Zdravo svima!!! Ja sam @sdgaga74 i samo sto sam se prikljucio steemit !!!

Zovem se Dragan i zivim u New Jersey USA. Rodjen sam u Smederevu - Srbija, a u USA zivim vec 11 godina, tacnije New Jersey drzava. Volim muziku, automobile - posebno BMW M5, motore, novu tehnologiju, kompjutere, putovanja, mrezni marketing - networking, i zelim da pomognem ljudima koji imaju viziju za bolju buducnost. Verujem u timski rad i znam da zajedno mozemo da imamo svetliju buducnost.

IMG_0450.JPG

Ova stranica ce biti posvecena edukaciji o Internet zaradi, Bitkoinu, Bitkoin novcaniku, Rudarenju Bitkona, Povracaju novca pri svakoj kupovini, mogucnostima pasivne zarade , i jos mnogo toga.

Prikljucite se!!!!
Pozdrav

Sort:  

Welcome! Joining Steemit will change your life.

Thank you!!!!

This comment has received a sweet gift of Dank Amps in the flavor of 5.21 % upvote from @lovejuice thanks to: @sepracore. Vote for Aggroed!

Hello @sdgaga74. Welcome to Steemit. I am David. I wish you have a happy journey here.

Thank you. Hvala!!!

Enjoy the steemit~

The most innovative & lucrative way to earn digital currency.
JOIN US
learn more
https://bitclubnetwork.com/songhc/aboutus.html

I am a member already!

Dobrodosao na steemitu!

Hvala, follow me mozda imamo ista ineresovanja. Pozdrav

Welcome and Thank You for being with us!! Following your Blog now

Welcome to Steemit ! happy to have you here. Followed. Follow me back 😘

Thank you! I will follow you!!!!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 63004.21
ETH 2441.89
USDT 1.00
SBD 2.68