Sort:  

Jeg ble medlem på grunn av min kompis, @svk! Og det har jo vist seg å være noe av det smarteste jeg har gjort. 🤣

Vi er beæret av ditt besøk @Susanne

Det er en ære at en av de store veteranene på Steemit besøker vårt nystartede magasin.

Vi ønsker deg en fantastisk tur til Seychellene i Afrika, og gleder oss til å lese fler poster om dette. @Susanne sin post om dette er her: https://steemit.com/travel/@susanne/tropical-paradise-here-i-come-seychelles-africa


Siden du kom til Steemitskolen så får vi håpe at vi kan vise deg noe nytt. Her har du en app som viser en del data om hvem som stemte på dine 5 siste poster. Skriv inn brukernavnet ditt og trykk apply: http://steem.loadsup.net/upvoters/
Hvis man finner noen man er nysgjerrig på kan man trykke på vedkommende for å komme rett til deres Steemit bloggside.
Det finnes dessverre ikke opplysninger om kommentarene i postene, noe vi syns er litt synd da det er i kommentarene man tjener mest her hos OneBitNews. Ellers er appen veldig informativ.


Økningen i STEEM prisen igår og i natt kommer antageligvis av at det var en artikkel om Steemit i en av tysklands store aviser.

Ha en god dag @Susanne

Med vennlig hilsen
@Ramta Reddington
En av gutta hos @OneBitNews

PS. Vi ble så glad for at du besøkte oss at vi styrtet ut og stemte på postene dine. Du må jo ha litt ekstra til Seychellene ;-)

Jeg rotet meg inn hit en gang jeg skulle finne ut mer om bitcoin, og så ble jeg værende. Ikke bare for å finne ut mer om bitcoin, men fordi det er hyggelig her, og fordi det er spennende å være med i noe fra tidlig av. Kjenner ingen her fra før, men det er vel bare å gjøre som Vilde Hellerud Lien i Skam og spre det glade budskap i gjengen:

Skjermbilde 2017-12-03 kl. 17.58.35.png

Det er jo ikke det værste stedet du kunne rotet deg inn i da @Alvheid, kanskje det til og med blir en del kroner på sikt :)
Ellers så støtter jeg fult oppunder å spre det glade budskapet om Steemit til alle andre.
Jo flere som tar Steemit i bruk, jo bedre er det for alle oss som allerede er godt i gang.
Jeg er også veldig spent på hvor stort Steemit kommer til å bli om noen år. Hadde vært så gøy om det kom på høyde med noen av de andre store sosiale mediene der ute.

steemevolution.jpg

Mvh
@Gyldenhorn

Jeg ble med på steemit fordi jeg leste et innlegg på wikileaks sine facebook sider, der steemit ble fremhevet som en platform som ikke lar seg sensurere.

Oi.... den artikkelen har ikke jeg sett @Funkit. Har du noe link til den som du kan dele med oss?
Veldig gøy at Wikileaks har omtalt Steemit da. Vet du hvor lenge siden du så den?

tenker.jpg

Mvh
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

Eg grå og kjedeleg dag fekk ein melding @Hamlander. Han fortalte om ein utopisk sosial plattform, der folk gir kvarandre positive tilbakemeldingar og behandlar kvarandre med respekt. I tillegg kunne du få snodige, magiske cryptopengar som ein dag kunne bli verdt opptil fleire tiarar. Bullshit tenkte eg, men sidan eg kunne sjå hans søt-triste hundeauge gjennom meldinga måtte eg registrere meg. Det viste seg jammen at guten hadde rett. No har eg fått eit nytt publikum for mine skribleri, og ei ny redigeringsplattform for mine Driftnerd-oppdateringar. So no er det kun solskinnsdagar og euforisk hallelujastemning i heimen.

Hehe godt skrevet @Driftnerd
Det er vel flere av oss som har tenkt tanken om at dette er for godt til å være sant, at man skal tjene på å skrive poster på ett sosialt nettverk bare ved at folk stemmer på deg.
Men, etter å ha vært her en liten stund nå så har vi oppdaget genialiteten til Steemit.
Det er også flere av oss som tror STEEM skal bli mer verdt enn "fleire tiarar" som du skriver :)
Det viktigste er å ikke gi seg, samtdigi som man holder en viss kvalitet på det som skrives.

lån:penger.jpg

Mvh
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

Hello,
I joigned steemit thanks to a friend who sent me a video on youtube which presents this great platform, by watching the video I understood that it is a serious project and which will have a big success in the to come up.

In addition I already worked on the Internet and cryptocurrency to make a living on the web, and therefore I found Steemit one of the most beautiful platform on which I can achieve my career ambitions without forgetting the great social advantage that presents this website in which I share my ideas, my experiences .... with many people around the world and vice versa.

I really want a lot more success for Steemit.

Best Regards @redouanemez



Hi @redouanemez

I hope you are right on this topic. Nothing would please me more that to see Steemit grow up to be a major social platform.
Best regards @erlendgroseth
for @onebitnews

Yes, of course I have a presentiment that Steemit will become the best social platform on the web.

Best Regards,

Det var @nippel66 som lurte meg innpå her! Han hadde sagt eg måtte joined lenge, og når eg først joinet følte eg meg dum siden eg ikkje hadde gjort det før!

Er jo en helt fantastisk sosial plattform!

Hehe artig @Hamlander

Jeg følte meg også litt "snytt" fordi jeg ikke oppdaget Steemit tidligere.
Men, takker være @Ramta Reddington blitt det nok en habil Steemer av meg også :)

gråtele smily.jpg

Mvh
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

Hei dere!


