You are viewing a single comment's thread from:

RE: "My photo memories" contest #18 ||| Конкурс "Мої фотоспогади" №18

in Ukraine on Steemlast month

Черговий тиждень починаю з твого конкурсу, поки він ще є - треба ловити можливість. Дякую за гарну ідею дя постів

https://steemit.com/hive-145157/@cranium/z-takoyu-mimikoyu-ne-treba-dnk

Sort:  
 last month 

Та цей етап точно б відбувся, бо ж його оголошено, міг би вже й так не поспішати 😄. Час до кінця тижня був, ну єдине що, що як сьогодні так стали планети і карти лягли, то треба писати)). А вірне рішення час підкаже. Коштів не так багато я роздаю, але що робити, як і тих не маю, бо не отримую

 last month 

Тут не скільки цінні "кошти", як ти висловлюєшся, як та взаємодія що відбувається навколо участі в конкурсах. Для мене, як учасника - це гарний спосіб використати уже існуючу ідею для посту для її реалізації.

А як для організатора, то це гарна мотивація бути більш дисциплінованим та організованим.

 last month 

Ото ж бо і воно, що часу в мене зараз мало якраз на взаємодію, тому і подумую над тим, щоб призупинити на певний час конкурс. А він і справді задумувався для більшої соціальної взаємодії і демонстрації моєї корисності на платформі. Але з якою метою, як гадаєш? Ми колись проговорювали питання мотивації, певної компенсації за витрачений час. Мотивація - це дуже сильний фактор, особливо у час війни.

 last month 

Я з тобою згодний, знайшов ось цей пост https://steemit.com/hive-127586/@o1eh/steem-debates

перейшов на ініціатора обговорення і виловив ідеї. думаю, це дуже гарна тема, щоб або написати пост або хоча б коментар. Може, щось зміниться.

 last month 

Блін, це забрало в мене 15 хвилин)). Але я не шкодую, бо пости Олега завжди цікаво читати, просто він рідко пише у спільноті, тому я і читаю їх теж рідко. Сподобалась теза, що потрібно оцінювати пости від їхньої якості та цікавості.

 last month 

Так, там ще той пост за обсягом. Наскільки я зрозумів зміни в кураторстві вже будуть з 1 червня. Може з того часу до тебе буде більше уваги.

 last month 

Навряд чи, бо там йдеться про те, що будуть більше уваги звертати на цікавий контент, що публікують автори, які не є в клубі. Я в клубі #club5050 зараз, хіба вийти і забирати більше винагород собі 😄. Але я зараз маю мету стати дельфіном, тому не буду цього робити. Без нормальних апвоутів дуже довго прокачуватися 🤯

 last month 

Я в клубі #club5050 зараз, хіба вийти і забирати більше винагород собі 😄. Але я зараз маю мету стати дельфіном, тому не буду цього робити.

І мені подобається бути в клубі. Це, так би мовити мякесеньке сінце притрушене на майбутнє.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 55089.06
ETH 2939.59
USDT 1.00
SBD 2.09