Wierszokleci #7 -> Konkurs literacki. 5 SBD nagrody dla zwycięzcy! Wyniki. | Wierszokleci #8 -> Jutra nie będzie

in #pl-wierszokleci6 years ago (edited)


Wyniki
VII edycji konkursu
#pl-wierszokleci


I miejsce
@barcisz
Zimowa desperacja

@barcisz ubawiłeś mnie setnie płomienną wizją swego poświęcenia, a krótkie "szalika twierdza" najlepiej oddaje według mnie koszmar zimowego uwikłania. Kto ubierał dzieci zimową porą ten wie...

II miejsce
@kusior
Ocieplenie klimatu

Ostatni wers "ocieplać klimat – między nami, a drugim człowiekiem!" powalił mnie na kolana. Brawo!

III miejsce
@jarosalawszafran

Ocieplenie klimatu teoria spiskowa

Spisku rozpiski zajęły godnie III miejsce w konkursie.


3 SBD wędruje elektronicznymi ścieżkami blockchaina do @barcisz Dodatkowo ufundowałem skromniejsze nagrody za zajęcie II (1SBD) i III (0.5 SBD) miejsca. Gratuluję zwycięzcom i dziękuję za udział wszystkim uczestnikom.

Ogłaszam całkiem nowy konkursowy temat #pl-wierszokleci edycja VIII, wymyślony przez @wadera, która włożyła do puli nagród swoje 2SBD:

Jutra nie będzie

Zasady:

Forma dowolna. Może być krótki artykulik, wiersz, esej. Ironia i sarkazm oraz nutka humoru wskazane.
Termin wklejania linków do swoich prac: Piątek 09.03.2018r.
Linki do wpisów proszę wklejać pod tym artykułem.
Zwycięzca wybrany w tajnym głosowaniu zarządu @lugoshi otrzyma przelew 5 SBD. (Będę się starał czytać wpisy na bieżąco, by jak najszybciej zrobić przelew).
Wpisy tagujemy #pl-wierszokleci

Zachęcam do zabawy!


Sort:  

Dzięki za wyróżnienie i trzy cegiełki do odbudowy domu. ;)

Fajnie znowu wrócić na podium :)
Dzięki za docenienie i gratuluję innym zwycięzcom!

Dzięki. Gratulacje! :)

Haha Nie spodziewałem się że mój krótki wierszyk, który powstał zupełnie spontanicznie (pierwsza zwrotka) jako komentarz pod wierszem @kusior a, znajdzie się na tym zaszczytnym podium :)
Wielkie dzięki :) Chyba mam ukryty talent :)
Gratuluję pozostałym zwycięzcom :)

Dzięki i również gratuluję!

Zgłaszam do konkursu #8 swój twór i pozdrawiam wszystkich.
https://steemit.com/busy/@shogunma/pl-wierszokleci-8-konkurs-jutra-nie-bedzie

Cześć! Redakcja Tygodnika Kuratorskiego jest pod wrażeniem Twojej twórczości i chcemy prosić Cię o zgodę na publikację opisów oraz linków do Twoich postów w przyszłych numerach. Zależy nam na promocji wartościowych treści poprzez tworzenie cotygodniowego artykułu zbiorczego.

Dodatkowo chcemy wesprzeć Twoją inicjatywę, stąd prośba o kontakt, może być chat steemit lub discord, ewentualnie coś innego.

To ostatnia, lub jedna z ostatnich edycji mojego konkursu.

Zgódź się, będzie dobrze i jutro będzie :)

Ładny wiersz napisałeś. Aż żal kończyć...

wiedziony @grecki-bazar-ewy prośbą
zgodę składam niewymuszoną batem ni
groźbą

Chyba spróbuję coś sklecić i wziąć udział , hmm

Witam Link do mojego wierszu, którego to pragnąłbym zgłosić do 8 edycji. Dziękuję i pozdrawiam.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64647.65
ETH 3473.91
USDT 1.00
SBD 2.50