Jeg ble også overtalt av @nippel66 og @handuveet etter en lang kveld.
Jeg ble overasket over konseptet at man kunne tjene på å skrive, det er noe jeg alltid har syntes er genialt, dele det man tenker og mener med resten av verden og samtidig bli belønnet på en artig måte.


Det som begeistret meg mest på det tidspunktet var hvordan de bidro til å hjelpe fattige folk i Indonesia igjennom Steemit.

Etter å ha vært her en liten stund trives jeg ganske godt. Det å kunne lese om hva andre mennesker gjør på andre siden av kloden vår, har gitt meg en følelse av at planeten vår er mye større en det den egentlig er. Og det skjer ting hele tiden.


Det finnes så mye interessant å lese om, så mye nytt å lære.

Det er en genial plattform, jeg kan lese om alt av interesse ifra matlaging, fotografering, pyskologi, cryptovaluta, nyheter, musikk, planteliv.

Ja, det er vell sånn jeg bruker Steemit, genial platform for å tilegne seg informasjon. Fint å kunne "se/lese/oppfatte" verden igjennom andre.

Mvh
@meldesixym

Hei @Meldesixym
Gode og reflekterte verdier du har.
Selv liker jeg også veldig godt mange av de samme tingene som du nevner spesielt fotografering og planteliv da disse går hånd i hånd ta jeg tar en del bilder av planter :)
@Nippel66 og @Handuveet har vært veldig flinke til å rekrutere har jeg lagt merke til så tommelen opp for dem :)
Tror også det er mange her inne som falt for muligheten til å tjene penger på å skrive, men som etter hvert også har funnet nye bekjentskaper som gjør Steemit til en annereleds, sosial platform.

ole brumm venner.jpg

Mvh
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

Gode verdier er viktig å både dele og ha selv. Og sammen kan vi skape bedre verdier.

spesielt fotografering og planteliv da disse går hånd i hånd ta jeg tar en del bilder av planter :)

Dette ga meg en kjempe ide, hva med og ha en post i @Onebitnews om planteliv og nytte planter som man kan finne på tur nå om vinteren? Du har sikkert mange fine bilder og mye lærerike informasjon og dele. :)

Mvh
@meldesixym

Du skal ikke se bort i fra at noe slikt kommer til å komme som en egen artikkelserie her i magasinet etter hvert @Meldesixym. Tror både jeg og @Erlendgroseth har greit med bilder vi kan legge ut.

Tommel opp.jpg

Mvh
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

Jo flere artikler i magasinet jo bedre ;)

Utrolig mye rart som vokser i naturen, alt ifra planter til røtter og sopp. Fant noe som så ut som et svært egg som hadde falt ned ifra et tre og knust, men neida det var en eller annen rar sopp. Fant desverre ikke noe bilde av soppen, men mener å huske at navnet lød noe som dragesopp.

Mvh
@meldesixym

@mrkrile som lurte meg til å kaste bort tiden min her, dog et mye mer interresant tidsfordriv enn alternativet. Er litt mer interresant lesestoff her enn på facebook, ikke minst er er det jo alltids potensialet for å lage en jobb ut av det.

Hei @k3nb0b
Det er ett godt poeng, mulig å tjene en slant eller to. Bedre det enn at FB og de andre stikker av med "markedsverdien" din. Leste ett sted at en gjennomsittlig nordmann er verdt ca 100.000 pr år for FB. (Salg av reklame og personinfo)
Mvh. @erlendgroseth
For @onebitnews

Leste ett sted at en gjennomsittlig nordmann er verdt ca 100.000 pr år for FB

Jeg føler meg brukt! All den informasjonen de samler om deg uten at du vet om det og selger det videre til 3rd part bedrifter, det er skremmendes. Nei, pass på hvilken informasjon du tillater at andre samler inn om deg!

Du har mulighet til å laste ned all informasjonen FB har lagret om deg helt tilbake til når profilen din ble laget, ALT av informasjon. Det kan gjøres inne på innstillingene dine. Du kan også kreve at det slettes om ønskelig.

Hei @meldesixym
Har du gjort det noen gang? Lastet ned alt?
Det gjorde jeg for noen år tilbake. Det du får er en diger tekstfil med ALT du har gjort, trykket på og skrevet. Det mest skremmende med FB er at om du logger ut så fortsetter de å tracke deg. Dessuten kan de spore deg opp overalt hvor det er en FB-liker knapp å trykke på. Kan du huske å ha sett ett nettsted som IKKE har den funksjonen i det siste? ;)

Mvh. @erlendgroseth
for @onebitnews

Lurer på om jeg fikk sendt filen på mail og så lastet den ned. Alt av meldinger, bilder, kontakter. Jeg har heldigvis aldri vært noe aktivt på FB.
Jeg regner virkelig ikke med at Steemit driver å sporer og samler informasjon om folk xD Takk og lov for OpenSource konseptet.

Well how did I end up on steemit?

I actually ended up here on steemit through my crypto trading learning experiences. I kept seeing the steem coin and SPD's on my trading site. Once I started researching this coin I found out what a wonderful community was behind all of this.

The amazing part was that I could share experiences and get paid for it too.
Now I am meeting people from all around the world and sharing their experiences and culture!

Thank you for sharing @Tbnfl4sun

You are writing about the experience of meeting other people from other clutures.
This was not the reason I started here at Steemit, but it has become the main reason that visit this community many hours every day

avtale.jpg

Kindest regards
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 59452.12
ETH 2603.11
USDT 1.00
SBD 2.39