Jesteś twórcą, więc będę Cię oceniał | DLive

in #dlive6 years ago (edited)

Thumbnail

Wczoraj przeczytałem komentarz, że „kim ja jestem, by oceniać czyjś kanał i twórczość". Jestem użytkownikiem sieci Steemit. A jeśli Ty jesteś twórcą, to będę Cię oceniał.

Tworzenie treści wiąże się z tym, że ktoś je może przeczytać i wyrazić swoją opinię na jej temat. Nie zawsze jest to opinia pozytywna. Każdy musi być też przygotowany na to, że komuś jego materiał się może nie podobać.

Nie zapominajmy, że opinię może wyrażać każdy. Podchodźmy do wszystkiego na chłodno i operujmy na argumentach, a nie na obrażaniu się.

My video is at DLive

Sort:  

frajerze nawet nie przeczytales posta A UPIERDALASZ, TAKI FRAJER BITY JESTES

Buraku. Jestem tu nowy. Wrzucam sobie do siebie zdjecia i posty i jakiś frajer nie wiadomo skąd i dlaczego mnie minusie. Jednego plusa nie mam bo zaczynam nie wiem o co chodzi i minusy od jakiegos frsjera.A za nim przydupasy. Kółko wzajemnej adoracji.Super kurwa portal naprawdę zajebiste powitanie od polskich kutasów wielkich guru bo nikt nie może kurwa zdjęcia wrzucić nawet. Prze buractwo

Kurła, co tu się, to ja nawet nie.

DJPastewniaku, lecisz na czarną listę. Póki nie poprawisz swojego zachowania, tj. nie zaczniesz się wyrażać z szacunkiem do innych, nie nauczysz się kultury i nie zaczniesz stosować się do chociażby podstawowych zasad netykiety - masz u mnie automatyczną flagę na posty.

Jedyne frajerstwo i buractwo jakie tu widzę, pochodzi od twojej iście nieciekawej osoby. Takich osób w polskiej społeczności Steem nie chcemy. Zmienisz swoje zachowanie i podejście do ludzi na platformie, to wtedy pogadamy i przywitamy cię z otwartymi rękoma.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66735.55
ETH 3509.76
USDT 1.00
SBD 2.71