Krótka (pseudo)analiza na temat promocji treści na steemit - jak to robią duzi gracze.

in #polish6 years ago (edited)

wallet-2972568_640.jpg

Ostatnio przeglądając główna stronę trafiłem na post @joeparys, jak zwykłe w krótkim czasie osiągnął bardzo pokaźną ilość upvot-ów, no ale co w tym dziwnego w końcu ma ponad 2400 followers-ów.

Z ciekawości (i zazdrości ;p ) spojrzałem na jego steemitowy portfel(wallet), chciałem zobaczyć jaką wartość ma jego konto, ale mój wzrok przyciągnęła historia transferów.
To co zobaczyłem macie w tabelce poniżej - czyli jak widzimy nawet osoby z wielkim zapleczem followersów, też starają się aktywnie wypromować swoje wpisy, aby te nie zniknęły w zalewie innych treści.

Jak wejdziecie w historię jego transferów to można zauważyć , że prawie każdy jego post wiąże się z w inwestycją w płatne upvoty. Pokazuje to nam że nawet duże zaplecze nie gwarantuje wybicia się w ogromie treści na steemit.
A może działa on w myśl zasady, że upvoty przyciągają kolejne upvoty i warto startować już z pewnego poziomu, aby mieć pewność dobrego wybicia się z progu ;P

Sam raz też spróbowałem takiej formy promocji, skorzystałem z @echowhale przy wpisie z historyjkami o NFZ, ale z moimi planktonowymi funduszami chyba się to nie opłaciło :D


Artykuł którego dotyczy tabelka to https://steemit.com/dtube/@joeparys/zm1p9aij
KiedyAdresat i kwota
yesterdayTransfer 10.000 SBD to @upmyvote
yesterdayTransfer 20.000 SBD to @buildawhale
yesterdayTransfer 5.000 SBD to @pushup
yesterdayTransfer 15.000 SBD to @upme
yesterdayTransfer 5.000 SBD to @sneaky-ninja
yesterdayTransfer 15.000 SBD to @booster
yesterdayTransfer 10.000 SBD to @postpromoter
yesterdayTransfer 20.000 SBD to @appreciator
yesterdayTransfer 10.000 SBD to @boomerang


A może jest inny powód takich działań ? Jak myślicie ?

I co w ogóle sądzicie o takim sposobie (auto)promocji ?


PS Nauczyłem się robić tabelki, nie musicie się krępować możecie mnie pochwalić :D

Sort:  

Tabelka bardzo ładna. Jak ją zrobiłeś? ;-) Co do botów to kilka dni temu widziałem zestawienie wyników botów kogoś z #polish i różnie na tym można było wyjść.

Podacie może linka w takim razie do wspomnianego artykułu? :)

Jeśli chodzi o artykuł z zestawieniem botów to spójrz na komentarz @jozef230.

Witam :D Też czytałem ten artykuł i jak to się mówi - na dwoje babka wróżyła :P
A co do tabelek to :
Post - @fervi o tabelkach w html.
A ja korzystałem z tego steemitguide - i tu jest jak to zrobić za pomocą markdown.

hmmm interesujace..

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63968.82
ETH 3136.80
USDT 1.00
SBD 4.28