Wierszokleci #8 -> Jutra nie będzie

in #pl-wierszokleci6 years ago

Poniższy twór został stworzony w ramach 8 edycji konkursu #pl-wierszokleci organizowanego przez @lugoshi.

time-1485384_1280.jpg
Źródło: https://pixabay.com/pl/czas-zegar-godziny-minut-klepsydra-1485384/

Jutra nie będzie

Jutra nie będzie – jak wyrok padły na mnie te słowa.
Wyrok? Nie. To tylko zachęta by się zmobilizować!
By wykonać wszystko to, co zrobić tak bardzo pragnąłem.
„To dzień by zostać królem świata” – radośnie ryknąłem.

Jutra nie będzie, więc dziś zakocham się w cudnej kobiecie!
Kupię kwiaty i zagram jej romantyczną melodię na flecie.
Dzisiaj spłodzę syna, posadzę drzewo i dom wybuduję.
Poznam jak dobrze szczęśliwe życie rodzinne smakuje!

Jutro nie istnieje, więc dziś wynalazek wynajdę.
Z ułatwiania ludziom życia będę czerpał frajdę.
Dziś napiszę dzieło najpiękniejsze na świecie,
Które wszyscy w domach trzymać będziecie.

Z wszystkimi przyjaciółmi przy lunchu odbędę miłe spotkanie,
Rozmawiać o przeszłości będziemy, wspomnimy czasy stare.
Odwiedzę moją rodzinę, powiem jak bardzo im za wszystko dziękuję.
Oznajmię, że ich kocham i że za wszystkie krzywdy serdecznie żałuję.
Potem ich czule pożegnam i wrócę spełniać swoje plany,
bo ten mój ostatni dzień musi być przecież bardzo udany.

Zdobędę dwa bieguny polarne, wynajdę lekarstwo na raka,
Wprowadzę pokój na świecie, z biedy wyciągnę żebraka.
Głodnych nakarmię, spragnionych napoję, nagich przyodzieję.
Potem zrobię sobie przerwę, bo muszę mieć jakieś wytchnienie.
Do południa wszystkie książki do przeczytania, będą przeczytane,
a wszystkie filmy, które chciałem obejrzeć, zostaną obejrzane.

Teraz stworzę wierszyk, który wygra w #pl-wierszokleci!
Już południe!? O Boże, jak ten czas szybko leci…
A mam przecież dziś zdobywać wysokie Himalaje,
przejść murem chińskim i zobaczyć dzikie kraje.
Wieczorem znajdę Yeti i spotkam legendarną Wielką stopę.
O zachodzie Słońca ruszę po prerii na mustangu galopem.

Po zmroku najbogatszym człowiekiem na świecie się stanę,
a wszystkie zadania z mej listy marzeń będą wykonane.
A gdy jutro nadejdzie, powiem znowu, że jutra nie ma.
Zrobię nową listę celów, zakasam rękawy i ruszę do dzieła!

@kusior

Zapraszam na mojego bloga: http://zkusiorabani.pl/
oraz do polubienia strony na FB: https://www.facebook.com/zkusiorabani/

Jeśli tylko Ci się spodobało zostaw upvote i komentarz :) Będę niezmiernie wdzięczny :) Możesz także obserwować mój profil, by nie przegapić kolejnych postów!

Sort:  

Wow co za energia :D

I wkońcu się obudziłeś😂 👍

Jeśli to sen, to chyba nie chcę się budzić :D

kreatywne! :)

Dzięki :)

Wzruszył mnie Twój wiersz :)
Tak trzeba żyć!

Lubię wzruszać innych :D I siebie w sumie też.

Pięknie. Brawo.
Zawsze trzeba mieć plany na przyszłość. Nieważne, że jutra może już nie być. Bo gdy nadejdzie już te jutro, to następne czeka na nas - tak jak napisałeś.
Pozdrawiam. Gratki.

Po części taki właśnie miał być :)

Pozytywne przesłanie!

Super wyszedł !!!
Podoba mi się !!!👍

Bardzo mi miło :D

motywujący!! :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59529.60
ETH 2657.58
USDT 1.00
SBD 2.41