Meer gelijktaligen laten van zich horen en we zijn nu de 100 gepasseerd

in #nl7 years ago

Het zou geweldig zijn als deze groep van Nederlandstalige bloggers elkaar zo af een toe steunt met een mooie stem. We spreken per slot van rekening dezelfde taal. Dit laatste slaat natuurlijk nergens. :-)

De motivatie om op iemand te stemmen moet niet komen van gelijktaligheid. Ik heb de neiging om mijn stem te geven aan visueel mooie publicaties en goede introducties. Echter, als ik een stem van een aantal dollar krijg van iemand, dan ben ik wel gemotiveerd om de volgende keer een 100% aan hem te geven, dus wel vriendjespolitiek van mijn kant. Vergeef me :-)


Eigenlijk voel ik me meer een persoon die "toevallig" in Nederland geboren is. Ik heb veel in het buitenland gewerkt als kok. Hard werken in Zwitserland, Italië en Luxemburg! Ik voel me soms een halve autist die het verschil niet ziet tussen iemand die blank of zwart is, moslim of atheist, Nederlander of Belg! Ik kan gewoon niet discrimineren :-) En toch identificeer ik me met Nederland, ik BEN en Nederlander.

Nu we het er toch over hebben, ik mag me met mijn Nederlands paspoort fortuinlijk prijzen. Ik denk dat we in Nederland de beste inkomens, zorg en huisvesting hebben die je kunt bedenken. Meestal vergeten we dat dit land, ondanks de dingen waar we het niet mee eens zijn, heel goed functioneert. Daarbij komt dat ik persoonlijk erg blij ben dat ik geen werk hoef te verrichten in de politiek, al dat gecomprimeer.



Weet je...

Een weekje op Nederlanders stemmen, het zijn er 70 tot nu toe!

Dat is nog tot morgenvroeg. Ik heb daadwerkelijk de hele week op Nederlanders en Nederlandstalige publicaties gestemd. Ik heb alle berichten met tag #nl een stem gegeven. Niet altijd 100%, ik moest dan ook de stemmen verdelen over tientallen publicaties en commentaren.

Nederlandstalige Meme uitdaging Nr.1

Op dit moment kun je nog steeds meedoen aan deze MEME-UITDAGING. Ik heb het heel gemakkelijk gehouden dus, YOU CAN DO IT!! Oeps nu heb ik me versproken.
Je hebt nog 2 dagen om jouw Meme te plaatsen en de 10 Steem te winnen. Ik heb tot nu 4 deelnemers @smasssh @eefje @marcovanhassel @rival



Dit zijn de nieuwe namen

@roykattoussi
@cedricdurand
@sjennon
@marina.kleijerij
@shirley89
@s-agterberg
@mcrololo
@rkrijgsman
@mylifestory

Hier vind je de 94 andere Nederlands sprekenden

Beste tip voor Nieuwe Steemians


Bedankt voor het lezen
Vriendelijke groet,
@steemspoker


banner

Sort:  

zal nog wel effe duren voor mijn stem enkele $$ waard is , ik kan slechts 100% stemmen duurt nog wel effe voor ik de magische 500 heb bereikt

Niet op letten; ieder draagt bij wat zijn of haar mogelijkheden zijn op dit moment, althans zo denk ik erover

klopt maar teveel stemmen helpt ook niet ik ben nu aan het herstellen zat onder de 50% Voting power

Daar gaat het niet alleen om. We kunnen ook nog commentaar geven en resteemen. De rewards komen uiteindelijk ook wel.

Iedereen stond in het begin op NUL
Volhouden en doorgaan, lange termijn denken.....
Waar sta je over 2 jaar, misschien ben je dan zelfstandig ondernemer/blogger

ben net 2 weken bezig , zelfstandig ondernemer zijn we al een paar keer geweest . het geld is een bonus ik post meer voor het delen van mijn foto's waar me je andere op ideen brengt en je doet zelf ook weer ideeen op van andere fotografen.

Ah zo, dus je weet hoe het voelt om zelfstandig te ondernemen :-)
Succes met je ding!

Wow 100+ Gezellige boel! Leuk om jullie hier allemaal te treffen! @Steemspoker bedankt voor de tijd en energie die je erin steekt om iedereen bij elkaar te harken!

Sluit ik me volledig bij aan. Hulde, ook aan @oaldamster voor zijn aandeel hierin.

