You are viewing a single comment's thread from:

RE: One Bit News - Steemit academy - Week 3

in #norway7 years ago

Jeg rotet meg inn hit en gang jeg skulle finne ut mer om bitcoin, og så ble jeg værende. Ikke bare for å finne ut mer om bitcoin, men fordi det er hyggelig her, og fordi det er spennende å være med i noe fra tidlig av. Kjenner ingen her fra før, men det er vel bare å gjøre som Vilde Hellerud Lien i Skam og spre det glade budskap i gjengen:

Skjermbilde 2017-12-03 kl. 17.58.35.png

Sort:  

Det er jo ikke det værste stedet du kunne rotet deg inn i da @Alvheid, kanskje det til og med blir en del kroner på sikt :)
Ellers så støtter jeg fult oppunder å spre det glade budskapet om Steemit til alle andre.
Jo flere som tar Steemit i bruk, jo bedre er det for alle oss som allerede er godt i gang.
Jeg er også veldig spent på hvor stort Steemit kommer til å bli om noen år. Hadde vært så gøy om det kom på høyde med noen av de andre store sosiale mediene der ute.

steemevolution.jpg

Mvh
@Gyldenhorn

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 69253.24
ETH 2750.52
USDT 1.00
SBD 2.74