Kom je ook in de Telegram Supergroep chatten?

in #nl7 years ago

Speciaal voor Nederlandstaligen

Alles over Steem, de blockchain, Steem Power, Steem Backed Dollar en meer.

Allemaal net even eenvoudiger.

Inmiddels is er al een groep Nederlandstaligen op Steem met de nodige ervaring. Dit kan op vele gebieden zijn. Bijvoorbeeld hoe je het beste een blog uitwerkt. En hoe je Steem Backed Dollar om kunt zetten naar een andere crypto. En welke Nederlandse en of Belgische bedrijven ondersteunen cryptos. Of hoe zit dat met Suriname, de Nederlandse Antillen en zo voorts. Met enige moeite is ook Zuid Afrikaans best nog te volgen.

Steem is het uitgangspunt en daar komt zoveel meer bij kijken. Steemfest bijvoorbeeld, wie gaat er naar Portugal, wat komt er bij kijken? Er is altijd wel iemand die een antwoord heeft. En de chatapp Telegram biedt net dat beetje extra wat anderen tekort schieten. Snelheid bijvoorbeeld, om maar iets te noemen. Bovendien werkt Telegram op alle denkbare systemen en het is gratis. Als Nederlander vind ik dat heel belangrijk, dat begrijp je natuurlijk wel, hahaha.

De Steem Nederlands supergroep op Telegram bereik je door hier te klikken. Tot ziens op Telegram!


Steem Nederlands in de Telegram supergroep

afbeelding cc-by-sa @oaldamster

Sort:  

Wat een leuk idee. Ik heb Telegram geïnstalleerd, maar het programma opent niet. Kom er dus niet op.

Meestal lukt het wel via de webinterface.
web.telegram.org/#/im

Het is mij gelukt via mijn gsm @bart2305 ik heb alleen nog geen contacten. Hoe gaan we dat regelen @oaldamster.
Groet Dibaco

Zal eens kijken of ik je als contact kan toevoegen?
Of jij mij : @oaldamster

Gebruik je dezelfde naam op Telegram?

Ja

Haven't ready ur post from while ...nice one agaib

Busy with other things of life. ;-)

Ok ...man ...still upload atleast one post daily

Only if I can make sense. ;-)
But maybe I will later this evening.

Ok will wait

Turning the computer power down, done for today.

Have a great weekend!

It's k

Ben benieuwd, ik kom eraan!, lukt me alleen niet...

ik heb hetzelfde

dankjewel alvast. ga morgenavond kijken. nu ff slapen, half 6 gaat de wekker, pffff.

Goedemorgen, hier ging ie pas om 7.
Hoop dat het lukt met Telegram.

zonet aangemeld op met 'smasssh' op Telegram Web. Maar de zaal is nog niet vol, haha, ben de enige. Hoe gaat dit verder? P.s. doe het via computer. Of kan het alleen via mobiele telf?

Hoi, ik zie je er niet tussen dus heb ik je een uitnodiging voor de groep gestuurd. Je kunt het via alle Telegram installaties gebruiken, ook op PC, mobiel en web.

Het is het idee om elkaar daar wat te helpen, in hoofdzaak gericht op Steem, maar daarbij komt ook het onderwerp cryptos om de hoek. Ervaringen met diensten die Steem/Steem Backed Dollar om kunnen zetten.

Des te meer leden des te drukker, het mag nog wat op gang komen. Zelf kom ik er momenteel weinig aan toe.

Dank, zie je uitnodiging staan op TW. Ga es ff rondneuzen

werkt bij my ook niet helaas.

Maar wel interessant dit :)

Hij werkt wel je moet alleen de app installeren en vervolgens op de link klikken, je wordt dan doorgeschakeld. Ik heb het zelf op mijn telefoon gedaan.

Dit zou kunnen werken: https://web.telegram.org/

Ondersteuning supergroups is wel nodig, nieuwste versie Telegram.

thanks hy doet het nu.

Wat lukt niet?

Ik heb geen ervaring maar als ik join group klik kom ik er niet bij.

Lol, mooie naam ;) @mylifestory . Ik ga de app nu downloaden en on my way :) Mooi initiatief trouwens!

Haha, inderdaad mooie naam heb je :) haha

;) de link werkte by mij ook niet op de laptop. Na het downloaden van de ios app en de link te klikken via mijn tel had ik geen problemen. Succes!

Is inmiddels al in orde. :-)

Het is een Telegram Supergroep, die werkt met de nieuwste versie van Telegram. Wellicht wel via App, of web? https://web.telegram.org

Goed idee. Kijk er morgen wel even naar, nu eerst maar even slapen!

Prima, ik ga ook maffen.

Aangemeld! :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60157.45
ETH 2345.98
USDT 1.00
SBD 2.47