Hello Steemit Community! Necrosahin here, writer of photography passion, was excited to take part!

in #introduceyourself7 years ago (edited)

Herkese Merhaba,

ben2.jpg

Ben Şahin, 28 yaşındayım, Türkiye'nin Kocaeli şehrinde yaşıyorum. 2007 yılında Sağlık Meslek Yüksekokulunun İlk ve Acil Yardım Teknikerliği bölümünden mezun oldum. Mezuniyetim sonrasında İlk ve Acil Yardım Teknikeri (Paramedik) olarak Türkiye'nin çeşitli illerinde görev yaptım. Bunlardan en uzun süre bulunduğum il Muğla'ydı. Belkide bu sebeptendir ki Muğla'nın bir ilçesi olan Türkiye'nin güzide tatil mekanlarından biri olma özelliğini taşıyan Marmaris'e, o bölgeden ayrılmış olmama rağmen tutkuyla bağlıyım. Gerek eğlence hayatı olsun, gerekse gezilebilecek ve görülebilecek doğal güzellikleri, her şeyiyle bence Marmaris mükemmel bir yer. Hayatımın en güzel günlerini orada geçirdiğimi söyleyebilirim.

paramedic-24021_960_720.png

Mesleğimin Paramedik olduğunu belirtmiştim. mesleğim gereği ambulanslarda görev yapıyorum. Mesleğimi çok seviyorum. Hatta bir adım daha ileri gidersek mesleğime aşığım diyebilirim. İnsanların hayatını kurtarmak benim için çok öenmli, kurtulamasa bile bunun için çabalamak mesleki tatminimi üst seviyede yaşamamı sağlıyor. Bir insanı yeniden hayata döndürmenin verdiği mutluluk bence başka hiçbirşey ile kıyaslanamaz.

Marmaris'te yaşarken edindiğim bir hobi olarak yılın belirli zamanlarında tracking yapıyorum. Doğayla iç içe olmayı ve şehir hayatının gürültüsü olmadan dinlenmeyi seviyorum. Ayrıca aşırı yüksek olmamak kaydıyla amatör olarak dağcılık ile de uğraşıyorum. Zaman zaman çeşitli tırmanışlara katılıyorum. Bu hobiyi edinmemdeki en büyük sebep yakın zamana kadar yaşadığım yükseklik korkusu. Bunu yenmek adına bu hobiyi edindim ve yenmeyi başardım. Ama henüz profesyonel seviyede tırmanışlar yapacak cesareti kendimde bulamıyorum.

Evliyim ve eğer herşey yolunda giderse yakında bir çocuğum olacak. Bir erkek. Adı bile hazır ama bunu doğduktan sonra sizlerle paylaşmayı düşünüyorum. Uğursuzluk getireceğine inanıyorum.

Hayatımda her zaman fotoğrafçılık yapmak istemiştim. Amatör seviyede photoshop bilgim mevcut. Bu bilgileri kullanarak çekmiş olduğum birkaç amatör fotoğraf üzerinde oynamaktan büyük keyif alıyorum. Ancak kullandığım ekipman genelde cep telefonu oluyor. Fotoğrafçılık için ekipman almak istedim ancak her zaman birşeyler yolunda gitmedi. Hep bir aksilik çıktı. Bu sebepten ötürü henüz yeterli ekipmana sahip değilim. Aslında bu ekipmana sahip olamayışımın bir nedeni de hedefimin yüksek olması. Yarı profesyonel bir iş yapmak istemiyorum. Fotoğrafçılık konusunda yeterli bilgi ve beceriye sahibim. Bu sebeple çok daha profesyonel olarak bu işe başlamak istiyorum. Bir hobi belki ama aynı zamanda bir işim olabilir bilemiyorum. Bunu zaman gösterecek.

Bu platformda yeniyim ve elbette ki en başta ne kadar araştırma yaparsak yapayım hatalar yapmam mümkün. Bu hatalarımdan biri konusunda beni uyaran ve sizlere daha fazla ulaşabilmek için kullanmak gereken etiketler hakkında benden bilgilerini esirgemeyen @osmanbugra a teşekkür ederim.

Yeni yazılarda görüşmek dileğiyle. Hepiniz hoşçakalın.

Sort:  

I saw. Thank you so much.

Welcome and enjoy Steemit :)

Welcome to this incredible platform, hope everything will work out for you. Being here it’s not easy but not difficult neither only an extra effort will go a long way, engagement is the key good luck I’m @hea Start by Following ,Upvoting &Resteeming people and they will do the same.
JOIN SLACK COMMUNITY WHERE WE SUPPORT EACH OTHER
👉 CLICK HERE

@hea Thank you so much. I following, upvoting and resteeming to you.

Rica ederim ne demek, merak ettiğiniz başka birşey olursa sormaktan çekinmeyin. Tekrar hoşgeldiniz steemite!

Tekrar teşekkürler. Aslında sormak istediğim birşey var. Bu bot kullanan sitelerle alakalı birşey gördüm. Yani bot kullanımını desteklemiyorum açıkçası ama açık bir şekilde bot kullanımıyla ilgili ibareler bırakan kişiler oluyor. Bu sistemde bu şekilde upvote yapan botlar serbest mi? Eğer size zahmet olmazsa öğrenmek isterim.

Bildiğim kadarıyla belli bir steem ya da steem dollar karşılığı oy veren botlar var. @randowhale gibi. Bunların yasak olmadığını biliyorum. Bunun dışında yorumlara oy veren bazı botlar var ama kullanmadığım için birşey diyemeyeceğim. Streemian gibi uygulamalar var bazı otomatik özellikler sunan şifreyi paylaşmak bana pek güvenli gelmemişti.

Teşekkürler bilgilendirme için. :) Bende id pass paylaşmam :) Haklısınız.

Welcome to Steemit @necrosahin!
I'm a bot-helper, and I'm created to help. Congratulations on the registration on Steem - you really like it here! If you like me, make an upvote of my comment and follow me. Your upvote will allow you to give more money to new users, such as you. Let's make Steem better together!
I follow you, and to get more upvote and resteem - follow me!
All the money I earn will be donated to charity.
Steem on!

Hi, welcome to steemit!! You can also check my posts about food and travel.. Follow me and i'll follow back, enjoy!! :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58440.50
ETH 2618.70
USDT 1.00
SBD 2.39