"My photo memories" contest #18 ||| Конкурс "Мої фотоспогади" №18

in Ukraine on Steem28 days ago

Default_Old_photo_album_on_the_old_sunlit_windowsill_1.jpg

Hello everyone! This week, the number of participants is +1 again compared to last week, i.e. five in total. And almost all of them are very strong, it would be simply unfair to do some gradation by place, because these posts deserve to take the first place. But unfortunately I can't reward everyone as first place as I would like to, with not too strong support and a weak SBD payout ratio. So I used @cranium's idea from his late free writing contest and decided to reward all participants with an equal reward of 3 Steem.

So @cranium, @inder, @tinochka2, @o1eh and @animal-shelter get 3 Steem each from me.

I don't plan to do this all the time, next time I will definitely not be lazy and choose the winners properly 😉. In the meantime, you can throw sneakers in the comments if you did not like this temporary innovation)).

Conditions of the competition:

  • you choose at least three photos from your personal photo archive with which you have some special emotions. Important addition! Please, even if you choose different photos from different time periods, the story you tell must be coherent and connect all the photos. It is not interesting to read posts in which there is a short description under each photo and these descriptions are not related to each other!

  • tell the story behind these photos, describe what kind of emotional response they evoked in you, whether you clearly remember that moment, or maybe you just remembered what you felt then and what you feel now. I think a good story can't be too short, so the post should be at least 300 words.

  • your story must be #steemexclusive, and photos - only yours, plagiarism is not allowed!

  • the post must be published in the Ukraine on Steem community

  • one post from one person

  • any language of the post (the main thing is that it is identified by Google Translator)

  • use the tags #ukraine (the tag of your country), #photomemories, further - as desired

  • competitive posts are accepted until 23:59:59 (Kyiv time) on June 1, 2024 inclusive.

1st place - 5 Steem
2nd place - 3 Steem
3rd place - 2 Steem


Усім привіт! Цього тижня учасників знову +1 у порівнянні з минулим тижнем, тобто загалом п'ятеро. І майже всі дуже сильні, буде просто нечесним робити якусь градацію по місцях, бо ці дописи достойні посісти перше місце. Але на жаль я не можу всіх винагородити як за перше місце, так, якби я хотів, при не надто сильній підтримці і слабкому співвідношенні SBD у виплатах. Тому я використав ідею @cranium з його почилого у Бозі конкурсу вільного письма і вирішив винагородити всіх учасників рівною винагородою у розмірі 3 Steem.

Отож, @cranium, @inder, @tinochka2, @o1eh та @animal-shelter отримують від мене по 3 Steem.

Я не планую робити так постійно, наступного разу обов'язково не полінюся і оберу переможців так, як належить 😉. А поки можете кидатися тапками в коментарях, якщо це тимчасове нововведення вам не сподобалося)).

Умови конкурсу:

  • ви обираєте не менше трьох фотографій із особистого фотоархіву, з якими у вас пов'язані якісь особливі емоції. Важливе доповнення! Будь ласка, навіть якщо фото ви обираєте різні, з різних часових проміжків, історія, яку ви розповідаєте, має бути цілісною і пов'язувати між собою всі фотографії. Читати пости, в яких під кожним фото є коротенький опис і ці описи не пов'язані між собою, не цікаво!

  • розповідаєте історію, що стоїть за цими фотографіями, описуєте, який саме емоційний відгук вони у вас викликали, чи ви чітко пам'ятаєте ту мить, чи може щойно згадали, що ви тоді відчували і що ви відчуваєте зараз. Я гадаю, що хороша історія не може бути дуже короткою, тому в дописі має бути не менше 300 слів.

  • ваша історія має бути #steemexclusive, а фотографії - тільки вашими, плагіат не допустимий!

  • допис повинен бути опублікованим у спільноті Ukraine on Steem

  • один допис від однієї людини

  • мова допису будь-яка (головне, щоб її ідентифікував Google Translator)

  • використовуйте теги #ukraine (тег своєї країни), #photomemories, далі - за бажанням

  • конкурсні дописи приймаються до 23:59:59 (за київським часом) 1 червня 2024 року включно.

