Nie porzucajcie Youtuba | DLive

in #dlive6 years ago

Thumbnail

Hej, dzisiaj słów kilka, dlaczego moim zdaniem twórcy nie powinni tak szybko przenosić się na Steemit. Do tego odcinka zmobilizował mnie @Carrioner, ponieważ dał mi do zrozumienia, że mój poprzedni vlog nie wyczerpał tematu i sądzę, że to jest jego fajne rozwinięcie.

Tym razem poeksperymentowałem z edycją głosu oraz dodałem muzykę (znowu).

Sam nie mogę się zdecydować która wersja jest lepsza. Tak jak wspominałem już, do vlogów powracam po bardzo długim czasie (prawie 8 lat) i muszę znów nabrać pewnych nawyków i odnaleźć się w obecnych standardach.

🎵Muzyka - Dj Quads - Fun Time (Non-Copyrighted Music)🎵
Soundcloud - https://soundcloud.com/aka-dj-quads

My video is at DLive

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65266.27
ETH 2639.14
USDT 1.00
SBD 2.84