane (rękojeść bez korka, teleskop, bez części aluminiowych - tylko węglowy kompozyt) - na pchlim targu - mogłem kupić za 1£ rok temu :-)
I po przeróbce - Może z inwestycji 30zł - bym miał prawie to samo ;-)

ciesze się, że wędkarskie świry są wśród nas :)

Wędkarskie przygody - już dawno za mną. Stanowiły spory kawał mojego życia za młodu.
Tego się jednak nie zapomina.

"zastępca fidget spinnera" - zabawne :D chętnie sprawdziłabym działanie tego xChaina, nie wiedziałam że takie coś istnieje :o ten transporter trochę duży, mam dwa koty i nigdy mi nie przeszkadzało że transporterek zajmuje sporo miejsca... trochę nieprzydatne.
ale seria świetna! czekam na więcej :)

postaram się co tydzień publikować nowy wpis o tej tematyce

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 64884.95
ETH 2619.31
USDT 1.00
SBD 2.82