1 місце - 5 Steem
2 місце - 3 Steem
3 місце - 2 Steem

Sort:  
 26 days ago 

Черговий тиждень починаю з твого конкурсу, поки він ще є - треба ловити можливість. Дякую за гарну ідею дя постів

https://steemit.com/hive-145157/@cranium/z-takoyu-mimikoyu-ne-treba-dnk

 26 days ago 

Та цей етап точно б відбувся, бо ж його оголошено, міг би вже й так не поспішати 😄. Час до кінця тижня був, ну єдине що, що як сьогодні так стали планети і карти лягли, то треба писати)). А вірне рішення час підкаже. Коштів не так багато я роздаю, але що робити, як і тих не маю, бо не отримую

 25 days ago 

Тут не скільки цінні "кошти", як ти висловлюєшся, як та взаємодія що відбувається навколо участі в конкурсах. Для мене, як учасника - це гарний спосіб використати уже існуючу ідею для посту для її реалізації.

А як для організатора, то це гарна мотивація бути більш дисциплінованим та організованим.

 25 days ago 

Ото ж бо і воно, що часу в мене зараз мало якраз на взаємодію, тому і подумую над тим, щоб призупинити на певний час конкурс. А він і справді задумувався для більшої соціальної взаємодії і демонстрації моєї корисності на платформі. Але з якою метою, як гадаєш? Ми колись проговорювали питання мотивації, певної компенсації за витрачений час. Мотивація - це дуже сильний фактор, особливо у час війни.

 25 days ago 

Я з тобою згодний, знайшов ось цей пост https://steemit.com/hive-127586/@o1eh/steem-debates

перейшов на ініціатора обговорення і виловив ідеї. думаю, це дуже гарна тема, щоб або написати пост або хоча б коментар. Може, щось зміниться.

 25 days ago 

Блін, це забрало в мене 15 хвилин)). Але я не шкодую, бо пости Олега завжди цікаво читати, просто він рідко пише у спільноті, тому я і читаю їх теж рідко. Сподобалась теза, що потрібно оцінювати пости від їхньої якості та цікавості.

 24 days ago 

Так, там ще той пост за обсягом. Наскільки я зрозумів зміни в кураторстві вже будуть з 1 червня. Може з того часу до тебе буде більше уваги.

 24 days ago 

Навряд чи, бо там йдеться про те, що будуть більше уваги звертати на цікавий контент, що публікують автори, які не є в клубі. Я в клубі #club5050 зараз, хіба вийти і забирати більше винагород собі 😄. Але я зараз маю мету стати дельфіном, тому не буду цього робити. Без нормальних апвоутів дуже довго прокачуватися 🤯

 27 days ago 

Дякую за приз і за чудовий конкурс!

 27 days ago 

Будь ласка! ☺️

 27 days ago 

Дуже дякую))

Great content
IMG-20240525-WA0011.jpg
Help me get verified in the newcomers steemit, I have posted the achievement 1 post

 27 days ago 

Якби я не був у подібній ситуації і не розумів як це складно обирати між дійсно якісними постами, що усі заслговують на перше місце, я б подумав що хтось просто лінується.

А так, я розумію і дякую за прекраний приз і чудовий конкрс. Сподіваюсь в нього буде більше шанувальників у майбутньому.

 26 days ago 

Так, цього разу було справді важко і я не міг виокремити переможців. Роздати кожному по 5 Steem як переможцю (дехто так робить) просто не можу, бо підтримки не маю від китів, великі апвоути минають мене стороною. Чесно кажучи, якось втомлює це все, може візьму паузу в проведенні конкурсу.

This contest has been included in the daily Active Contest List

Contest Alerts: Active Contest List on 27th May 2024

🌟 Contest alerts are now proudly sponsored by the WOX community! 🌟

Follow & Resteem for more updates.
#ContestAlerts #winwithsteem

 27 days ago 

Щиро дякую за приз, Тарасе, і дуже рада, що конкурс триває!))) Ось саме в наступний час у мене є доволі- таки приємні спогади!)))

 27 days ago 

Радий буду почитати!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64182.15
ETH 3505.45
USDT 1.00
SBD 2.53