W końcu trafiła kosa na steemit.

in #introduceyourself7 years ago

Cześć wszystkim!

Jestem Marcin, mam 22 lata i mieszkam w Warszawie. Jakieś dwa tygodnie temu na wykopie natrafiłem na wpis użytkownika @noisy z którego dowiedziałem się o steemit. Zaciekawiło mnie to, tym bardziej że od pewnego czasu szukałem alternatywy dla śmietnika, którym stał się wykop. Mimo wszystko na początku byłem nastawiony sceptycznie, jednak gdy po raz pierwszy was odwiedziłem mile się zaskoczyłem tym, jak ciekawi ludzie tu przebywają i jak wartościowe treści tworzą. Zaglądałem tu i lurkowałem coraz częściej aż po pewnym czasie zapragnąłem być częścią tej społeczności. I oto jestem!

Interesuję się ekonomią, którą do niedawna studiowałem, jednak gdzieś po drodze doszedłem do wniosku, że nie chciałbym z nią wiązać swojej przyszłości więc postanowiłem zmienić kierunek (jeszcze nie zdecydowałem na jaki). Nie zmienia to faktu, że nadal kocham moją pierwszą miłość, więc możecie spodziewać się wpisów poświęconych tej tematyce. Poza wykresikami i excelem interesuję się sportem (w szczególności sportami walki, którym poświęciłem sporą część nastoletniego życia), motoryzacją, piwem kraftowym i piwowarstwem domowym, podróżami, psychologią i pewnie coś jeszcze by się znalazło ;) Od niedawna zacząłem nałogowo „machać” nożem motylkowym, co bardzo pomogło mi w rzuceniu palenia, ale to materiał na osobny wpis.

6.jpg

Pomimo łysej głowy jestem mentalnym hipisem z syndromem Piotrusia Pana. Niczym dziecko zadaję sobie mnóstwo pytań i szukam na nie odpowiedzi. Gdy coś mnie zaintryguje potrafię czytać o tym godzinami, by dowiedzieć się wszystkiego na ten temat tylko po to, żeby nigdy z tej wiedzy nie skorzystać (chyba że wystąpię w „Jeden z dziesięciu”). Kocham zwierzątka i zawsze miałem w domu zwierzyniec, aktualnie niestety muszę się zadowolić jedną małą papużką, jednak Rico jest tak atencyjny, że ledwo starcza mi do niego sił.

W wolnym czasie śpię, bo kocham sen. Jeśli z jakichś dziwnych przyczyn akurat nie śpię to zazwyczaj wychodzę do ludzi, uprawiam sport i godzinami oglądam seriale (również animowane, byle nie anime). Od czasu do czasu zdarzy mi się zagrać w jakąś grę (LoL, GW2, HS, HotS, D3), ale jestem tylko casualowym graczem.

Pozdrawiam wszystkich i życzę miłego dnia!

Sort:  

Witaj!
Świetnie że do nas wpadłeś.

cześć - nie graj w LoLa, dota robi to lepiej. :P

Też tak uważam, ale LoL jest bardziej przyjazny dla takich niedzielnych graczy jak ja + mam te setki godzin doświadczenia zdobyte podczas wagarowania w liceum ;)

Chociaż i tak ze wszystkich MOBA najbardziej spodobał mi się HotS.

nie zgadzam się - jak można mówić, że LoL jest bardziej przyjazny w momencie, w którym jest p ł a t n y? Odblokowanie wszystkich bohaterów zajmuje parę lat (4 lata grania, na oko, nie chcąc wydawać pieniędzy), w docie wszystkie masz za darmo. Więc możnaby powiedzieć, że LoL jest bardziej przyjazny, ale wydatkom ;)

Owszem, ale sama mechanika gry i postaci w LoL'u jest prostsza, a do gry tak naprawdę nie potrzebujesz wielu bohaterów (niektórym topowym graczom solo q wystarcza jeden). Poza tym kiedy jesteś casualem to i tak umiesz grać tylko garstką postaci, więc to że nie masz wszystkich nie robi ci żadnej różnicy.

Witaj! Pozdrawiam z greckiej wyspy Korfu :)

Cześć :)

Witamy!

welcome, just work hard.

Your welcome to steemit. Enjoy.

Welcome to Steem @kosa I have sent you a tip

Hi @kosa I hope you enjoy your time here, its a great community ! Nice post, i will follow your account, please follow me at @khunfarang

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.026
BTC 57213.13
ETH 2415.72
USDT 1.00
SBD 2.40