Wino z kwiatów akacji (*Robinia pseudoacacia*)

in #polish6 years ago (edited)
Sort:  

how to make a cake that is very useful for us all @bowess.
thanks for the information.

Super poradnik musi być naprawdę dobre to winko :)

Wino będzie smakować wszystkim, którzy lubią zapach akacji i miód akacjowy. :)
W komentarzach umieszczę później parę zdjęć z kolejnych etapów produkcji.

Wino u mnie zawsze na propsie. To lepsze niż wódka, ja wolę. :)

ja też, bardziej niż piwo wódkę (wyjątkiem jest absynt )
Vetuliani przekonał mnie do czerwonego wina i teraz pije je dla zdrowia :)
Uwielbiam też bulgotanie w trakcie fermentacji.

I ja wolę, dlatego choć w domu padały już propozycje zakupu aparatury "kolekcjonerskiej", trzymam się jednak winiarstwa. :)

Dziś się zastanawiałem,czy ktoś robi z tych smacznych kwiatów wino i mam odpowiedź. Dzięki za zachętę.

Miło mi, że jest inspiracja. :)
Kwiatów w tym roku zatrzęsienie - drzewa w mojej okolicy całe białe.

Bardo ładne zdjęcia i ciekawy przepis

Dziękuję! Będą i zdjęcia z kolejnych etapów.

Miałem kiedyś baniak 25 litrów chyba i szło winko z winogron. Oddałem sprzęt koledze. Teraz jedynie pigwówka i aroniówka. Fajny materiał, bardzo ciekawy. Sporo pracy przy tym. Pozdrawiam. :)

Też w dwudziestce piątce nastawiam wino gronowe. Mam też butlę ponad czterdzieści litrów, ale dla mnie za ciężka - do czynności wszelakich muszę wołać męża. :)
W sumie najciekawsze moje wina to właśnie te "edycje limitowane" z najmniejszej butli.
Pozdrowienia!

Z najmniejszych to na pewno są rarytasy. Mniejsza butla a przy niej więcej pracy niż przy dużej. Tak jak napisałaś "edycje limitowane" i najciekawsze.

A wyjdzie z innej odmiany akacji? Mam fioletową...

Jeśli to taka sama jak fioletowa miododajna odmiana dostępna w Polsce (niektóre szkółki sprzedają), to oczywiście, że tak. Barwnika pewnie w kwiatach nie jest wiele, ale może kolorek jakis bladoróżowy wyjdzie. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.035
BTC 64646.46
ETH 3357.15
USDT 1.00
SBD 4.44