Hup Holland hup
Steem on Dibaco

Je hebt helemaal gelijk, de Nederlanders moeten elkaar steunen hier.

Vooral nu onze stemkracht meer waard is geworden. Ik doe me best om het in de gaten te houden.

Stoom verder

Ik idem. Op alle door mij gevisiteerde blogs (waarvan ik, door accountname of engels taalgebruik wel heel sterk de indruk had dat het een nederlandstalige was) heb ik naar de link https://steemit.com/nl/@steemspoker/nederlands-vlaams-en-zuid-afrikaans-van-80-naar-94-mensen-die-elkaar-begrijpen verwezen. Met daarbij de vermelding 'kijk eens of het wat voor je is' en 'voel je niet verplcht' of iets van dien aard.

Leuke post! Ik ben in Nederland geboren en heb alleen Nederlands paspoort. Maar word in Indonesie wel als buitenlander gezien. Dus wat ben ik? Nederlands of Indonesisch? #confused#

Heb je dezelfde kleur bloed als ik?
Rood?
Dan hoor je er bij :-)
Ik woon al jaren in Zuid Limburg en ben voor hun nog steeds een Hollander van daarboven :-)

Ja, mijn bloed is rood :-).

Hier herken ik mij wel in als mede halfbloedje. Persoonlijk heb ik het wel altijd leuk gevonden om deel uit te maken van twee culturen. Al identificeer ik mijzelf toch wel het meeste met Nederland.

Je bent wat je zelf wilt zijn :-)

Je hebt gelijk. Half Nederlands half Indonesisch dan
:-D

Maakt niet uit waar je vandaan komt; je spreekt Nederlands dus ben je Nederlands, hahaha

Dat is waar. :-)

Begint een grote partij te worden, ik zit ook al in de telegram groep is er geen andere chat groep waar alle Nederlanders te vinden zijn, lijkt me toch leuk om elkaars ervaringen te delen en tips te mogen ontvangen / uitdelen. :)

https://steemit.chat/channel/nederlands

Die is er ook maar ik vind het systeem veel te traag.

Zet mij dan maar bij de nieuwe namen :) ik ben 'brothermic' en afkomstig uit belgië, iemand had me doorverwezen naar deze post, bedankt daarvoor. Hebben jullie soms een teamspeakchaneel of een discordchannel? Zou top zijn!

Top @steemspoker dat jij dit organiseert. Ff een vraagje: ik wil wel meedoen met jouw meme challenge, maar imgsafe werkt de helft van de tijd niet. Is er een beter alternatief om afbeeldingen up te loaden in de comments?

Ik gebruik photos.google.com op dit moment. Gekoppeld aan gmail etc.
Er zullen vast andere sites zijn die ook deze dienst aanbieden.
Ik gebruik daarnaast gewoon paint om foto's te bewerken.
Vriendelijke groet,

Dat gaat de goede kant op @steemspoker, #nl naar de top!!

Join the Laidback Sunday Song Contest

Jaah, daar ben ik dan , de enige echte Brabander.

Hartelijk dank aan @erikdenoorman voor het mentionen van mij in 1 van deze posts.

Top, Hoi .Brabant, ik woon in zuid Limburg
Succes met Bloggen!!

Iedereen hier uiteraard succes met bloggen, en misschien moeten we een keer iets organiseren voor de nederlandse bloggers :D

Jij ook succes natuurlijk met wat je doet!
Waar zit je aan te denken :-) Wat zouden we kunnen organiseren?

Ja dat is natuurlijk een erg lastige, waar zouden mede bloggers in geïnterreseerd zijn om te doen? We kunnen natuurlijk altijd eerst een samenkomst organiseren met hapjes en drankjes, om vervolgens een keer een avontuur te organiseren?

@roelandp organiseert Steemfest. Hij is een Nederlander :-) Tevens nr. witness
kijk hier maar eens
https://steemit.com/steemfest/@roelandp/steemfest-updates-hotel-s-booking-site-now-available

Dat ziet er wel gezellig uit, maar waarschijnlijk is dit voor de meeste bloggers net weer een stapje teveel gelijk. Ik denk dat een meeting in het lekkere zonnige nederland voor heel veel goed is als begin.

Persoonlijk zou ik zelf niet naar steemfest kunnen gaan dit jaar helaas, een meeting in nederland zou voor mij dus perfect zijn, misschien kan @roelandp hier ook iets moois van maken :D

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58309.71
ETH 2617.30
USDT 1.00
SBD 2.42