Hei, her er mitt første innlegg, en liten introduksjon

in #norway7 years ago

Hei Folkens! Jeg heter Marianne, kommer fra Sortland i Vesterålen men bor for tiden i Gjøvik. For tiden studerer jeg grafisk design på NTNU i Gjøvik. Ting jeg liker å gjøre da jeg har tid er å tegne mens jeg sitte på en stille og rolig café med en kopp kaffe og tegnesakene mine. Jeg har alltid vært glad i dyr og ønsker meg veldig kjæledyr. Jeg har tre englebarn sammen med min samboer @OneUp som er de beste i hele verden! Felles hobby jeg har med barna mine er Pokémon GO, som vi ofte spiller til og fra skolen... hender jeg blir litt ivrigere enn barna om vi finner en ny Pokémon. Er veldig glad i mat, spesielt thailandsk eller indisk.

Min familie består av meg, min samboer @OneUp og våre tre sønner på 7år, 6år og 3år. For tiden bor vi i Gjøvik mens jeg fullfører skolen. 

Jeg har meldt meg inn på oppfordring fra min samboer som allerede har vært her en liten stund. 

Jeg ønsker å bruke steemit til å dele tegninger, oppskrifter og bilder, hovedsakelig bilder tatt på telefonen da jeg stort sett alltid har den tilgjengelig og jeg synes det er gøy å få til fine bilder uten avansert utstyr. Håper dere vil like ting jeg deler og gi konstruktiv tilbakemelding eller forslag på tegninger og bilder jeg deler,det setter jeg pris på. Jeg har også vurdert å lage noen illustrasjoner som jeg kanskje kan prøve å selge her for STEEM eller SBD, hva tenker dere om det?

Jeg tar gjerne imot tips på ting dere vil jeg skal tegne, men vit at jeg har min egen stil som er litt cartoonish og kopierer ikke andre sine kunstverk eller stil arter.


Sort:  

Velkommen til Steemit @miss.marris

Jeg synes tegningene dine var veldig fine!

Det er godt å se flere og mer varierte interesser enn bare kryptovaluta dukke opp her. Jeg blir glad av å se hvor fort den norske delen av Steemit vokser!

Lykke til videre med Steemingen din!

~ @xtetrahedron

Tusen takk :-) kryptovaluta har jeg i grunn ingen kunnskap om, men det er morsom å dele og å se hva andre deler. Jeg er ikke så sterk i å skrive engelsk så at det er nordmenn her slik at jeg har mulighet til å kunne skrive på norsk synes jeg er fint :-) takk for at du tok deg tid til å gi tilbakemelding, det setter jeg pris på.

Welcome to Steemit @miss.marris!
I'm a bot-helper, and I'm created to help. Congratulations on the registration on Steem - you really like it here! If you like me, make an upvote of my comment and follow me. Your upvote will allow you to give more money to new users, such as you. Let's make Steem better together!
I follow you, and to get more upvote and resteem - follow me!
All the money I earn will be donated to charity.
Steem on!

Welcome to Steem @miss.marris I have upvoted and sent you a tip

Thanks bottymcbotface, much appreciated :)

Congratulations @miss.marris! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Welcome @Miss.marris !! hope you enjoy here as much as i do ! Nice post, i will follow your account, please follow me !

Thank You khunfarang :-)

Welcome and Thank You for being with us!! Following your Blog now

Thank you, appreciate that you took the time to look at my blog :-)

You welcome to steemit @miss.marris
Enjoy your stay here.

Welcome to steemit !! Enjoy this beautiful world! Followed. Follow me back 😘

Welcome to the platform @miss.marris, it is an incredible bunch we have here! minnowsupport is a useful resource for new members so check it out!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 61744.65
ETH 2678.63
USDT 1.00
SBD 2.59